هزینه های تولید مرمر نباتی

هزینه های تولید مرمر نباتی بدون شک در سال جدید افزایش یافته است. این سنگ از تولیدات معادن مرمر استان کرمان است. اجازه دهید در این مطلب کمی درباره هزینه های تولید در سال جدید توضیح دهیم.

هزینه های تولید مرمر نباتی

هزینه های تولید مرمر نباتی

هزینه های تولید مرمر نباتی

حتما شما بهتر از من، از اوضاع اقتصادی کشور در سال جدید مطلع هستید. متاسفانه با افزایش قیمتها همه چیز در کشور دچار افزایش قیمت می شود. تاثیر این افزایشها روی تمام کالاها است.
اما آیا این تمام ماجرا است؟ پاسخ خیر است. موارد زیادی برای تولید انواع سنگهای مرمر دچار تغییر می شود. کلا تولید این سنگها کار بسیار دشواری است.
قطعا افزایش قیمتها نیز این دشواری را بیشتر از قبل می کند. قصد مکدر کردن خاطر شما عزیزان را نداریم. ولی مشتریان زیادی با ما تماس می گیرند و درباره علت افزایش قیمتها می پرسند. در این مطلب قصد داریم تا با شما نگاهی به این موضوع داشته باشیم. امیدواریم در پایان توانسته باشیم حق مطلب را بیان کنیم.

خرید کوپ مرمر نباتی از معدن

هزینه های تولید مرمر نباتی

شاید بدترین خبری که می تواند شیرینی سال جدید را از بین ببرد افزایش قیمت کوپ است. همه ما ایرانی ها سال جدید را با هزاران امید و آرزو شروع می کنیم.
موضوع افزایش قیمتها همیشه مثل پتکی بر سر ما کوبیده می شود. امسال برای خرید کوپ جدید به معدن رفتیم که متوجه شدیم سنگها را گران کرده اند.
بعد از کلی چانه زنی و تخفیف گرفتن برای جا به جایی کوپ ها به کارخانه متوجه شدیم که کرایه حمل نیز افزایش یافته است. شما خودتان را به جای ما بگذارید چه حالی داشتید؟
راننده به هیچ وجه حاضر به تخفیف دادن نمیشد و مرتب تهدید می کرد که ما در حال اعتصاب هستیم. در نهایت به هر سختی که بود کوپ ها را برای تولید به کارخانه بردیم.

برش کوپ و تولید اسلب مرمر نباتی

هزینه های تولید مرمر نباتی

در اواخر سال گذشته بود که موضوع افزایش ۳۰ درصدی دستمزد کارگران نیز مطرح شده بود. باز هم با چالش جدیدی روبرو شدیم. کارگران خواستار افزایش دستمزد خود هستند.
تازه هزینه های نگهداری از ماشبن آلات و مالیاتها را نیز حساب کنید. در حقیقت چالشهای زیادی بر سر راه تولید این سنگها وجود دارد. در سال گذشته بسیاری از همکاران ما به دلیل همین مسائل مجبور به تعطیلی کارخانه خود شدند.
امیدواریم برنامه های دولت جدید بتواند کمی این چالشها را کنترل کند. تصور کنید هر چقدر کیفیت این حمایتهای دولتی بالاتر باشد قطعا ثبات قیمتها بیشتر است.

قیمت سنگ مرمر نباتی در بازار

هزینه های تولید مرمر نباتی

با توجه به شرایطی که در قسمتهای قبلی توضیح دادیم به خوبی متوجه شدید که قیمت گذاری به هیچ وجه ساده نیست. در بازار اگر بخواهید بمانید باید قیمت رقابتی داشته باشید.
این طبیعت بازار است. از گذشته تاکنون نیز بوده است. از طرف دیگر وقتی موضوع قیمت ارزان مطرح می شود ناخواسته ذهنیت مشتریان به طرف سنگ بی کیفیت می رود.
تازه درست کردن ذهنیت مشتری نیز از وظایف فروشندگان این سنگها است. البته این ذهنیت تا حدودی درست است. اما امروزه تقریبا هیچ برندی با اعتبار خود نمی تواند بازی کند.
بنابراین با خیال راحت با دپارتمان فروش بازرگانی سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید و بهترین قیمتها و سنگهای بازار را دریافت کنید. زیرا ما برای تمام این چالشها برنامه داریم.

18

  1. سلام.
    تشکر از مطالب خوب سایت شما.
    کوپ این سنگها رو از کدام معدن خریداری می کنید؟

  2. شما انصافا با چالشهای زیادی در این صنعت مواجه هستید.
    خدا قوت به همه شما دوستان

  3. با توجه به این مطلب بسیار کنجکاو هستم تا بدونم چطور قیمت ارزان اما با کیفیت بالا ارائه می دهید؟

  4. لطفا درباره شرایط صادرات این سنگها به اروپا نیز توضیح دهید. چه استانداردهایی نیاز است؟

    • کشورهای اروپایی به خصوص اتحادیه اروپا قوانین خاصی برای واردات دارند. حتما با متخصصین ما تماس بگیرید این دوستان بهتر شما را راهنمایی می کنند.

  5. شما واردات کوپ مرمر از کشورهای دگیر نیز داردی که بتوانید مرمر خارجی هم در بازارهای سنگ ایران عرضه کنید؟

  6. موضوعات مهمی را در وبسایت خودتان منتشر کردید.
    سپاس از لطف شما.
    امیدوارم در آینده درباره فروش انواع سنگهای گرانیت نیز مطلب منتشر کنید.

  7. شرکت ما یک شرکت دانش بنیان درباره تولید سنگهای مصنوعی است. خوشحال میشیم اگر انتقال تجربیات با شما داشته باشیم.

  8. یک معدن تراورتن شکلاتی در کاشان داریم. تمایل داریم با مجموعه شما همکاری کنیم. حاضر هستیم کوپ ها را زیر قیمت بازار به شما دهیم. لطفا با بنده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما