سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده نیز مانند سنگهای دیگر در بازرگانی سنگ شگفت انگیز مشتریانی خاصی دارد. سنگهای مرمر با کیفیت و در سایز اسلب در مجموعه ما با بهترین کیفیتهای جهانی تولید و عرضه می شوند.

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

امروزه، سنگ مرمر گلدن کلودی یکی از معروف ترین سنگهای مرمر در بازار است. این سنگ با خاصیت عبور نور فوق العاده اغلب انتخاب اول خریداران است.
در بازرگانی سنگ شگفت انگیز این سنگ در سورتهای مختلفی تولید و عرضه می شود. طبیعتا، هرچقدر این سنگها پاکتر باشند از قیمت بالاتری نیز در بازار برخوردار هستند.
مجموعه ما در تولید این سنگ با خریداران زیادی در حال همکاری است. برخی از این خریداران قصد دارند تا از این سنگها در پروژه های خود استفاده کنند. دسته دیگر این سنگها را برای صادرات می خواهند.
گروه بعدی نیز این سنگها را برای تبدیل کردن به تایل نیاز دارند. سنگ مرمر گلدن کلودی در مجموعه ما به صورت عمده به فروش می رسد. این سنگ در رنگهایی با پس زمینه سفید و رگه های قهوه ای و مشکی در بازار موجود است.
مشتریان زیادی روزانه برای خرید این سنگ با ما تماس می گیرند. بنابراین تولید این سنگ به صورت روزانه است و به سرعت نیز به فروش می رسد. معمولا سورتهای کم رگه این سنگ بیشتر مورد توجه مشتریان قرار می گیرد.

خرید سنگ مرمر گلدن کلودی

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

روزانه خریداران زیادی از کشورهای مختلف دنیا با ما تماس می گیرند. این سنگ به دلیل کاربردهای فراوانی که دارد بسیار مورد توجه خریداران قرار می گیرد.
سنگ مرمر گلدن کلودی به دلیل بک لایت بسیار عالی که دارد برای فضاهایی که جذب نور کافی ندارند یک انتخاب عالی است. البته اغلب سنگهایی که ما تولید می کنیم دارای بک لایت عالی هستند.
اما به هر حال برخی از این سنگها دارای کیفیت بالاتری هستند. شاید این سوال مطرح شود که به چه علت؟ این سنگها به دلیل اینکه در زمان استخراج از سینه کار بهتری استخراج شده اند و به کیفیت صادراتی دارند طبیعتا، قیمت بالاتری نیز دارند.

تولید سنگ مرمر گلدن کلودی

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

همیشه تولید سنگهای مرمر به دلیل حساسیت این سنگها دشوار بوده است. بسیاری از چالشها و مخاطرات تولید این سنگها به دلیل قیمت بالای آن است.
تعداد زیادی از تولید کنندگان این سنگها در طی سالها به دلایل مختلفی از تولید این سنگها منصرف شدند. بنابراین سعی کردند تا سنگهای راحتری را تولید و فرآوری کنند.
استان اصفهان مهد و مرکز تولید این سنگها است. اغلب خریداران فکر می کنند تولید این سنگها بسیار سودآور است. اما در واقع به این صورت نیست. بلکه استخراج این سنگها است که سودآوری بالایی دارد.
تولید یعنی برش و فرآوری همیشه همراه با چالشهای زیادی از گذشته تاکنون بوده است. همکاران بخش تحقیق و توسعه ما ایده های بسیار زیادی برای تولید با فناوری های نوین دارند.
اما نگرانی ها و دغدغه های زیادی بر سر راه تولید این محصولات در ایران است. زیرا بازار به ندرت پذیرای محصولات جدید با فناوری نوین در حوزه سنگهای ساختمانی است.

فروش سنگ مرمر در ایران

سنگ مرمر گلدن کلودی عمده

همیشه وقتی موضوع فروش مطرح می شود، در کنار آن موضوع خریدار نیز مطرح شود. و درست همین زمان موضوع پول نیز مطرح می شود. به خوبی می دانم در هر صنعتی چالشهایی وجود دارد.
اما در صنعت سنگ ایران متاسفانه مشکلات در حال پیچیده شدن هستند. اگر مردان تصمیم ساز در این برحه از زمان فکری به حال این صنعت نکنند ممکن است در آینده نزدیک تولید این سنگها به شدن کاهش یابد.
اگر تولید کم شود به مرور تقاضاها زیاد می شود و بازار از حالت تعادل خارج می شود. قیمتها نیز در این بازار از تعادل خارج می شود. هر چند که برخی از همکاران ما معتقدند که بازار در حال حاضر نیز متعادل نیست.

4

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما