خرید سنگ تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن نما بخش پایانی ساخت و ساز یک پروژه ساختمانی است. در این مرحله پیمانکاران ساختمانی اقدام به خرید یکی از سنگ­های متداول نما می­ کنند. شناخته شده ترین سنگ نما در ایران معمولا سنگ تراورتن می ­باشد.
سنگ تراورتن به دلیل بافت متخلخل و سوراخ دار گزینه ­ای عالی برای سنگ نما است. این سنگ با جذب ملات مناسب و چسبندگی فوق­ العاده در نما و کف کاربرد وسیعی دارد. در ادامه این مقاله در خصوص سنگ تراورتن و نحوه خرید آن اطلاعات بیشتری در اختیار می­ گذاریم. با ما همراه باشید.

خرید سنگ تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن نما

همیشه پیمانکاران ساختمانی برای خرید سنگ دچار دغدغه هستند. به اعتراف این افراد کلیه مصالح ساختمانی با هر روشی قابل تهیه می­ باشد، الا سنگ نما. چرا اینقدر حساسیت برای سنگ نما در میان پیمانکاران زیاد است؟
دلیل اصلی آن وجهه و رخ ساختمان و بنا است. نمای یک ساختمان روح و شخصیت آن بنا است و این شخصیت از طریق سنگ به نما منتقل می­ گردد. لذا انتخاب سنگی که دارای کیفیت، رنگ، ضخامت، سورت و قیمت مناسب باشد.

خرید ارزان سنگ تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن نما

از مهمترین دغدغه­های پیمانکاران در پروژه­های ساختمانی است. این دسته از افراد چنین فرصتی را هیچ گاه از دست نمی­ دهند. در پروژه­ های بزرگ ساخت و ساز خرید مصالح خوب با قیمت مناسب بهترین هدیه مابین کار خواهد بود.
در بازرگانی سنگ شگفت ­انگیز از این گونه فرصت­ها برای مشتریان فراهم می ­شود. در مجموعه ما به صورت دوره ­ای در طول سال فروش­ های ویژه ­ای برگزار می­ شود. در این فروش­های ویژه قیمت سنگ­ها حداقل ۳۰ هزار تومان در هر متر مربع از قیمت بازار پائین­تر خواهد بود.

قیمت انواع تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن نما

سنگ تراورتن به دلیل استفاده زیاد در ساختمان همیشه مورد علاقه پیمانکاران ساختمانی بوده است. این سنگ دارای زیبایی ظاهری مانند مرمریت است و از خصوصیات بارز آن دوام و مقاومت فراوان در برابر سرما و گرما است.
لازم به ذکر است که در ایران تنوع تراورتن بسیار بالا است. رنگ این سنگ دارای زمینه کرم روشن تا شکلاتی است و رنگ­های متمایل به روشن و رو به سفید نیز دارد. قیمت سنگ تراورتن مانند سایر سنگ­ها به عوامل متعددی بستگی دارد.
درجه و سورت سنگ، ضخامت و رنگ مهمترین عوامل آن هستند. هر چقدر سطح سنگ صیقلی، براق­تر، سوراخ­های یکنواخت­ تری داشته باشد کیفیت و قیمت آن بالاتر است. سنگ تراورتن دره بخاری محلات، کرم زنجان، شکلاتی همدان مهمترین و پرفروش­ ترین سنگ­های تراورتن هستند.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

خرید سنگ تراورتن نما

خرید سنگ تراورتن از مجموعه ما برای خریداران آن بسیار پر منفعت خواهد بود. سنگ تراورتن در انبارهای ما در همه ابعاد و اندازه ­ها با متراژ بالا به صورت آماده موجود است. ما می­ توانیم با توجه به نوع مصرف سنگ که در نما یا کف بکار می ­رود با کیفیت­ترین سنگ را به شما معرفی کنیم.
لازم به ذکر است که قیمت ارزان دلیل بر پائین بودن کیفیت نمی ­باشد، بلکه در خرید عمده قیمت با درصدی کاهش مواجه می­ شود. در مجموعه ما به دلیل عمده فروش بودن، حداقل میزان سفارش ۴۰۰ متر مربع می ­باشد و به درخواست­های کمتر از این میزان ترتیب اثر داده نمی­ شود.

1

  1. سلام می کنم خدمت همه زحمت کشان در ه سنگ و نما خواستم تشکر کنم از سایت خوب سنگ کاران که سنگهای تراورتن نما را با کیفیت بالا درجه یک بدون واسطه و با قیمت عالی در اختیار مصرف‌کننده در هر کجای ایران قرار می‌دهند

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما