مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای در واقع می تواند انواع این سنگها را مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان برساند. در دنیای امروز اغلب خریداران به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه انواع سنگ مرمریت هستند. این مرکز نیز دقیقا در نظر دارد تا سنگهای مرمریت لاشتر تیشه ای را بدون واسطه به مشتریان عرضه کند.

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای ساختمانی به خصوص مرمریت در دنیا است. اکثر شهرهای ایران دارای معادن و کارخانجات تولید انواع مرمریت هستند. استان اصفهان به عنوان قطب تولید انواع سنگهای ساختمانی همیشه مطرح بوده است.
یکی از مهمترین سنگهای مرمریت تولید این استان مرمریت لاشتر است. اگر مطالب قبلی ما را مطالعه کرده باشید می دانید که همکاران ما بسیار مفصل درباره این سنگ توضیح داده اند. مرمریت لاشتر در انواع سابیده، چرمی، بوش همر و تیشه ای تولید ی شود.
خریداران این سنگ اغلب از آن برای کفپوش و پله استفاده می کنند. البته مرمریت لاشتر در انواع یک تیشه، دو تیشه و تیشه ای ماشینی در بازار موجود است. لازم به ذکر است کشور عراق یکی از بزرگترین خریداران انواع مرمریت لاشتر تیشه ای از ایران است.

خرید مستقیم مرمریت لاشتر از کارخانه

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

در شروع این مطلب نیز گفتیم که هدف مجموعه ما نیز فروش مستقیم مرمریت لاشتر تیشه ای به مشتریان این سنگها است. اما همانطور که می دانید در بازار شرایط مختلف و پیشنهادات گوناگونی برای مشتریان وجود دارد.
متاسفانه برخی از مشتریان به شدت تمایل به خرید انواع مرمریت به صورت چکی دارند. این نوع فروش به هیچ وجه در بازرگانی سنگ شگفت انگیز تعریف نشده است. زیرا مجموعه ما کوپ این سنگها را از معادن به صورت نقدی خرید می کند.
به همین دلیل تولید ما نیز به صورت کاملا نقدی است. بنابراین امکان فروش این سنگها به صورت چکی برای ما وجود ندارد. همین عامل باعث می شود تا انبارداران نتوانند از ما خرید کنند. ولی برخی از واسطه این سنگها را به صورت امانی و چکی خرید و فروش می کنند.

صادرات مرمریت لاشتر

مرکز تولید مرمریت لاشتر تیشه ای

صادرات سنگهای مرمریت در ایران دارای سابقه طولانی است. کشورهای زیادی در دنیا علاقمند خرید انواع مرمریت از ایران هستند. متاسفانه به دلیل تحریمها صادرات کمی دچار مشکل شده است. اما همچنان همسایگان ایران از ایران واردات مرمریت را دارند.
یکی از سنگهای مورد علاقه این مشتریان مرمریت لاشتر است. این سنگ در کیفیتهای مختلفی تولید می شود. بسیاری از خریداران این سنگ در کشورهای عربی به دنبال خرید کیفیت سوپر ممتاز صادراتی این سنگها هستند.
شما می توانید برای سفارش انواع سنگ مرمریت، سنگ مرمر، سنگ گرانیت و سنگ تراورتن با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

2

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما