پخش عمده سنگ تراورتن جوشقان درجه یک

سنگ تراورتن جوشقان از جمله سنگ های مرمریت است که با زمینه روشن و در انواع مختلف وجود دارد؛ در این سنگ به هر میزان که رنگ آن روشن تر و لکه های سیاه و هاله های صورتی کم تر باشد سنگ مرغوب تر است. سنگ مرمریت جوشقان از جمله سنگ های با کیفیت و قیمت مناسب است که در پروژه های انبوه سازی پرکاربرد و پرطرفدار می باشد. از طریق این شرکت می توانید سنگ تراورتن جوشقان درجه یک را به صورت عمده و در قیمت مناسب تهیه نمایید.

پخش عمده سنگ تراورتن جوشقان درجه یک

دسته بندی انواع سنگ تراورتن جوشقان

دسته بندی انواع سنگ تراورتن جوشقان سنگ مرمریت جوشقان از معادن روستای جوشقان در شهرستان میمه استخراج می شود، این سنگ در دو رنگ سفید و گلبهی در بازار به فروش می رسد. سنگ جوشقان به دو دسته سنگ جوشقان و سنگ شهیادی تقسیم می شود و این تقسیم بندی بر اساس ناخالصی و یا تفاوت هایی است که در سنگ ها وجود دارد.

انواع سنگ جوشقان دارای ساختاری آهکی، دگرگون و غیر دگرگون می باشند، به همین دلیل جذب آب در آن ها زیاد است و در قسمت هایی از ساختمان که در معرض رطوبت قرار دارد نباید به کار برده شوند. سنگ مرمریت جوشقان بیشتر در نمای داخلی ساختمان مانند دیوار پارکینگ ، دیوار راه پله و راه رو ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ تراورتن جوشقان، جزو سنگ های مرمریت محسوب می گردد و به رنگ روش، دارای هاله هایی صورتی رنگ است که اصطلاحا به آن گل کالباسی می گویند و لکه هایی به رنگ سیاه در آن دیده می شود . رنگ زمینه در سنگ سوپر مرمریت جوشقان شهیادی سفید است و لکه های گل کالباسی و سیاه کم تری در آن وجود دارد.

از ویژگی های این نوع سنگ خاصیت صیقل پذیری بالا، و مقاومت بالای آن در برابر فشار و ساییدگی می باشد. کارخانه های تولید سنگ جوشقان در سراسر ایران به تولید و عرضه این سنگ با کیفیت درجه یک و قیمت مناسب مشغول می باشند.

قیمت سنگ تراورتن جوشقان

قیمت سنگ تراورتن جوشقان سنگ های تراورتن جوشقان از نظر کیفیت و ناخالصی های فسیلی موجود در آن ها متفاوت می باشند و هر چه ناخالصی های موجود در سنگ کم تر و رنگ آن سفیدتر، براق تر و یکدست تر باشد کیفیت سنگ بالاتر  می رود و از نظر نوع و درجه بندی مرغوب تر به حساب می آید.

سنگ تراورتن جوشقان سفید که دارای لکه های سیاه کمتری است مرغوب تر می باشد و قیمت بیشتری دارد. از نکات دیگری که در قیمت گذاری این سنگ لحاظ می شود، می توان به میزان صیقل پذیری، نوع برش و سایز  سنگ اشاره نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما