صادرات سنگ مرمر به عمان

صادرات سنگ مرمر به عمان همیشه یکی از مهمترین اهداف فروشندگان سنگهای ساختمانی در ایران است. تقریبا تمام تولیدکنندگان سنگهای مرمر (اونیکس) در ایران دوست دارند تا تولیدات خود را به کشورهای خلیجی، به ویژه عمان ارسال کنند.

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

صادرات سنگ مرمر به عمان

سنگ مرمر ایران را صادرات می کنیم

بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و صادرکنندگان انواع سنگهای مرمر در ایران است. مجموعه ما یکی از پیشروان صادرات انواع سنگهای مرمر به کشورهای همسایه به خصوص عمان است.
سالها حضور در بازار تجربیات بزرگی را برای ما به ارمغان آورد. بخش بزرگی از تولیدات تمام سنگبری های ایران، به ویژه سنگهای مرمر به کشورهای همسایه ایران صادرات می شود.
البته لازم به ذکر است، افغانستان یکی از رقبای بسیار مهم و جدی در تولید و صادرات سنگهای مرمر است. اغلب خریداران سنگهای مرمر در امارات متاسفانه ترجیح می دهند تا به جای خرید از ایران از افغانستان سنگهای خود را تامین کنند.
از طرف دیگر تاجران و واردکنندگان چینی اغلب اوقات ترجیح می دهند تا سنگهای مرمر را از ایران خریداری کنند. زیرا چینی ها معتقد هستند، ایرانی ها بیشتر اهل معامله هستند.

تولید سنگ مرمر صادراتی

قیمت تعاونی سنگهای اونیکس ساختمانی

قبل از هر صادرات موفقی نیاز به یک تولید با استانداردهای جهانی داریم. تولید باکیفیت نیازمند استفاده و به کارگیری ماشین آلات مدرن است. متاسفانه در این بخش صنعت سنگ ایران مشکلات زیادی دارد.
تحریم های ظالمانه بر علیه ایران، مشکلات را بیش از پیش کرده است و امکان رقابت در بازارهای جهانی را برای صادرکنندگان ایرانی سخت تر از گذشته کرده است.
اما این مشکل ماست و باید راهی برای حل آن پیدا کنیم و گرنه بازارهای زیادی را از دست خواهیم داد. خوشبختانه ما در زمینه بازاریابی مشکلات کمتری داریم. ولی برای حضور در ازارهای جهانی، به هر قیمتی باید مشکلات زیرساختی که در تولید داریم را از بین ببریم.
تولید با کیفیت، اصطلاحا روی زمین نمی ماند و دیر یا زود به فروش میرسد. امیدواریم با کمکهای دولت بتوانیم این موانع را از پیش روی این صنعت مهم و حیاتی برداریم.

واردکنندگان مرمر در عمان

خرید سنگ اسلب مرمر

سنگهای مرمر ایرانی به دلیل ویژگی عبور نور از خود همیشه مورد توجه کشورهای ثروتمند عربی هستند. عمان یکی از واردکنندگان اصلی سنگهای مرمر، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی از ایران است.
واردات سنگهای مرمر از ایران به عمان مزایای زیادی برای این کشور دارد. یکی از مهمترین مزایا زمان حمل کوتاه از ایران به عمان است. ویژگی مهم بعدی برای عمان قیمت ارزان این سنگها در ایران است.
همکاران من در یک مطلب کامل و جامع در آینده نزدیک به بررسی بازارهای کشورهای عربی خلیجی در آینده نزدیک می پردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با شماره تماس مدیریت فروش سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما