بازار خرید عمده سنگ تراورتن در قم

سنگ تراورتن قم بسیار زیبا و بادوام است، این نوع سنگ  از طرف طبیعت برای شما دوستداران نمای سنگی تهیه و تولید و تقدیمی از طبیعت به شماست.این سنگ از رده سنگ های گران قیمت و لوکس می باشد و جهت گرانترین و به نام ترین ساختمان های کشور مورد استفاده قرار نمی گیرد.این نوع سنگ به صورت بی موج برش می خورد، خیره کنندگی بی نظیری به چشم می دهد زیرا داری رنگ روشن چشمگیر و معروفی است، در ردیف بهترین سنگها در کشور ایران می باشد و دارای ۱۴سورت مختلف است.سنگ تراورتن جیرفت با دستگاه های پیشرفته برش خورده و بهترین گزینه انتخابی شما برای نمای ساختمان می باشد.

بازار خرید عمده سنگ تراورتن در قم

ویژگی بارز سنگ تراورتن ایرانی درجه یک

ویژگی بارز سنگ تراورتن ایرانی درجه یکسنگ تراورتن نما درجه یک ایرانی  یک سنگ طبیعی است،  سنگی تزیینی بسیار زیبا که طبیعت برای ما هدیه آورده است.این سنگ زیبا مهمترین ویژگی بارز آن متخلخل بودن است که در انواع مختلف از جمله درجه بندی شده و‌ کیفی بودن و همچنین رنگ آن در بازار عرضه می گردد این سنگ ارزشمند در زمان فرآوری از مواد مرغوبی پر می شود که ویژگی بارز تراورتن ایرانی درجه یک  مقاومت آن در برابر انواع عوامل فرسایشی می باشد. خرید تراورتن درجه یک در بهترین نوع کیفیتها و طیف‌ رنگی بی نظیر و جذاب با قیمت بسیار مناسب امکان پذیر می باشد.

موارد استفاده از این سنگ زیبا بسیار زیاد بوده از جمله کاربرد سنگ تراورتن می توان به مواردی اشاره کرد: مورد استفاده در لابی و سالن های ورودی ساختمانها و هتلها و رستورانها، فضای داخلی و خارجی ساختمان، کف حیاط و پیاده روها، مورد استفاده در راه پله ها، پاگردها و دیواره پله ها، مورد استفاده در کابینت و فضای داخلی آشپزخانه، سنگ فرش کف اتاق پذیرایی، اتاق نشیمن و اتاق خواب و هال، ساخت مجسمه ها و احجام سنگی و روشوییها، مورد استفاده در کف و دیواره های سرویس های بهداشتی لوکس،

راهنمای خرید سنگ تراورتن در قم

راهنمای خرید سنگ تراورتن در قمفروشنده سنگ های انواع تراورتن در قم  این محصول را در رنگ های خردلی، مشکی، سبز، صورتی، قهوه ای  سفید و کرم درجه یک و طبف رنگی بسیار کامل و متنوع با برترین کیفیت به فروش می رساند. تولید سنگ تراورتن در معادن ارزشمند کشورمان با نهایت مرغوبیت صورت می گیرد.

تراورتن نما قم از لحاظ کیفیتی،  درجه بندی گردیده و شامل سوپر، درجه یک و درجه دو می باشد که هر کدام بر حسب کیفیتی که دارند قیمت متفاوتی به خود می گیرند. قیمت سنگ قم با توجه به پارامتر های تعیین کننده درجه کیفیت، رنگ، ضخامت و بسیاری دیگر توسط بازرگانی فروش تعیین شده و مناسب می باشد.

سنگ های تراورتن انواع بسیار مختلفی دارند. در انواع طرحها و رنگها از معادن استخراج می شوند. تراورتن ها سنگهایی بسیار متنوع و مقاوم می باشند. در انواع لیمویی، سفید، کرمی و انواع رنگ های ترکیبی وجود دارند. یک ویژگی سنگ تراورتن شفافیت و زیبایی این محصول می باشد.

شرکت تولید کننده این محصول در تلاشند تا محصولات تولیدی خود را به راحت ترین شکل ممکن در اختیار خریداران قرار دهند. در صورتی که سفارشات در مقادیر بسیار زیادی باشد شرکت تخفیف های عالی و مناسبی را در نظر خواهد گرفت.

این محصول با کیفیت و صادراتی با بهترین کیفیت ممکن و متناسب با نیاز شما تولید و در هر کجا که باشید با اطمینان به دستتان خواهد رسید. سنگ تراورتن قم در بسیاری از هتلها، پاساژها و اماکن عمومی استفاده می گردد.

تولید انواع سنگ های باکیفیت و زیبا  و ارسال ان به تمامی نقاط کشور یک گام مهم در ارتقاء پیشرفت این کالا می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما