تولید سنگ مرمر در اصفهان

تولید سنگ مرمر در اصفهان نباید باعث تعجب باشد. زیرا اصفهان پایتخت صنعت سنگ در ایران است. تقریبا تمام معادن ایران سنگهای خود را برای تولید و فرآوری به اصفهان ارسال می کنند.

تولید سنگ مرمر در اصفهان

تولید سنگ مرمر در اصفهان

تولید سنگ مرمر در اصفهان

سنگ مرمر (اونیکس) گرانترین سنگ در میان سنگهای ساختمانی در ایران است. در مطالب قبلی درباره چگونگی تولید این سنگها توضیحات زیادی داده شده است. برای مطالعه این مطالب لطفا به بخش مقالات وبسایت ما مراجعه کنید.
تولید سنگ مرمر به دلیل قیمت بالای این سنگ برای جلوگیری از پرتی سنگ فقط به صورت اسلب است. در این بین شاید برخی از مشتریان نیز به دنبال خرید کوپ این سنگ باشند. تجربه نشان داده است که این مشتریان به دنبال صادرات این کوپ ها هستند.

قیمت سنگ اسلب مرمر در اصفهان

تولید سنگ مرمر در اصفهان

طبیعتا، این سنگ در سایزها و ضخامتهای مختلفی تولید می شود. بعلاوه، برای تولید این سنگها از رزین های مختلفی نیز استفاده می شود. بدون شک تمام موارد ذکر شده روی قیمت این سنگها تاثیر می گذارد.
یکی از عوامل مهم دیگر در تعیین قیمت این سنگها رنگ آنها است. برای مثال انواع اونیکس آبی و صورتی بیشترین قیمت را در میان این سنگها دارند. تقریبا قیمت این سنگها بین ۲ میلیون تومان تا ۷ میلیون تومان برای هر مترمربع است.

مرکز تولید اسلب مرمر

تولید سنگ مرمر در اصفهان

بدون تردید بزرگترین تولید کنندگان انواع مرمریت را می توان در شهرک صنعتی محمودآباد در اصفهان یافت. این شهرک صنعتی یکی از بزرگترین و معروف ترین شهرک های تولید سنگهای ساختمانی در ایران است.
لازم به ذکر است در این شهرک انواع سنگ مرمریت، سنگ گرانیت، سنگ تراورتن نیز تولید می شود. اما کیفیت تولیدات انواع اسلب اونیکس در محمود آباد بسیار بالا است. تقریبا تمام سفارشات برای صادرات تولید می شود.

معادن سنگهای اونیکس در ایران

تولید سنگ مرمر در اصفهان

معادن سنگهای مرمر نقده در استان آذرباییجان شرقی از معروفترین معادن این سنگ در ایران است. انواع سنگ مرمر آبی و صورتی از معادن این شهر استخراج می شوند. سنگ مرمر پرتقالی در معادن خراسان رضوی تولید می شود. همچنین، انواع مرمر نباتی نیز از معادن استان کرمان استخراج می شوند.

بازار خرید و فروش سنگهای مرمر

تولید سنگ مرمر در اصفهان

خرید و فروش سنگهای مرمر در بازارهای صادراتی رونق خوبی دارد. زیرا این سنگها مشتریان صادراتی خوبی در کشورهای همسایه ما دارند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بهترین صادرکنندگان انواع این سنگها در ایران است.
بسیاری از صادرکنندگان این سنگها با مجموعه ما برای تولید سفارشات خود تماس می گیرند. تمام تلاش ما ارائه بهترین خدمات به این دوستان است. این خدمات شامل تولید با کیفیت عالی و بسته بندی مناسب برای این سنگها است.

 

11

  1. به دنبال خرید اونیکس پرتقالی برای صادرات هستیم آیا از محمودآباد خرید کنیم؟

  2. لطفا بیشتر درباره بازار این سنگها و خرید و فروش مطلب منتشر کنید.

  3. مطالب قبلی راجع به سنگهای اونیکس را خوندم. تشکر از انتشار اطلاعات خوب شما راجع به این سنگها.

  4. برای کار در یک آپارتمان ۳۰۰ متری شما چه نوع سنگ اونیکسی رو پیشنهاد میدید؟

  5. سلام وقت بخیر
    مقاومت این سنگ اسلب مرمر در مقابل سرما و گرمای زیاد به چه صورت است؟ امکان شکنندگی ندارد؟

  6. سرویس با قیمت مناسب برای حمل و نقل از اصفهان به تهران ، سراغ دارید ؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما