خرید اینترنتی سنگ تراورتن

خرید اینترنتی سنگ تراورتن یکی از بهترین روش­های خرید سنگ می ­باشد. در بازرگانی سنگ شگفت­ انگیز کلیه مشتریان می­ توانند درخواست خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند. با شیوع و اپیدمی ویروس کرونا خرید و فروش مجازی محصولات شرکت­های مختلف افزایش قابل توجهی پیدا کرد.
یکی از این محصولات که به صورت اینترنتی هم مجال فروش پیدا کرد، انواع سنگ­های ساختمانی بود. در این فرصت تولید کنندگان انواع سنگ اقدام به معرفی و فروش محصولات خود نمودند. ما در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز نیز از این روش استفاده می­ کنیم.
مسافت و فاصله بین خریدار و کارخانه باعث می­ شود معرفی محصول به صورت اینترنتی و در این بستر برای هر دو بصرفه باشد.

تراورتن یک نوع سنگ رسوبی است که لایه لایه می باشد و‌ ماده ی اصلی تشکیل دهنده ی آن کربنات سدیم است.این مدل سنگ به دو روش حضوری و اینترنتی فروخته می شود. اما خرید اینترنتی سنگ تراورتن مزایایی نسبت به خرید حضوری دارد که به آن اشاره می کنیم. نیاز نداشتن به مکان فیزیکی برای فروش، صرفه جویی در وقت، حذف هزینه ایاب ذهاب، امکان انتخاب بین برندهای مختلف… از ویژگی های مثبت خرید اینترنتی است.

خرید اینترنتی سنگ تراورتن

فروش اینترنتی انواع تراورتن

فروش اینترنتی انواع تراورتن

سنگ ساختمانی تراورتن شکلاتی از جمله سنگ­هایی است که مشتری زیادی دارد. این سنگ علاوه بر مصارف داخلی، گزینه صادرات هم می ­باشد. در صادرات این سنگ معمولا به صورت اسلب ارسال می­ گردد.
اما گاهی طراحان ساختمانی هم از اسلب برای زیبایی داخلی ساختمان بهره می­ برند. در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز ما سفارش مشتریان را در همه ابعاد و اندازه­ ها با هر کیفیتی به صورت اینترنتی تهیه می­ کنیم.
برای اطمینان از کیفیت سنگ، نمونه برای مشتری به صورت رایگان ارسال می­ گردد. سنگ تراورتن به صورت استاندارد برای مشتریان بسته ­بندی و بارگیری می ­شود. لازم به ذکر است که به سفارش مشتریانی که حداقل ۴۰۰ متر مربع باشد ترتیب اثر داده می­ شود.
چرا که مجموعه ما به صورت عمده فروشی فعالیت دارد. البته تخفیفات قابل ملاحظه ­ای به مشتریانی که سفارش بالای ۲۰۰۰ متر مربع دارند داده می ­شود.

در بازار ایران انواع مختلفی از سنگ‌های تراورتن وجود دارد که براساس تنوع رنگ و موج دار یا بدون موج بودن تقسیم بندی می شوند. این سنگ ها از تنوع رنگی زیادی برخوردار هستند و به رنگ های مختلفی مانند رنگ کرم،قرمز، لیمویی، پرتغالی، قهوه‌ای، گردویی، سفید، زرد، خاکستری و یا ترکیبی از انها در بازار یافت می شوند که معمولا سنگ های رنگ روشن قیمت بالاتری هم دارند.

از نظر ظاهری نیز، هر اندازه موج های سنگ‌ تراورتن کم باشد قیمت بالاتری دارد و نیز سنگ تیره با موج بیشتر ارزانتر است لازم به ذکر است که همین تنوع بالا انتخاب را برای خریدار سخت خواهد کرد. بنابراین اگر شما خریدار سنگ تراواتن باشید و بخواهید یک سنگ مرغوب و انتخاب کرده و بخرید در خرید حضوری به دلیل به مشکلاتی برخورد خواهید کرد.

از جمله اینکه ممکن است به دلیل فضای کوچک مکانی فروشنده، امکان بازدید از همه ی انواع سنگ نباشد، برای خرید سنگ باید به فروشگاههای شهر خودتان یا شهرهای دیگر مراجعه کنید و این امر باعث تحمیل هزینه های رفت و آمد می شود بنابراین خرید اینترنتی به نفع خریدار است زیرا می تواند بدون صرف هزینه همه انواع سنگ تراورتن و رنگ های متنوعش را ببیند و قدرت انتخاب بالایی داشته باشد.

همچنین خرید اینترنتی این سنگ برای فروشنده نیز به صرفه است. چون در فروش اینترنتی نیازی به فضای بزرگ فروشگاهی نیست و به دنبال آن مشکلاتی چون چینش سنگ ها،مرتب سازی …هم وجود ندارد. به همین سبب خرید سنگ به صورت اینترنتی مزیت های فراوانی هم برای فروشنده و هم برای خریدار دارد.چون مشتری می تواند انواع سنگ را در وب سایت فروشنده ببیند،مقایسه کند و خریدی مقرون به صرفه، آسان، مطمئن داشته باشد.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

تمام هدف همکاران ما در این مجموعه آسان کردن خرید انواع تراورتن برای شما است. اولویت ما ساختن یک خاطره خوب از خرید برای شما است. به هیچ وجه نگران کیفیتها و قیمتها نباشید. بهترین سورتها را به قیمت زیر بازار به شما ارائه می دهیم.
برای ثبت سفارش خود می توانید با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید. همچنین می توانید فرم انتهای این مطلب را تکمیل و ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند. ضمنا، برای سفارشات بیش از ۴۰۰ مترمربع با ما تماس بگیرید.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یک مجموعه تخصصی است که از بهترین متخصصان تولید تامین و توزیع انواع سنگ از جمله سنگ داخل ساختمان تشکیل شده است. همچنین این مجموعه کارهای دیگری چون فروش عمده ی انواع سنگ و صادرات را نیز انجام می دهد. لازم به ذکر است این مجموعه به دلیل سابقه طولانی در امر فروش و صادرات و ارائه ی محصول با کیفیت به خریدار مورد اطمینان خریداران قرار گرفته است.

بررسی برش دهی راحت سنگ تراورتن

بررسی برش دهی راحت سنگ تراورتن سنگ های تراورتن را با توجه به سلامت سنگ، میزان فروش و عاملی چون سلیقه ی شخصی به دو نوع موج دار و یا بی موج برش می دهند. کارخانه ها ترجیح می دهند که هر سنگ را بر اساس و سلامت و شکل ظاهری آن برش بدهند تا مقرون به صرفه باشد. در غیر این صورت قیمت سنگ بالا رفته و میزان سنگی که از سنگ معدن استخراج می شود کم می شود و در نتیجه صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

بازار پخش سنگ تراورتن

بازار پخش سنگ تراورتن کشورمان ایران از بزرگترین کشورهای تولید کننده سنگ تراورتن است و تولید کنندگان ایرانی انواع مختلفی از این سنگ را در ابعاد و درجه بندی گوناگون تولید می کنند. خریداران برای خرید سنگ ساختمانی ارزان و با کیفیت می توانند به بازار پخش سنگ تراورتن مراجعه کرده و محصول مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و قیمت پایین خریداری کنند.

این مراکز پخش، سنگ را مستقیما از کارخانه و تولید کننده تهیه می کنند و با حذف کردن واسطه این سنگها را با قیمت مناسب تر و ارزان تر به دست مصرف کننده می رسانند. مجموعه ما بزرگترین مرکز پخش سنگ تراورتن می باشد که به صورت اینترنتی نیز ارائه خدمات می دهد.

2

    • سلام دوست عزیز
      فرم موجود در سایت را پر کنید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و شما را راهنمایی میکنند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما