مرکز خرید سنگ گرانیت هرات افغانستان

سنگ عقیق و گرانیت یکی از سخت ترین سنگ های آذرین درونی هستند در مناطق مختلفی در افغانستان و شهر هرات یافت می شود. برای مجسمه سازی و صنایع دستی و سنگ مزار از این سنگ ها استفاده می شود. با توجه به ویژگی های منحصر به فردی که این نوع سنگ ها دارند و رنگ سفید خاص آن مورد استقبال افراد قرار گرفته است و مراکز خرید سنگ گرانیت هرات افغانستان به عرضه آن به بازار داخلی و نیز صادرات آن به سایر کشورها مشغول هستند.

مرکز خرید سنگ گرانیت هرات افغانستان

اطلاعات کلی درباره سنگ گرانیت هرات

اطلاعات کلی درباره سنگ گرانیت هرات از ویژگی ها و مشخصات سنگ فیروزه و گرانیت هرات می توان گفت که به دلیل رنگ یکنواخت سفید قابلیت عبور نور دارد و همچنین دارای تراکم بالایی می باشد.  مقاومت و استحکام فشاری و سایشی بالا دارد و نیز جذب آب بسیار کمی دارد و نیز ساب پذیری فوق العاده بالای آن، آن را به یکی از سنگ های پر کاربرد و پر مصرف تبدیل کرده است که در نمای داخلی و بیرونی ساختمان ها استفاده می شود.

گرانیت هرات ممتاز از لحاظ کیفیت، بالا و نیز از لحاظ دوام و مقاومت و صیقل پذیری فوق العاده بالا می باشد و نیز از قیمت بالاتری برخوردار می باشد و برای مجسمه سازی و نیز در بسیاری از سنگ های مزار از نوع مرغوب آن برای حکاکی و نوشتن بر روی آن استفاده می شود.

از موارد استفاده یک سنگ کاغذی و مرمر افغانستان علاوه بر موارد ذکر شده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای ساختمان های مجلل و لوکس
  • هتل و لابی ها
  • ستون های ساختمان ها
  • شومینه و کف هال و پذیرایی
  • فضای داخل و دیواره های ساختمان ها
  • پیشخوان مراکز اداری و تجاری
  • و بسیاری از موارد دیگر

مراحل فرایند تولید سنگ گرانیت هرات افغانستان

مراحل فرایند تولید سنگ گرانیت هرات افغانستان افغانستان از جمله کشورهایی است که علاوه بر تولید و استخراج محصولات مختلف به تولید و استخراج انواع سنگ های گرانیت در رنگ های مختلف می پردازد.

این نوع سنگ که نوعی سنگ آتشفشانی و آذرین درونی است و این سنگ ها در معادن بسیاری در افغانستان استخراج می شود که به صورت تکه سنگ های بزرگ و به صورت لایه لایه روی هم قرار گرفته اند که در زمان های قدیم به وسیله ابزار و چکش های آن را به تکه های کوچک تر تبدیل می کردند.

اما امروزه این مشکل برطرف شده است و با استفاده از ماشین های بزرگ برقی عمل شکستن سنگ فلدسپات میسر شده است و سپس به کارخانه ها برای تولید ارسال می شود.

با استخراج و تولید این نوع سنگ ها، سنگ هرات افغانستان به عنوان یکی از مرغوب ترین سنگ های تزیینی می باشد که امروزه بسیار خرید و فروش آن رایج شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما