عرضه تراورتن عباس آباد

عرضه تراورتن عباس آباد در بازار سنگ ایران از تولیدات داخلی معادن کشور است. این سنگ در سالهای اخیر به دلیل امتیازات فراوانش یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در نما و دیوارهای بناها است.

رنگهای سفید،شکلاتی، کرم روشن و تیره، زرد، قرمز، لیمویی این سنگ در طبیعت یافت می شود. همچنین در رنگ های قهوه ای و سیاه در صنعت سنگ سازی قابل تولید هستند.

عرضه تراورتن عباس آباد

عرضه تراورتن عباس آباد

عرضه تراورتن عباس آباد

تراورتن از حفره ها و تخلخل های بسیار زیادی تشکیل شده و به عنوان یک عایق عالی در برابر صدا و حرارت عمل می کند. با پیشرفت علوم و بکارگیری رزین به عنوان پر کننده سطوح سنگهای تراورتن محبوبیت آن زیاد شد.

وجود حفره ها و تخلخل های فروان این سنگ زیبا از جمله خصوصیات مثبت آن به شمار می آید. به دلیل پذیرش سیمان و ملات های مختلف ساختمانی، خطر و سقوط و ریزش بسیار کمتری نیز دارد.

عرضه تراورتن عباس آباد

کاربردهای تراورتن

عرضه تراورتن عباس آباد

  • نمای خارجی ساختمان ها به صورت یکدست و ترکیبی با مصالح یا سنگهای دیگر
  • پوشش دیوار فضای خارجی (حیاط – پارکینگ ها) و محوطه سازی
  • پوشش دیوار های داخلی فضاهای مشاع ساختمان (راهرو – راه پله – لابی)
  • پوشش دیوار داخلی مجتمع های تجاری
  • پوشش کف در فضای داخلی و خارجی (به ندرت)

عرضه تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ تراورتن

عرضه تراورتن عباس آباد

قیمت سنگ تراوراتن به عوامل زیادی بستگی دارد. عواملی مانند وجود موج در سنگ، رنگ، کیفیت و آنالیز، درجه کیفی، بر قیمت این سنگ تأثیر دارد. همچنین میزان تخلخل، قطر و ابعاد، نوع فرآوری و برش آن نیز از عوامل موثر میباشند.

در ضمن هر چقدر رنگ تراورتن، روشنتر و شفافتر باشد، قیمت آن بیشتر خواهد بود. تراورتن های سفید و رگه دار گران قیمت ترین انواع موجود در بازار هستند. تراورتن عباس آباد به همین دلیل از محبوبترین معادن سنگ است.

قیمت این سنگها از ۹۰ هزار تومان شروع و تا حدود ۱ میلیون ۲۰۰ هزار تومان بسته به نوع سنگ بر حسب متر مربع و اندازه سنگ قابل تغییر است.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز تأمین کننده سنگ تراورتن عباس آباد میباشد. انواع رنگ، کیفیت و ابعاد را این بازرگانی برای شما با قیمت مناسب و در اسرع زمان تهیه میکند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما