خرید سنگ ساختمانی صادراتی

خرید سنگ ساختمانی صادراتی با قیمت مناسب از مهمترین دغدغه های صادرکنندگان گرامی است. بازرگانی سنگ شگفت انگیز این نگرانی را با خدمات و قیمتهای خود از بین برده است. از تمام تجربه ۱۰ ساله خود برای ارائه بهترین کیفیت در تولید و ارائه سنگها استفاده می کنیم.
مهم نیست مشتریان صادراتی شما در کدام کشورها هستند. زیرا بعد از گذشت سالها به خوبی می دانیم که استاندارد کشورهای مختلف دنیا چگونه است. یا به طور کلی مشتریان در این کشورها چه نوع سنگهایی را به چه کیفیت می پسندند.
اما درباره موضوع ارائه این سنگها نیز حداکثر کیفیت در ارائه این سنگها مدنظر قرار می گیرد. طوری که در طی این سالها حتی یک بار نیز مشکل و یا مسئله ای ایجاد نشده است. البته بازرگانی سنگ شگفت انگیز خود نیز از صادرکنندگان انواع سنگهای ساختمانی در ایران است.

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

بسیاری از صادرکنندگان با ما تماس می گیرند و درخواست می کنند تا سفارشات آنها را تولید کنیم. انواع سنگ مرمر، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت معمولا پرفروش ترین سنگها هستند. این سنگها را در انواع ابعاد و ضخامتها با کیفیت عالی تولید می کنیم.
موضوع دیگر موضوع مهم بسته بندی این سنگها است. بهترین پالتهای موجود را بازار را به کار می بندیم. در صورت درخواست مشتریان از انواع فوم نیز بین سنگها استفاده می کنیم. بعلاوه تمام پالتها نیز بسته بندی با نایلون مرغوب می شود.
تمام تلاش همکاران ما برای ارائه بهترین کیفیت برای صادرات این سنگها است. البته سفارشات برخی از مشتریان نیز باید دارای استانداردهای بالاتری باشند که همیشه در نظر می گیریم. به هر حال یک کیفیت فوق العاده عالی را به شما تحویل می دهیم.

مرکز فروش انواع سنگهای صادراتی

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

سنگهای صادراتی ایران مقاصد مختلفی در دنیا دارند. خوشبختانه به لحاظ کیفیت بالای این سنگها معمولا مشتریان زیادی در بازارهای جهانی برای این سنگها است. اکثر قاره های دنیا مشتریانی برای خرید انواع سنگهای ایرانی دارند.
از طرف دیگر همسایگان ایران نیز از جدی ترین خریداران این سنگها هستند. در سالهای اخیر شاهد این موضوع بودم که چقدر مرمریت لاشتر در کیفیتهای مختلف به کشورهای عربی و اروپایی صادرات شد.
البته این سنگ زیبا مشتریان زیادی نیز در استرالیا و کانادا دارد.

فروش فوق العاده انواع سنگهای صادراتی

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

مشتریان ما که قصد صادرات انواع سنگ را دارند به خوبی از کیفیت تولید و ارائه ما اطلاع دارند. به همین دلیل در حال حاضر مشتریان قدیمی ۱۰ ساله نیز در مجموعه داریم. این مشتریان تنها با یک تماس تلفنی سفارش می دهند و پول را واریز می کنند.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز به صادرکنندگان جدید که به تازگی نیز وارد بازار شده اند مشاوره نیز می دهد. مشاورین مجموعه ما بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران هستند.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

خرید سنگ ساختمانی صادراتی

بازرگانی سنگ شگفت انگیز رسالت بزرگی دارد. کسب رضایت مشتریان در طی این ۱۰ سال حضور و فعالیت ما در بازار بزرگترین رسالت ما است. به همین دلیل در سال ۲۰۱۸ موفق به دریافت ایزو رضایتمندی مشتریان شدیم.
اولویت اصلی ما ارائه انواع سنگهای با کیفیت با قیمت ارزان به مشتریان است. اما این تمام اولویت ما نیست. بلکه ارائه خدمات نوین در صنعت سنگ ایران به مشتریان نیز برای ما بسیار مهم است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات مجموعه ما و ثبت سفارشات خود با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

2

    • معمولا انواع گرانیت، مرمریت و اونیکس را صادر می کنیم. شما به دنبال چه سنگی هستید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما