مشتریان سنگ اونیکس آبی

مشتریان سنگ اونیکس آبی اغلب خریداران خارجی این سنگها هستند. در واقع این سنگها به دلیل قیمت بالایی که دارند معمولا برای صادرات مناسب هستند. در بازار داخل اکثر سازندگان برای کاهش هزینه های خود تمایلی به خرید این سنگها ندارند.

مشتریان سنگ اونیکس آبی

مشتریان سنگ اونیکس آبی

مشتریان سنگ اونیکس آبی

همکاران ما در مطالب قبلی پیرامون سنگ مرمر (اونیکس) آبی مطالب زیادی را منتشر کرده اند. جزئیات زیادی راجع به این سنگهای زیبا در این مطالب وجود دارد.
پیشنهاد می کنیم حتما مطالب قبلی ما را مطالعه کنید و برای دوستان خودتان ارسال کنید. دانستن این مطالب آموزشی کمک بسیار زیادی به شما در مورد خرید انواع سنگهای اونیکس می کند.
اما در مورد خریداران سنگ اونیکس آبی مطالب زیادی وجود دارد. این مطالب شامل هم خریداران داخلی است و هم خریداران خارجی است. طبیعتا، اغلب این خریداران افرادی هستند که به محیط پیرامون خود اهمیت ویژه ای می دهند.
این افراد تمایل دارند تا محیط پیرامون آنها جذاب باشد. در نتیجه سلیقه این افراد بسیار خاص است. بنابراین طبق سلیقه خودشان این سنگها را در مکانهای خاصی نیز استفاده می کنند.
اگر به سنگ اونیکس آبی به عنوان یک سنگ مجلل نگاه کنیم، بسیار برازنده و مناسب برای لابی است. اغلب هتلها در کشورهای ثروتمند دنیا از این سنگ در مکانهایی مانند لابی هتلها، مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی استفاده می کنند.

کیفیت تولید سنگ اونیکس آبی

مشتریان سنگ اونیکس آبی

هدف ما از بیان این مطلب تعریف و تمجید از خودمان نیست. به گواه کسانی که از نزدیک محصولات ما را دیده باشند این کیفیت قابل مشاهده است. در واقع کارخانه ما سنگ اونیکس آبی را در سورت های مختلفی تولید و تامین می کند.
به دلیل فروش بالای این سنگ تقریبا همیشه همکاران ما در حال تولید و برش سنگ اونیکس آبی هستند. در ابتدای این مطلب هم عرض کردم که این سنگ در متراژ زیادی در حال صادرات است.
مشتریان این سنگها اغلب از کشورهای همسایه ما هستند و در تناژ بالایی خرید می کنند. خوشبختانه با فروکش شدن جریان ویروس کرونا در کشور، خریداران این سنگها تمایل دارند تا به صورت حضوری خرید کنند.
طبیعتا، با حضور خریدار در کارخانه پروسه فروش ساده تر می شود. لازم به ذکر است این سنگ خریداران داخلی نیز دارد که حجم خرید در ایران بسیار کمتر از صادرات اونیکس آبی است.

پیشنهادات ما برای خرید اونیکس آبی

مشتریان سنگ اونیکس آبی

با توجه به کاربردهای زیادی که این سنگ زیبا دارد ذکر چند نکته برای خرید آن خالی از لطف نیست. ابتدا اگر قصد دارید این سنگ را صادرات کنید حتما درباره سایز این سنگ حساس باشید.
معمولا سفارشات صادراتی با ضخامتهای 3 سانتیمتر اغلب به دست ما میرسد. در مورد ابعاد مشتریان خارجی بی نهایت حساسیت دارند. پیشنهاد می کنم در خریدتان حتما به این موضوع توجه کافی را داشته باشید. موضوع مهم بعدی سورت این سنگها است.
یکی از بزرگترین عواملی که مشتریان دچار سوءتفاهم می شوند سورت این سنگها است. در واقع حتما سعی کنید تا از سورتینگ مناسبی برای فروش سنگ اونیکس آبی استفاده کنید.

بازار خرید و فروش سنگ اونیکس آبی

قیمت سنگ مرمر آبی

بازار خرید و فروش سنگهای اونیکس ساختمانی در ایران بسیار مورد توجه مشتریان خارجی این سنگها است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از برترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس در ایران است.
تولیدات ما عبارتند از: سنگ اونیکس آبی، صورتی، سبز، سفید، نباتی، دودی، پرنسس، دیاموند، بلک رز، لیمویی، رومانسی و گلدن کلودی است. مجموعه ما کیفیت تمام سنگهای خود را برای 5 سال ضمانت می کند.
در طی این 5 سال هر مشکلی برای سنگهای مشتریان ایجاد شود طبق گارانتی تعویض می شود. بعلاوه، بهترین نصاب های سنگ اونیکس در ایران در مجموعه ما فعالیت می کنند.
برای ارسال سفارشات شما از بهترین تیمهای باربری در ایران بهره می بریم و در اسرع وقت این سفارشات به دست شما می رسد. در واقع در بازرگانی سنگ شگفت انگیز هیچ هدف و اولویتی جز کسب رضایت شما نداریم.
برای ثبت سفارشات خود می توانید همین حالا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. در دپارتمان فروش ما بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به شما عزیزان هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما