چرا باید سنگ مرمر بخریم

چرا باید سنگ مرمر بخریم در واقعیت می تواند پاسخ های زیادی داشته باشد. می توان ادعا کرد به تعداد خریداران این سنگها، پاسخ برای این سوال وجود دارد. گذشته از اینکه خرید این سنگها کاملا سلیقه ای است. اما قصد داریم نگاهی منطقی به پاسخ این سوال داشته باشیم.

چرا باید سنگ مرمر بخریم

چرا باید سنگ مرمر بخریم

چرا باید سنگ مرمر بخریم

در مطالب قبلی به صورت کامل درباره ویژگی های سنگهای مرمر توضیح داده شده است. ولی واقعا چرا باید سنگ مرمر بخریم؟ در گام اول اغلب مشتریان ما در تماس اول می گویند بهترین سنگ و بهترین کیفیت را می خواهیم.
اما به محض معرفی سنگهای مرمر و اعلام قیمت مشتریان محترمانه انصراف می دهند. تا اینکه راضی به خرید سنگهای متوسط و یا ارزان در بازار می شوند.
حتما موضوع قیمت این سنگها را در ادامه به صورت کامل توضیح می دهیم. نکته مهم پیرامون سنگهای مرمر که کمتر به آن پرداخته شده است موضوع آرامشی است که این سنگها دارند. آن چنان این سنگها محیط داخل بنای شما را زیبا و لطصف می کنند که برای شما باورکردنی نیست.

سنگ ارزشمند را گران بخرید تا برنده باشید

چرا باید سنگ مرمر بخریم

بله درسته. گران بخرید. چرا در فرهنگ ما همیشه به دنبال کالای ارزان و بی کیفیت هستیم؟ چرا حاضر نیستیم برای بنای خودمان از سنگهای گران و لوکس استفاده کنیم؟ آیا ما کشور فقیری هستیم؟
قطعا خیر. همه باید دست در دست یکدیگر فرهنگ جامعه را به سوی تولیدات گران و با کیفیت سوق دهیم. در فرهنگ بریتانیا مردم یک ضرب المثل معروف دارند.
آنها می گویند ما آنقدر پولدار نیستیم که کالاهای ارزان بخریم. این فرهنگ باید در کشور ما نیز توسعه یابد. خرید سنگهای مرمر به ساختمانهای شما ارزش بیشتری می دهد.
حتی جایگاه اجتماعی شما را در بین دوستان و همکاران شما بالاتر می برد. البته این سنگها ارزشهای بسیاری دارند. مهمترین آنها لذتی است که شما از دیدن و استفاده کردن از آنها می برید. این دیدگاه افراد برنده در جامعه است.

استفاده از متریال لوکس در ساختمان

چرا باید سنگ مرمر بخریم

در راستای فرهنگ سازی استفاده از متریال لوکس در ساختمان باید به ارزشهای این سنگها بیشتر اشاره کنیم. شخصا، تجربیات زیادی با مشتریان مختلف داشته ام.
اغلب خریداران سنگها مرمر را افراد بانفوذ جامعه تشکیل می دهند. بسیاری از ددیگر مشتریان این سنگها نیز به دنبال این هستند که در جامعه بانفوذ شناخته شوند.
بعلاوه، استفاده از این سنگها یک سرمایه گذاری بلند مدت روی بنای شما است. شما قرار است برای مثال ۳۰ سال از این سنگها استفاده کنید. پیشنهاد می کنیم بهترین ها را انتخاب کنید.

چرا باید سنگهای مرمر را گران بخریم؟

چرا باید سنگ مرمر بخریم

انواع سنگهای مرمر از نظر ساختار وعلم مکانیک بسیار با سنگهای دیگر متفاوت هستند. در حقیقت برای ایجاد و شکل گیری این سنگها میلیونها سال سپری شده تا به دست ما برسند.
از طرف دیگر این سنگها حتی خواص درمانی دارند و انرژی های خاصی نیز دارند. چینی ها از این سنگها برای ساخت ظروف مختلف و مجسمه های بودا نیز استفاده می کنند.
اگر به دنبال ساخت محیطی آرام و پرانرژی برای خود و خانواده هستید حتما از این سنگها استفاده کنید. شاید کمی هزینه های شما بالا برود اما ارزشهایی را خلق می کنند که سنگهای دیگر ندارند. همکاران ما شما را در انتخاب خوب و درست کمک می کنند.

18

  1. برای کفپوش یک سوله صنعتی نیاز به 2000 مترمربع سنگ ضد اسید داریم.
    شما این سنگها را هم تولید می کنید؟

    • بله انواع گرانیت نیز تولید داریم.
      لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  2. شما سفارشات تنی بری سنگهای مرمر هم پذیرش دارید.
    یک سفارش 28000 هزار متری از سنگهای مرمر و مرمریت داریم.
    اگر تمایل به همکاری دارید بفرمایید.

  3. یک زمین کشاورزی در استان مازندران شهرستان بهشهر داریم که می خواهیم با سنگ مرمر تهاتر کنیم.
    شما تهاتر می کنید؟

    • بله.
      انواع سنگ مرمر (اونیکس) آبی، سبز، سفید، صورتی، نباتی، پرتقالی درسایزهای اسلب موجود است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما