خرید سنگ مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام با تخفیف ویژه و بسیار ارزان را برای شما فراهم کرده ایم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از معتبرترین تولید کنندگان و عمده فروشان انواع مرمریت در ایران است. در حقیقت ما معادن و کارخانجات مختلفی در شهرهای اصفهان، محلات و دهبید داریم.
شما مشتریان گرامی به صورت مستقیم و بدون واسطه می توانید مرمریت مهکام را خریداری کنید. بعلاوه، ما انبارهایی در شهرهای مختلف ایران داریم تا شما بتوانید با پرداخت کرایه کمتری مرمریت خریداری کنید.

خرید سنگ مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

ایران سرشار از معادن سنگهای مختلف ساختمانی است. اما همیشه درباره مرمریت ایران چیزهای زیادی شنیده ایم. کیفیت این سنگ حیرت انگیز است. مرمریت ایران یک سنگ بسیار قدیمی و تاریخی است.
در گذشته از انواع مختلف مرمریت در ساخت کاخ ها و معابد و مساجد استفاده می شده است. امروزه نیز از این سنگ برای داخل و خارج ساختمانها استفاده می شود. مشتریان بسیار زیادی در بازار داخل ایران و خارج از ایران علاقمند به خرید انواع مرمریت ایران هستند.
ما معمولا به مشتریان صادراتی خود توصیه می کنیم مرمریت ایرانی را در بناهای خود به کار ببرند. بسیاری از تاجران مرمریت در کشورهای همسایه ایران به خوبی از کیفیت و زیبایی مرمریت ایرانی آگاه هستند. اغلب اوقات آنها این سنگ را برای خرید خود انتخاب می کنند.

معدن مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

سنگ مرمریت مهکام قهوهای تیره تا قهوه ای روشن است. این سنگ با رگه های عنکبوتی که دارد بسیار مورد علاقه طراحان داخلی است. جالب است بدانید نام دیگر این سنگ مرمریت دیاموند نیز است. معدن مرمریت مهکام در استان اصفهان و در منطقه جندق قرار گرفته است.
جندق در فاصله در فاصله ۳۷۵ کیلومتری اصفهان قرار گرفته است. در واقع مرمریت مهکام دارای ویژگی های مهمی است. از ویژگی های این سنگ می توان استحکام بالا، مقاومت عالی، جذب آب پایین، شفافیت خوب و بالای این سنگ اشاره کرد. اجازه دهید کمی درباره آنالیز این سنگ توضیح دهیم.
تخلخل. ۰٫۸۸
وزن مخصوص. ۲٫۷۲
مقاومت سایشی. ۳٫۳
مقاومت فشاری. ۱۲۴۰
میزان جذب آب. ۰٫۴۲

کاربردهای مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

بدون تردید مرمریت مهکام یک سنگ لوکس محسوب می شود. تقریبا قیمت آن از انواع دیگر مرمریت گرانتر است. مرمریت مهکام کاربردهای بسیاری دارد. برخی از این کاربردها عبارتند از.
کفپوش لابی مجتمع های تجاری، اداری، مسکونی و هتل ها
برای دیوارهای راه پله و نشیمن
کفپوش پارکینگ
دیوار لابی و دیوار اتاق ها
نمای ساختمانها
ما اعتقاد داریم استفاده از سنگ کاملا به سلیقه مشتریان محترم بستگی دارد. وظیفه ما توصیه کردن برای خرید درست سنگ است. اما به کار بردن سنگ کاملا به ذوق و سلیقه افراد و مهمتر از همه نوع بنا بستگی دارد. به هر حال مرمریت مهکام یک سنگ لوکس بسیار زیبا است و می توان در نقاط مختلف بنا از آن استفاده کرد.

قیمت انواع مختلف مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

در نظر داشته باشید قیمت انواع مرمریت مهکام به دلیل نوسانات ارزی ثابت نیست. متاسفانه در سالهای اخیر به دلیل بی ثباتی نرخ ارز قیمت انواع سنگ نیز دچار بی ثباتی شده است. نمی دانیم این شرایط تا چه مدتی ادامه دارد. به هر حال در شرایط حاضر قیمت مرمریت مهکام به عوامل مختلفی بستگی دارد.
اگر سنگ رنگ تیره تر و خطوط منظم تری داشته باشد گرانتر است.
هر چقدر ضخامت سنگ بیشتر باشد و اندازه آن بزرگتر باشد گرانتر است.
کیفیت برش، ساب و رزین سنگ هر چقدر بیشتر باشد گرانتر است.
اگر به صورت اسلب بریده شده باشد گرانتر است.
اینها تقریبا مهمترین عوامل اثر گذار روی قیمت سنگ مرمریت مهکام است. این سنگ زیبا به صورت تایل و اسلب در اندازه های مختلفی بریده می شود.
۴۰×۴۰
۶۰×۶۰
۸۰×۸۰
۴۰طولی
اسلب

فروش فوق العاده اسلب مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

اولویت اصلی ما رضایتمندی مشتریان گرامی است. تمام تلاش ما آسانتر کردن خرید سنگ مرمریت مهکام برای شما است. امیدوار هستیم شما نیز در این راه ما را یاری کنید. ما در کارخانه خود در اصفهان انواع تایل و اسلب مرمریت مهکام را تولید می کنیم.
مهمترین هدف ما کاهش قیمتها برای خرید آسان و بدون دغدغه شما است. کیفیت انواع مرمریت مهکام تولید شده در کارخانه ما بسیار عالی است. جالب است بدانید ما این سنگ را به کشورهای اروپایی نظیر بلغارستان، فنلاند و اتریش نیز صادرات کرده ایم.
یقینا سنگ عالی است که مشتریان اروپایی دارد. اما درباره قیمت این سنگ، ۴۰ طول این سنگ با قیمت ۱۵۰٫۰۰۰ هزار تومان به فروش میرسد. لطفا برای دریافت لیست قیمت انواع سایزها تماس بگیرید. شک نداشته باشید ما بهترین و ارزانترین قیمتها را به شما ارائه می دهیم.

صادرات اسلب مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

معمولا سفارشات صادراتی مرمریت مهکام به صورت اسلب است. اکثر مشتریان صادراتی اسلب این سنگ را می خرند و در کشور خود برش می زنند. کشورهای عرب حوزه خلیج فارس در چند سال گذشته بسیار خوب این سنگ را می خریدند.
متاسفانه با شیوع ویروس کرونا بازار سنگ نیز مانند سایر بازارها دچار بحران شد. بزرگترین اقتصادهای دنیا دچار مشکلات جدی شدند. طبیعتا ایران نیز مانند سایر کشورها دچار بحران در صادرات شد.
خوشبختانه این موضوع به مرور زمان و پس از چند دوره قرنطینه کم رنگ شد. اما واقعا تاثیرات این ویروس تا چند سال گریبان گیر انواع کسب و کارها است. دولتها متاسفانه هیچ حمایت و کمک خاصی نمی کنند. مدیران کسب و کارها مجبور هستند از سیاست های مختلفی برای بقای خود استفاده کنند.

بهترین تولید کننده و فروشنده مرمریت مهکام

خرید سنگ مرمریت مهکام

لازم به ذکر است مرمریت مهکام با دو کیفیت مهکام سوپر و مهکام ممتاز تولید و فرآوری می شود. سیاست اصلی ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه سنگ ارزان و مناسب به شما است. البته این به این معنا نیست که ما کیفیت سنگها را در نظر نگیریم.
اما برای رفاه حال مشتریان گرامی موضوع قیمت برای ما بسیار مهم و جدی است. تلاش مجموعه ما ارائه بهترین خدمات و کیفیت برای مشتریان است. همیشه سعی کرده ایم برای تمام مشتریان داخلی و خارجی یک کیفیت را رعایت کنیم. تیم مشاوران ما شما را در خرید سنگ مرمریت مهکام یاری می کنند. فروش و خرید سنگ مرمریت مهکام تخصص ما است. لطفا برای دریافت لیست قیمت انواع مرمریت مهکام با مشاوران ما تماس بگیرید. ضمنا برای سفارشات بیش از ۳۰۰ متر با ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما