بزرگترین کارخانه سنگ تراورتن در لرستان

تراورتن، نوعی سنگ آهکی است که متخلخل می باشد و در دسته سنگ های رسوبی قرار می گیرد. سنگ تراورتن لرستان یکی از بهترین مدل های این سنگ می باشد. سنگ تراورتن دارای رگه های رنگی است که به علت اختلاف ترکیبات در این نوع سنگ به وجود آمده اند. بزرگترین کارخانه های سنگ تراورتن در لرستان می باشد. 

بزرگترین کارخانه سنگ تراورتن در لرستان

معرفی کلی انواع سنگ لرستان

معرفی کلی انواع سنگ لرستاندر استان لرستان انواع سنگها و کانی های قیمتی و غیر قیمتی موجود می باشد. استان لرستان از نظر موقعیت جغرافیایی در هر ایران واقع شده است. این منطقه به دلیل قرار گرفتن بین رشته کوه زاگرس از پوشش سنگی زیادی برخوردار است.

در قسمتی از استان لرستان سنگ های آذرین و دگرگونی موجود می باشد، این قسمت در اطراف سنندج قرار دارد. پهنه زاگرس در استان لرستان عمدتا از سنگ های رسوبی تشکیل شده است، این سنگها شامل ماسه سنگ، کنگلومرا، شیل، سنگ و آهک است. این استان از پتانسیل بسیار بالایی در زمینه سنگها به خصوص سنگ های قیمتی برخوردار است و هر ساله تعداد زیادی را برای سرمایه گزاری جذب می کند. شما هم اکنون می توانید با یک جست و جوی ساده در اینترنت با انواع سنگ  لرستان آشنا شوید و اطلاعات خود را در این زمینه بالا ببرید. 

ویژگی های مهم سنگ تراورتن لرستان

ویژگی های مهم سنگ تراورتن لرستاناین سنگ از به جا مانده رسوبات چشمه های آب گرم به وجود می آید. هر چه عناصر محلول در آب چشمه ها کمتر باشد رنگ سنگ روشن تر خواهد بود. سنگ تراورتن خرم آباد در استان لرستان دارای بافتی متخلخل و رنگ های متنوعی و نواری شکل می باشد. تنوع رنگ در این نوع سنگ به علت اختلاف در ترکیباتی است که در زمان رسوب گذاری در عناصر سنگ وجود دارد. بیشتر سنگ های تراورتن دارای مقاومت سایشی پایینی می باشند و در مقابل دارای مقاومت فشاری بالایی هستند.

مقاومت فشاری سنگ تراورتن ار مرمر بیشتر و از گرانیت کمتر می باشد. سنگ تراورتن مقاوم در برابر  آتش نیز می باشد و علت این هم وجود حفره در سنگ تراورتن می باشد. این سنگ در نماهای خارجی ساختمانها کاربرد بسیاری دارد. سنگ تراورتن سنگی رسوبی با کاربد های تزیینی می باشد. مهمترین پارامتر در قیمت گزاری این سنگ آنالیز فیزیکی و شیمیایی سنگ تراورتن می باشد،هم چنین به عواملی همچون نوسانات قیمت قیمت دلار و بورس هم بستگی دارد. شما هم اکنون می توانید با سر زدن به سایت شرکت ما با انواع سنگ تراورتن آشنا شوید و اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنید. امیدوارم از مطالب استفاده کرده باشید. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما