کارخانه تولیدی سنگ تراورتن موج دار با کیفیت عالی

سنگ تراورتن، دسته ای از سنگ های رسوبی می باشند و به عنوان تزییناتی در کاربردهای فراوان استفاده دارد و همچنین نوعی سنگ آهک نیز به شمار می رود.

سنگ تراورتن موج دار که اکثرا سفید رنگ نیز می باشند در موارد مختلفی نیز کاربرد دارند در موارد نمای ساختمانی و تزیینی نیز به کار می روند حتی در نمای داخلی هم به کار می رود. 

کارخانه تولیدی سنگ تراورتن موج دار با کیفیت عالی

اطلاعات کافی درباره سنگ تراورتن موج دار

اطلاعات کافی درباره سنگ تراورتن موج دارسنگ تراورتن موج دار که این سنگ در استان مرکزی و در محلات قرار گرفته است . این سنگ کاربرد های مختلف دارد و بیشتر در نماهای داخلی و خارجی کاربرد دارد.

حفره های موجود در سنگ  تراورتن به دلیل فضای اشغال شده توسط گازهای موجودی که در ان است در آبهایی که  گرم است  منبع رسوب‌گذاری می باشد. 

 قیمت سنگ تراورتن به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله این موارد :

  • کیفیت این محصول است که یکی آیتم های مهم است.
  •  مورد دیگر برند این سنگ می باشد.
  • رنگ و همچنین شفافیت این سنگ نیز در قیمت ان موثر می باشد. 
  • ابعاد سنگ و یکنواختی و استحکام این سنگ نیز مهم است.
  • روشن بودن و صاف و یکدست بودن نیز مهم است. 
  • نوع برش دقیق بر روی سنگ و خطوط کم تر نیز نقش مهمی بر روی قیمت ان دارد.

 شرایط آب و هوایی از عوامل مهمی است که در تشکیل سنگ تراورتن نقش دارد. شرایط آب و هوایی بر استقامت و دوام این سنگ موثر است. 

از سنگ تراورتن موج دار به عنوان عایق بندی در برابر سرما و گرما که در مناطق گرمسیری و سردسیری می باشد استفاده می شود.

چگونگی تولید سنگ تراورتن موج دار در ایران

چگونگی تولید سنگ تراورتن موج دار در ایرانسنگ تراورتن موج دار به روش فراوری شده به این صورت می باشد که برای تولید سنگ تراورتن موج دار، برش سنگ به صورت عمود بر موج سنگ انجام می شود و با این روش سنگ تراورتن موج دار به دست می آید، و برش های بسیار دقیقی را برجای می گذارد.

تولید تراورتن موج دار امروزه افزایش زیادی پیدا کرده است زیرا فروش ان نیز افزایش پیدا کرده است، در کشور ما خوشبختانه قیمت این سنگها بسیار مناسب است و نسبت به کشورهای دیگر با قیمت ارزانی در اختیار خریداران قرار می گیرد، این سنگها به کشورهای دیگر هم صادر می شود. 

کارخانه های سنگ تراورتن زیادی در کشور ما مشغول فعالیت هستند . این کارخانه سنگ تراورتن ، سنگها را با کیفیت عالی و قیمت ارزان و جنس های خوب تولید می کنند. این مساله باعث اشتغال زایی زیادی شده است و باعث شده است افراد زیادی مشغول به کار شوند. 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما