جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس را فقط می توان با حضور در کارخانه درک کرد. موارد زیادی وجود دارد که اگر در زمان تولید این سنگها رعایت نشود قطعا نتیجه کار مطلوب نخواهد بود. شاید با عنوان کردن این مطالب بگویید امکان ندارد. اما همه چیز ممکن است.

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

مسائل زیادی پیرامون تولید انواع سنگهای اونیکس (مرمر) وجود دارد. بخشی از این وارد حتی خارج از کنترل ما است. مثل اتفاقاتی که در معادن استخراج این سنگها می افتد.
واقعا آن اتفاقات در کنترل ما نیست. حتی برخی از اتفاقات که در کارخانه نیز می افتد در کنترل ما نیست. به هر حال تولید همیشه یک کار سخت و توان فرسا است.
شخصا، دست همکارانم را در معادن و کارخانجات به گرمی می فشارم. این افراد زحمتکش و صبور در گرما و سرما با کمترین امکانات چرخ تولید این کشور را می چرخانند.
با کوشش و همت این افراد است که ما می توانیم همچنان در خدمت مشتریان گرامی باشیم. اما شاید این سوال برای شما مطرح شود که این جزئیات چیست؟
چرا تا این اندازه اهمیت دارد؟ در ادامه سعی می کنیم تا کمی شما را با این موارد آشنا کنیم. همچنان اعتقاد دارم فقط با حضور فیزیکی در خط تولید است که می توانید موارد را لمس کنید.

استخراج سنگهای اونیکس در معادن

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

قبلا هم به این موضوع اشاره کردیم که در استخراج هزاران اتفاق ممکن است بیفتد. البته با یک مدیریت درست و حساب شده می توان خیلی از موارد را پیشگیری کرد.
اما مواردی مانند کمبود سوخت برای ماشین آلات، تامین آب شرب برای کارگران، تامین خوراک کارگران. اینها تنها مربوط به بخش تولید است. پارامترهای فنی زیادی نیز در تولید این سنگها نقش دارند.
عواملی مانند استخراج چندین متر پرتی تا باز کردن یک سینه کار. دقت کنید در بحث استخراج ماشین آلات و کیفیت آنها نقش اساسی را ایفا می کنند. هر چقدر معادن ما از ماشین آلات مدرن تری برای تولید استفاده کنند راندمان کار بالاتر می رود. در نتیجه کیفیت سنگها چه در زمان استخراج و چه در زمان برش و فرآوری بهتر می شود.

تولید سنگهای اونیکس در کارخانجات و سنگبری ها

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

به هیچ وجه تصور نکنید تولید این سنگها کار ساده ای است. یکی از دوستان به ما می گفت شما خیلی راحت کوپ را می خرید و در کارخانه برش و تولید می کنید. شاید پروسه کار به این صورت باشد.
ولی در مراحل کار ممکن است هزاران اتفاق بیفتد. در مورد انتخاب تخصصی برای خرید و تولید موارد زیادی هست. در تلاش هستیم تا در یک موضوع مجزا کامل درباره این موضوع توضیح دهیم.
تصور کنید بعد از تولید اسلب سنگهای اونیکس در حمل و نقل سنگها آسیب ببینند. یا اینکه در زمان برش سنگها خوب و دقیق بریده نشوند. هر گونه بی دقتی در زمان تولید این سنگها خسارت بزرگی ایجاد می کند.
برخی موارد همه چیز درست است اما کوپ خوبی انتخاب نشده است. بنابراین سنگ تولید شده از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

تولید یا تجارت سنگهای اونیکس؟

جزئیات مهم تولید سنگهای اونیکس

بسیاری از افراد از ما می پرسند که وارد پروسه تولید شویم یا تجارت سنگهای اونیکس را شروع کنیم؟ پاسخ این سوال به هیچ وجه آسان نیست. زیرا کاملا به شخصیت شما بستگی دارد.
شاید شما تصور کنید که تولید کننده خوبی هستید اما در عمل نتیجه نگیرید همچنین برعکس آن نیز صادق است. پیشنهاد می کنم بررسی کنید شخصت شما بازاری هست یا مهندسی.
البته عوامل زیادی در مورد موثر است. عواملی نظیر تحصیلات، سن، سرمایه، تجربه و بسیاری دیگر. دوباره تاکید می کنم این موضوع کاملا یک تصمیم فردی است و به سادگی دیگران نمی توانند نظری بدهند.
اگر روی دوست داشتید تا خط تولید یک کارخانه تولید سنگهای اونیکس را از نزدیک مشاهده کنید حتما با مجموعه ما تماس بگیرید.

12

  1. خیلی لذت بردم.
    متنهای شما بسیار جذاب است.
    خیلی مشتاق شدم تا در کارخانه شما حاضر شوم و از نزدیک شاهد تولید شما باشم.

  2. امروز در کارخانه شما بودم و از نزدیک خط تولید شما را دیدم. بسیار تجربه لذت بخشی بودم. با خانم افشار مدیریت کارخانه هم جلسه داشتم و برای تعامل بامجموعه شما به توافق رسیدیم.

  3. ما وارد کننده دستگاه برش مولتی وایر هستیم. اگر تمایل به خرید دارید لطفا بفرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما