محل فروش عمده سنگ تراورتن صلصالی ممتاز

سنگ تراورتن صلصالی، دارای زمینه ای روشن و سفید مایل به کرم با رگه هایی به رنگ شکلاتی مایل به قرمز می‌باشد، سنگ صلصالی اصفهان از عمده فروشندگان سنگ تراورتن ممتاز صلصالی در ایران است. این شرکت از معروف‌ترین تولید کنندگان و محل فروش سنگ‌های مرمریت در ایران و حتی سایر کشورها می‌باشد. یکی از دلایل استفاده از سنگ صلصالی زمینه روشن آن می‌باشد که  همواره مورد تقاضای بازار داخلی بوده است.

محل فروش عمده سنگ تراورتن صلصالی ممتاز

سنگ صلصالی چیست؟

سنگ صلصالی چیست؟ سنگ صلصالی از رده سنگ های مرمریت به حساب می آید، این سنگ دارای زمینه ای روشن است و رگه های زیبایی به رنگ شکلاتی مایل به قرمز در آن به صورت نوسانی وجود دارد به همین دلیل به این رگه ها نوار قلبی نیز می گویند. رنگ زمینه سنگ صلصالی، دو رنگ اصلی سفید یاسی و کرم می باشد که نوع سفید یاسی آن خریداران بیشتری دارد و گرانتر است.

کاربرد بیشتر سنگ مرمریت صلصالی به صورت سنگفرش است و برای کف واحدهای تجاری و مسکونی گزینه مناسبی است. این سنگ به دلیل استحکام و مقاومت بالا، قابلیت برش به روش طولی را دارا می باشد و در سایزهای بلند تولید می شود و در دیواره های پارکینگ و راه پله که به سنگ های طولی نیاز است کاربرد فراوانی دارد.

سنگ صلصالی به دلیل شفافیت که دارد نیاز به پولیش و صیقل دادن زیاد ندارد و با اندکی صیقل جلا و زیبایی خیره کننده ای پیدا می کند، به همین دلیل مورد استقبال فراوان تولید کنندگان و مصرف کنندگان می باشد، این سنگ به دلیل قابلیت تولید در طول های بلند و راحتی کار  مورد علاقه سنگ کاران نیز قرار دارد.

در زمینه صادرات، به دلیل استحکام و مقاومت بالا و عدم ضربه پذیری در طی مسیر طولانی، از عمده ترین سنگ های صادراتی محسوب می شود.

مشخصه های فنی سنگ تراورتن صلصالی ممتاز

مشخصه های فنی سنگ تراورتن صلصالی ممتاز سنگ مرمریت صلصالی از معادن خور و بیابانک استان اصفهان و دیگر معادن ایران استخراج می شود و جزو سنگ های آهکی و دگرگون نرم محسوب می شود و با اندکی صیقل، جلا و شفافیت بسیار خوبی پیدا می کند و به دلیل ناخالصی های موجود در آن طیف رنگی گسترده ای از تیره تا روشن دارد. کاربرد سنگ صلصالی به دلیل استحکام و مقاومت بالای آن در برابر سایش، بیشتر در کف واحدهای مسکونی، پارکینگ، راه پله و همچنین نمای داخلی ساختمان می باشد.

سنگ مرمریت صلصالی به دلیل ماهیت آهکی خود، قابلیت جذب رطوبت و آب بالایی دارد و برای سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه و نمای خارجی ساختمان مناسب نمی باشد.

ویژگی های سنگ مرمریت صلصالی را می توان به طور اختصار به صورت زیر بیان کرد:

  • عدم وجود تخلخل
  • شفافیت بسیار زیاد
  • استحکام و انسجام بالا
  • مقاومت در برابر حرارت
  • مناسب برای کف ساختمان
  • مناسب برای راه پله، ستون ها و پارکینگ
  • مناسب برای کاربرد در نما و دکوراسیون داخلی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما