کارخانه سنگ گرانیت بروجرد با کیفیت عالی

همواره یکی از گزینه های مناسب، برای نماکاری و تزئین دکوراسیون ساختمان ها، سنگ گرانیت است. سنگ گرانیت بدلیل داشتن متریال سخت و مقاوم و بدلیل کاربردهای گسترده ای که دارد، همواره مورد توجه همگان بوده است. تنوع زیاد در طرح و رنگ، سبب شده تا بتواند انواع سلایق متفاوت را پوشش دهد. سنگ گرانیت بروجرد با داشتن همه این ویژگی ها، از جمله مناسب ترین و مقاوم ترین سنگ های گرانیت محسوب می شود.

کارخانه سنگ گرانیت بروجرد با کیفیت عالی

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت بروجرد

اطلاعات کافی در مورد سنگ گرانیت بروجرد

قبل از هرچیز ابتدا به این می پردازیم که سنگ گرانیت چگونه به وجود می آید؟ سنگ گرانیت، از سرد شدن ماگما و مواد مذاب حاصل می شود و بسته به مدت زمان سرد شدن، دانه بندی های متفاوت از ریز تا درشت دارند. که هر کدام بسته به سلایق، کاربردهای خاصی دارند.

 از انواع گرانیت بروجرد، می توان به گرانیت جدولی، کوبیک و فلیم اشاره نمود، که بدلیل کاربردهای گسترده ای همچون استفاده در راه پله ها، دیوارها، کف پوش ها و نمای داخلی و خارجی بناها دارد، همواره یکی از گزینه های مناسب برای استفاده در ساختمان ها می باشد.

یکی از مواردی که در استفاده از این گرانیت ها اهمیت دارد، چگونگی قرار دادن سنگ های گرانیت در کنار همدیگر است. شما می توانید سنگ های گرانیت را طبق یک اصول منظم در کنار هم قرار دهید تا یک فضایی زیبا، مطابق با میل خود داشته باشید.

گرانیت ها در سایز های کوچک تا بزرگ وجود دارند. بهتر است برای بزرگ نشان دادن یک فضای کوچک، از گرانیت هایی با سایز بزرگتر استفاده کنید تا فضای مورد نظر را بزرگتر نشان دهید.

مشخصات سنگ گرانیت بروجرد با کیفیت عالی

مشخصات سنگ گرانیت بروجرد با کیفیت عالیانواع مشخصات گرانیت بروجرد همراه با کیفیت عالی، سبب شده تا از جایگاه ویژه ای نسبت به سایر سنگ های گرانیت برخوردار باشد. از جمله بارزترین و مهم ترین ویژگی سنگ گرانیت، مقاومت و استحکام بالای آن در برابر انواع صدمات فیزیکی و شیمیایی است. و بدلیل مقاومت بالای آن دربرابر انواع شرایط آب و هوایی و ترکیبات شیمیایی خورنده در نماکاری ساختمان ها، قابل استفاده می باشد. یکی دیگر از این ویژگی ها، خاصیت غیرقابل نفوذ بودن در برابر آب است، به همین دلیل در حمام ها  که همواره با آب سروکار داریم، استفاده از این نوع گرانیت ها موجب می شود که در برابر ترک خوردگی و انواع آسیب های دیگر مقاوم باشد و آسیبی نبیند. تنوع در انواع طرح و رنگ، یک مشخصه بارز دیگر این نوع سنگ می باشد. رنگ هایی همچون طوسی، خاکستری، رنگ های روشن و موارد دیگر. سایز بندی های اینگونه سنگ ها به گونه ای است که. می تواند مطابق با خواست مشتری باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما