مرکز فروش سنگ مرمر سبز

مرکز فروش سنگ مرمر سبز می تواند به عنوان یک مرجع فوق العاده برای عمده فروشان و صادرکنندگان این سنگ باشد. تمام تلاش همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه بهترین خدمات با کیفیت بالا و خاص است.

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

شاید شما نیز به دنبال خرید و یا تامین سنگ مرمر (اونیکس) سبز هستید. اما نمی دانید از کجا باید این سنگها را تهیه کرد؟ آیا آن کارخانه سنگ مورد نیاز شما را دارد؟
و یا اینکه آیا کیفیت تولیدات این کارخانه قابل قبول هست؟ و سوالات زیادی در این مورد ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد. اگر اجازه دهید از ابتدا شروع کنیم.
بر اساس آمارها تولید کنندگان اغلب کشورهای توسعه یافته و قوی در تولید و صادرات سنگ به صورت یکپارچه عمل می کنند. یعنی چه؟ یعنی در بازار این کشورها بستری فراهم شده است که صنایع به هم متصل هستند.
وقتی این اتصال ایجاد می شود آنها بسیار قدرتمند می شوند. زیرا دیگر در بازار داخلی با هم رقابت نمی کنند و برای رقبای خارجی خود قد علم می کنند.
بعلاوه، همین یکپارچگی باعث می شود تا خریداران به سادگی از تمام تولیدات این کارخانه ها بتوانند استفاده کنند. یک مثال عالی برای این موضوع کمپانی I K I A است.
احتمالا شما نیز از این شعب این مجموعه در امارات دیدن کرده باشید. چین با همین تدبیر توانست بخش بزرگی از بازارهای دنیا را تصاحب کند. زیرا تولید کنندگان خود را توانست یکپارچه کند و به بازارهای دنیا را در بیشتر صنایع فتح کند.

فواید مرکز فروش سنگ مرمر سبز

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

زمانی که خریدار وارد یک مرکز فروش سنگ می شود به دلیل تنوع در قیمت و کیفیت، انتخابهای زیادی دارد. همین تنوع سبب می شود تا او به راحتی بتواند نیازهای خود را تامین کند.
این خریدار دیگر نگران از دست دادن وقت زیاد برای سرچ در اینترنت و یا جستجو در بازار نیست. حتی این موضوع سبب می شود تا بسیاری از خریداران خارجی نیز به خرید از ایران اشتیاق پیدا کنند.
زیرا از این طریق به سادگی می توانند نیازهای خود را برطرف کنند. شخصا، با مشتریان زیادی صحبت کردم که نتوانستند سفارش مشتریان خارجی خود را تامین کنند.
این افراد می گفتند بازار را شخم زدیم اما موفق به خرید نشدیم. حتی نتوانستیم یک تولید کننده را قانع کنیم تا این سفارش را برای ما تولید کند. به همین دلیل قرارداد بزرگ و خوبی را از دست دادیم. از این نمونه ها در بازار سنگهای ساختمانی ایران بسیار زیاد هستند.

بالا بردن توان تولید سنگ مرمر در ایران

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

در ایران خوشبختانه تولید کنندگان قدیمی، باتجربه و کاربلد زیادی هستند که سالها در بازار حضور داشتند. بعلاوه، تنوع معادن سنگ نیز در ایران بسیار زیاد است. ایران بهترین دسترسی را به شرق و غرب دنیا دارد.
اما چرا نمی توانیم از این همه مزایای فوق العاهد بهره ببریم. چرا هیچ حرفی در دنیا برای گفتن نداریم؟ ولی چین با داشتن نصف این مزایا تمام بازارها را قبضه کرده است.

نقش مهم ما در بازار سنگ مرمر

مرکز فروش سنگ مرمر سبز

ممکن است این سوال برای شما مطرح شود که نقش بازرگانی سنگ شگفت انگیز در این میان چیست؟ در تولید سنگ مرمر سبز مجموعه ما همیشه پیشگام تولید با کیفیت عالی بوده است.
همان طور که در تصاویر ملاحضه می کنید بسیاری از سورت های ما کاملا صادراتی و مطابق به استانداردهای جهانی هستند. عرضه این سنگها معمولا بر اساس سفارشات صادراتی انجام می شود.
در واقع تولید این سنگها برای ما بسیار پرهزینه و دشوار است. اما این رسالت ما در باار سنگهای مرمر است. انواع سنگهای مرمر سبز، آبی، صورتی، لیمویی، سفید، نباتی، پرتقالی، دایموند، پرنسس، بلک رز، رومانس و پرتقالی را تولید می کنیم.
برای ثبت سفارشات خود لطفا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

 

6

  1. متن بسیار جذابی بود.
    تبریک میگم.
    امیدوارم روزی این اتفاقات بیفته در صنعت سنگهای ساختمانی ایران.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما