بازار خرید سنگ تراورتن گیوتین در اصفهان

سنگ تراورتن گیوتین اصفهان سنگ فوق العاده عالی بسیار زیبا می باشد. این سنگ به خاطر ظاهری گردویی مانند اش به سنگ گیوتین گردویی معرف است. این سنگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار است، سنگ گیوتین اصفهان سنگی است که آب در آن نفوذی ندارد، و خواص اولیه خود را نیز حفظ می کند، از این سنگ زیبا در نماهای داخلی و خارجی ساختمان های مجلل نیز به کار می رود.

بازار خرید سنگ تراورتن گیوتین در اصفهان

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن گیوتین

اطلاعاتی درباره سنگ تراورتن گیوتین انواع و ویژگی های سنگ تراورتن گیوتین:  انواع این سنگ به رنگ های متنوع و مختلفی مانند سنگ تراورتن گیوتین گردویی کرم، شکلاتی،  ، سفید، زرد، قرمز، سیلور و لیمویی می باشد.

همچنین از این سنگ با کیفیت و عالی برای نمای استخرها هم به کار می رود. این سنگ به دلیل صافی و شفافیتی که دارد، تقاضا برای استخراج بیشتر این محصول بسیار بالا آمده است.

طرح روی این سنگها بسیار زیبا، اورژینال و خاص می باشد. این سنگ در اندازه و ابعاد مختلف برش داده می شود و به بیشتر کشور های همسایه مانند افغانستان، ترکیه و پاکستان عرضه می‌شود.

سنگ تراورتن گیوتین چون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است در سراسر کشور موجود می باشد. این سنگ های زیبا در نماهای خارجی و داخلی ساختمانها به کار می رود.

در فضا سازی داخل شهر نقش بسیار موثری دارد. این محصول در مراکز و نمایندگیها با قیمت بسیار مناسبی برای مشتریان عرضه می شود. آب در آن نفوذ نمی کند و نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. 

معرفی انواع سنگ تراورتن گیوتین اصفهان

معرفی انواع سنگ تراورتن گیوتین اصفهان ضخامت سنگ تراورتن گیوتین اصفهان بسیار بالا است، به طوری که آب در آن نفوذی ندارد. علاوه بر ضخامت این سنگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

عمده فروشان این سنگ سعی می کنند تا این سنگ را با بهترین قیمت و کیفیت به خریداران این محصول عرضه کنند. سنگ تراورتن در بازار داخلی از فروش بسیار بالا و سود آور برخوردار می باشد. شرکت تولیدی این محصول را با کیفیتی اورژینال و برند روز دنیا به بازارهای بین‌المللی روانه کرده است.

این سنگ با امکانات عالی از معادن سنگ، استخراج می شود و در کارخانه با بهترین ماشین آلات و دستگاه ها این سنگ پر کاربرد را بسته بندی می کنند و به طور مستقیم به نمایندگی های فروش ارسال می کنند. این شرکت در حال تلاش است تا کارخانه تولیدی خود را گسترش دهد. تا برای جوانان ایرانی اشتغال زایی شود.

برای خرید این محصول عالی می توانید به نمایندگی های فروش این کالا مراجعه کنید. تا از کیفیت عالی آن بهر کافی را ببرید. ارسال به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. تمام تماسها کلی و جزئی پذیرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما