معرفی بهترین سنگهای اونیکس و مرمریت

معرفی بهترین سنگهای اونیکس و مرمریت همیشه یکی از موضوعات جذاب برای مشتریان است. خریداران همیشه تمایل دارند بپرسند چگونه می توانند بهترین انتخابها را داشته باشند؟ چطور بهترین سنگها را برای پروژه های خود تامین کنند؟

قیمت مرمر کف سالن

معرفی بهترین سنگهای اونیکس و مرمریت

قیمت مرمر کف سالن

یکی از رایج ترین سوالات در بین مشتریان این است: مگر سنگ خوب و بد داریم؟ سنگ، سنگ است. همکاران ما شاید هزاران بار این جملات را شنیده باشند.
اجازه دهید یک بار برای همیشه پاسخ این سوال را بدهیم. فعالان حوزه سنگهای ساختمانی به خوبی می دانند که سنگها تفاوتهای زیادی با یکدیگر دارند. به هیچ وجه جمله سنگ، سنگ است صحیح نیست.
از نظر مکانیک سنگ، سنگها تفاوتهای زیادی در ساختارهای تشکیل دهنده خود دارند. بعلاوه، سنگها از مواد مختلفی تشکیل می شوند و بافت مولکولی متفاوتی با یکدیگر دارند.
خوشبختانه، تنوع زیادی در میان سنگهای مختلف ساختمانی از نظر مکانیک سنگ، بافت مولکولی، مواد تشکیل دهنده، رنگ، مقاومت، جذب آب و میزان تخلخل وجود دارد.
از مهمترین سنگهای ساختمانی در بازار می توان به سنگهای مرمریت، اونیکس (مرمر)، گرانیت، تراورتن و تراونیکس اشاره کرد. تمام این سنگها، از نظر کاربرد عالی هستند و هر کدام مناسب کار خاصی هستند.
در این مطلب قصد داریم تا شما را با بهترین سنگهای اونیکس و مرمریت بیشتر آشنا کنیم. اعتقاد داریم که این اطلاعات باعث می شود تا شما در زمان خرید خود بتوانید با آگاهی بیشتری این سنگها را انتخاب کنید.
همچنین، این اطلاعات باعث می شود تا سالها از انتخاب سنگ مناسب در پروژه تان لذت ببرید.

اونیکس بخرم یا مرمریت؟

عمده فروشی اسلب مرمر

روزانه حداقل برای یکبار هم که شده همکاران ما با این پرسش توسط مشتریان برخورد می کنند. اگر تفاوتهای این دو سنگ را بدانید بهتر می توانید سنگ مناسب خودتان را انتخاب کنید.
سنگهای مرمریت از بهترین کفپوش های داخلی برای بناهای شما هستند. البته می توان از این سنگها برای دیوارهای داخلی نیز استفاده کرد. انواع مختلف سنگهای مرمریت با رنگها و کیفیتهای مختلفی در بازار موجود هستند. برای مثال مرمریت لاشتر یکی از شناخته شده ترین و بهترین انواع مرمریت برای دیوارها، کفپوش و پله های داخلی است.
مرمریت مشکی نجف آباد، انواع مرمریت دهبید، گلدن بلک محلات و اسپایدر دهبید از نمونه های خوب انواع مرمریت در بازار سنگهای ساختمانی در ایران هستند. بدون شک، این سنگها مناسب فضاهای داخلی هستند.
به هیچ وجه، پیشنهاد نمی کنیم از این سنگها در نمای ساختمان استفاده کنید. بهترین سنگ برای نمای ساختمان شما انواع تراورتن است.

معرفی سنگهای اونیکس ساختمانی

فروش سنگ مرمر صورتی

همانطور که می دانید سنگهای اونیکس در بین انواع دیگر سنگهای ساختمانی ویژگی خاص و منحصر به فردی دارند. این سنگها به دلیل خاصیت عبور دادن نور از خود ( بک لایت) همیشه مورد نظر مشتریان خاص هستند. طبیعتا، به دلیل خاص بودن این سنگها، قیمت این سنگها نیز از سنگهای دیگر بالاتر است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای اونیکس ساختمانی در ایران است.
مجموعه ما ابتدا با تولید اونیکس آبی، صورتی، سبز، سفید، نباتی، پرتقالی و لیمویی کارخود را آغاز کرد. با یاری خداوند به مرور زمان تولید انواع اونیکس رومانسی، پرنس، دیاموند، بلک رز و گلدن کلودی را نیز آغاز کردیم.
در حال حاضر نیز اغلب این سنگها را به کشورهای مختلفی در دنیا صادرات کرده ایم. هر روز مشتریان زیادی برای خرید این سنگها در کارخانه حاضر می شوند. لازم به ذکر است روزانه مشتریان زیادی نیز از کشورهای مختلف دنیا با مجموعه ما برای واردات این سنگها مذاکره می کنند.

انتخاب بهترین سنگ مناسب پروژه شما

سنگ مرمر ساختمانی

بدون تردید، شما نیز می دانید که انتخاب سنگ مناسب با پروژه شما در بین انواع سنگهای ساختمانی کار دشواری است. اما همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز این دشواری را برای شما آسان کردند.
فقط کافی است شما با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید و با متخصصین ما پیرامون انتخاب سنگ مناسب ساختمان خودتان مشورت کنید. این عزیزان به صورت رایگان تمام دانش و تجربیات خود را در اختیار شما قرار می دهند.
لطفا برای ثبت سفارشات خودتان همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید. در ضمن اگر شما نیز جزو مشتریان قدیمی ما هستید، لطفا مجموعه ما را به دوستان خود معرفی کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما