پخش عمده سنگ مرمریت آباده شیراز

سنگ مرمریت آباده شیراز که در رنگ های روشن مانند رنگ کرم و سفید و کرم صورتی می‌باشد، آرامش و شکوه و گرمی خاصی به محیط می‌بخشد. از این نوع سنگ، برای پروژه های بزرگ در ساختمان سازی، کف، راه پله ها و نمای ساختمان ها بیشتر استفاده می‌شود. به علت قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به سایر سنگها جزء پر طرفدارترین و پر فروش ترین سنگ های ساختمانی به شمار می‌آید.

پخش عمده سنگ مرمریت آباده شیراز از درب کارخانه ها به سراسر کشور انجام می‌شود، تا تامین کننده نیاز بازار داخلی باشد.

 

 

پخش عمده سنگ مرمریت آباده شیراز

مراحل فرایند تولید سنگ مرمریت آباده شیراز

کشور ایران به دلیل معادن متعددی که دارد به عنوان یکی از تولید کنندگان سنگ های مرمریت معروف شده است. سنگ های مرمریت شیراز نیز جزو این دسته قرار می‌گیرد. هنگام استخراج این سنگها به صورت موج دار، بی موج، خام، طولی و تایل فرآوری می‌شود. سپس به کارخانه های برش سنگ ارسال می‌شود.

در مرحله تولید سنگ در کارخانه ها، سنگ هایی که به وسیله دستگاه های برقی سنگ شکن کوچکتر شده است، برای بالا بردن استحکام و مقاومت و نیز براقیت آنها از رزین و اپوکسی بر سطح آنها استفاده می‌شود.

سنگ های مرمریت، به راحتی به دست نمی‌آید. این سنگ، قیمت مناسبی داشته و برای بسیاری از محیط های خشک برای نمای داخلی ساختمانها مناسب می‌باشند.

 

مراحل فرایند تولید سنگ مرمریت آباده شیراز

مزایا و معایب سنگ مرمریت آباده

سنگ های مرمریت که برای کف و پارکینگها و راه پله ها و پله ها و در ساختمان سازی کاربرد دارد، مزایا و معایبی نیز دارد که در اینجا به آنها اشاره خواهیم کرد.

از معایب آن می‌توان گفت که دچار هوازدگی می‌شوند و در برابر نفوذ آب دچار فرسایش شده و کم کم از بین می‌روند. در برابر خط و خش و نیز شرایط اسیدی مقاوم نمی‌باشد. همچنین در برابر سورتها و در برابر یخ زدگی، احتمال شکستگی دارد.

به علت میزان آهک در این نوع سنگها، برای مکانهایی مانند حمام و سرویس های بهداشتی مناسب نمی‌باشد. موارد گفته شده در بالا از معایب مرمریت آباده است، اما در کنار این معایب، مزایایی نیز دارد که آن را پر طرفدار کرده است.

اما از مزایای این سنگها این است که در طرحها و رنگ بندی های مختلف می‌باشد. قیمت مناسب و ارزان آن برای خریداران عمده، آن را به یک سنگ پر فروش تبدیل کرده است. همچنین در برابر شرایط قلیایی مقاوم هستند.

 

مزایا و معایب سنگ مرمریت آباده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما