موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر فقط در گرو ارزان خریدن نیست. بسیاری از مشتریان با چشمان بسته تنها به قیمت فکر می کنند. این موضوع به هیچ عنوان بد نیست اما عواقبی را به دنبال دارد. شاید علاقمند باشید بدانید که چطور می توانید در خرید سنگهای مرمر موفق باشید.

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

خرید سنگهای مرمر همیشه با چالش هایی برای خریدار همراه است. برخی از این چالش ها به شدت این افراد را نگران می کند. طوری که در بعضی موارد این افراد به محض شنیدن قیمت برخی از سورت ها قید خرید را می زنند. به نظر می رسد آیتم های مختلفی در این موارد وجود دارد.
برای مثال مشتری که فقط نگران قیمت است در مورد کیفیت به هیچ وجه توجیه نشده است. این خریدار حتی نمی داند که این سنگها تا چه اندازه با کیفیت هستند و چه تاثیری در محیط کار و زندگی او دارند.
حتما این وارد را در طی این مطلب توضیح می دهیم. جالب است بدانید برخی از مشتریان حتی نیازهای خود را نمی دانند. برای برخی از این دوستان توضیح و نیازسنجی ساعتها زمان را از ما می گیرد.
خودم از یک مشتری پرسیدم این سنگ را برای چه کاری می خواهید؟ نمی دانست که چه جوابی باید بدهد و فقط به من نگاه می کرد. ما خیلی با این موارد برخورد کرده ایم.

شرط مهم برای موفقیت در خرید سنگ مرمر

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

شاید برخی از همکاران ما معتقد باشند که تمرکز روی قیمت شرط مهم موفقیت در خرید است. ما این موضوع را انکار نمی کنیم. اما اجازه دهید تا به موضوعات دیگر نیرتوجه کنیم.
موضوعاتی مانند کیفیت، نوع پرداخت و حمل و نقل. ممکنه ما سنگهای مرمر را با قیمت خوبی بخریم اما به دلیل توجه نکردن به موضوع حمل و نقل سنگها آسیب ببیند. آیا باز هم در خرید موفق بودیم.
بارگیری سنگهایی با قیمت 5 میلیون تومان در هر مترمربع در یک ماشین قدیمی و فرسوده باعث خسارت می شود. حتی موضوع مهار کردن و بارزدن درست این سنگها نیز بسیار خطرناک است.
گذشته از آن شاید بر سر موضوع قیمت توافق کردیم اما چون پرداخت شما چکی است معامله انجام نشود. هر یک از این موارد باعث خسارت و یا لغو معامله می شود.

یک مثال برای موفقیت در خرید سنگهای مرمر

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

مشتری برای خرید اونیکس آبی و صورتی به ما مراجعه کردند. در مرحله اول ما متوجه نیاز ایشان شدیم. سپس نمونه های زیادی را به ایشان نشان دادیم.
طبیعتا، تعدادی از این نمونه ها مورد توجه ایشان قرار گرفت. در مورد پرداخت هم به توافق رسیدیم و بارگیری در حضور خریدار انجام شد. تیم نصب مجموعه ما در پروژه ایشان حاضر شدند و سنگها را نصب کردند.
هنوز بعد از گذشت 5 سال ایشان با ما در حال همکاری برای پروژه های مختلفی هستند. اگر کار از ابتدا درست و سنجیده انجام شود هم مشتری راضی است هم فروشنده رضایت دارد.
رعایت اصول حرفه ای در کار باعث می شود تا هم خریدار و هم فروشنده در معامله بنده شوند و یک معامله برد برد صورت گیرد. همین مشتری برای شما مشتریان بیشتری نیز می آورد و باعث تبلیغات شما می شود.

تاثیر صداقت داشتن با خریدار سنگ

موفقیت در خرید انواع اسلب مرمر

ما قصد نداریم نا درس اخلاق دهیم. زیرا در آن جایگاه نیستیم. هر زمان با مشتریان صداقت داشتیم برکات زیادی برای ما اتفاق افتاد. مشتریان این موضوعات را به خوبی متوجه می شوند.
مشتریانی که از ما خرید نمی کند و از همکاران ما خرید می کند تازه متوجه می شود که ما چه خدماتی داریم. بسیاری از این مشتریان شرمنده و ناراحت به ما مراجعه می کنند. آنها می گویند ای کاش توصیه های شما را جدی می گرفتیم.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز تنها یک هدف دارد. کسب رضایت 100% مشتریان هدف اصلی ما است. به همین دلیل بهترین های ایران را در این مجموعه گرد هم جمع کردیم.

30

  1. شما موضوع اعتماد را مطرح می کنید، مگه به چند تا از این فروشندگاان سنگهای مرمر می توان اعتماد کرد؟

  2. یکی از همکاران کارخانه شما را به بنده معرفی کرد. تماس گرفتم تا خدمت برسم. متاسفانه نشد. شما سنگ گرانیت هم تولید می کنید؟

  3. سلام

    برای پروژه تو منطقه چیتگر تهران نیاز به سنگ کوبیک داریم، معرفی کنید با کدوم واحد باید تماس بگیریم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما