بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس را می توانید در کشورهای مختلف تولید کننده این سنگها پیدا کنید. سنگهای اونیکس از خاص ترین سنگهای موجود در بازار هستند. طبیعتا، مشتریان خاصی نیز دارند. اغلب این مشتریان به دنبال تنوع بالای این سنگها هستند. ولی آیا با پیدا کردن بورس فروش این سنگها کار تمام هست؟

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

برای خرید سنگهای اونیکس معمولا با دو موضوع به عنوان یک فروشنده روبرو هستیم. یا خریدار قصد خرید برای یک پروژه داخلی را دارد و یا خریدار قصد صادرات دارد.
شرایط این خریدها کاملا با یکدیگر متفاوت است. معمولا تمام خریدها از یک قانون پیروی می کنند. اما خرید داخلی و صادراتی دو مقوله کاملا متفاوت هستند.
در واقع موضوع صادرات سنگهای اونیکس به دلیل ارزآوری از جذابیت های بیشتری نیز برخوردار است. اما با چالشهای بیشتری نیز به عنوان فروشنده روبرو هستیم.
شاید برای شما خواننده گرامی این سوال مطرح شود که بورس فروش سنگهای اونیکس کجاست؟ معادن زیادی در کشور ما در حال استخراج انواع این سنگها هستند.
به طبع، این سنگها در شهرهای مختلفی نیز تولید می شوند. ولی می توان گفت که استان اصفهان یکی از برترین تولید کنندگان انواع این سنگها هستند. بعد از آن نیز می توان به استان خراسان رضوی اشاره کرد.

خرید و فروش سنگهای اونیکس (مرمر)

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

برخی از دوستان ما معتقد هستند مشتریانی که به دنبال بورس فروش سنگهای اونیکس هستند اغلب قصد خرید عمده دارند. البته موارد زیادی پیرامون این نظرات وجود دارد.
البته تا حدودی هم این مورد درست است. همین دیروز یک مشتری داخلی با ما تماس گرفت و قصد دارد برای یک خریدار در ترکیه خرید کند. حدود 40 نمونه سنگ از ما می خواست که بیشتر آن سنگها اونیکس بودند.
حال اینکه مشتریان ترک از ایران خرید می کنند یا خیر؟ موضوع بحث ما نیست. به هر حال ما قیمتها را به این دوستان اعلام کردیم. امیدوار هستیم تا این خرید انجام شود.
دقیقا این مشتری نیز به دنبال بورس فروش انواع سنگهای اونیکس بود. چندین بار از ما پرسید که آیا امکان دارد همکاران خود را در این زمینه به ما معرفی کنید؟ پرسنل ما کمال همکاری را با ایشان داشتند.

بازار سنگهای اونیکس در ایران و دنیا

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

سنگهای اونیکس در بازار ایران مشتریان زیادی ندارد. دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد. یکی از مهمترین دلایل گرانی این سنگها و درآمد پایین اغلب مردم است.
اما در کشورهای دیگر این سنگها بازار بسیار خوبی دارند. برای مثال چین یکی از بزرگترین واردکنندگان انواع سنگهای اونیکس از ایران است. این سنگها خریداران زیادی نیز در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس دارند.
بنابراین با تولید و صادرات این سنگها علاوه بر ارزآوری چرخ تولید کارخانجات این سنگها نیز تندتر می چرخد. امیدوار هستیم با همکاری سازمانهای دولتی صادرات این سنگها نیز تسریع یابد.
نباید فراموش کنیم سنگهای اونیکس در کشورهای اروپایی نیز مشتریان زیادی دارند. کشورهایی نظیر آلمان، انگلستان و فرانسه نیز از خریداران جدی این سنگها هستند.

تولید و عرضه سنگ اونیکس

بورس فروش انواع سنگهای اونیکس

در مورد تولید این سنگها مطالب زیادی توسط همکاران بنده منتشر شده است. اگر تمایل دارید که این مطالب را مطالعه کنید لطفا از قسمت مقالات این منابع را مطالعه کنید.
تعداد زیادی تولید کننده سنگهای اونیکس در بازار فعالیت می کنند. همه این دوستان همکاران ما هستند و انصافا تولیدات خوبی دارند. اما اگر به دنبال خدمات خاص و VIP هستید نام بازرگانی سنگ شگفت انگیز مطرح می شود.
هرگز قصد بازار گرمی نداریم. اگر نظرات مشتریان راضی را درباره ما خوانده باشید متوجه می شوید که به این افراد چه خدماتی ارائه داده ایم. مطمئن هستیم که کسی در بازار این خدمات را به شما نمی دهد.
شاید تمایل دارید چه خدمات خاصی ارائه می دهیم. بسیار خوب. لطفا همین حالا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

18

  1. ما یک اکیپ تولید و استخراج سنگ هستیم. هر کسی برای استخراج نیاز داشت بفرمایید.

  2. کارخانه شما برای امور صادراتی هم مشاوره می دهید؟
    یا حتی ارسال سنگها را برای ما انجام می دهید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما