عمده فروشی بهترین سنگ گرانیت در تبریز

عمده فروشی بهترین سنگ گرانیت در تبریز، شرکت های زیادی هستند که، در این زمینه فعالیت می‌کنند. از این میان می‌توان، به شرکت سهند تبریز، نماینده فروش سنگ کاغذی و گرانیت و برتاکس ترکیه در ایران اشاره نمود. این شرکت پروفیل، قطعات نرده آلومینیمی، پلکسی، خم کن لوله آلومینیمی و نرده استیل را نیز تولید می‌کند.

سنگ گرانیت تبریز، از مزایای خوبی برخوردار است. سنگ تراورتن، سیلور و گردویی آذر شهر تبریز، با دو خط تولید بالا، سالیانه هزاران تن از این نوع سنگها را عرضه به بازار مصرف داخلی، و گاها صادرات به خارج می‌کند. این محصول، در کف بانکها و هتلها نیز کاربرد فراوانی دارد.

 

عمده فروشی بهترین سنگ گرانیت در تبریز

مزایای استفاده از سنگ گرانیت تبریز

مزایای استفاده از سنگ گچ و گرانیت تبریز، بسیار زیادند. این محصول، در دسته بندی سنگ های آذرین قرار گرفته و رنگ آن بستگی به کانی های موجود در آن دارد. این کانیها می‌توانند، به رنگ سفید، سیاه، خاکستری، قرمز و یا سبز باشند. انواع گرانیت تبریز، بستگی به سایز درخواستی آن دارد.

این محصول به عنوان سنگین ترین سنگ، در ایران شناخته شده است که، به مظهر سختی نیز معروف است. هم رنگ طبیعی آن موجود است و هم رنگ شده ی آن. گرانیتها به دلیل زیبایی، دوام و مقاومت بالا، و متنوع بودن رنگ های آن، در تمام بخش های ساختمان از جمله راه پله، نمای بیرون، کابینت، پارکینگ، فرش کردن کف کاربرد دارد. ولی بهترین گزینه برای راه پله ها است، زیرا رفت و آمد در این مکانها زیاد است.

 

 

مزایای استفاده از سنگ گرانیت تبریز

عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ گرانیت

از عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ گرانیت، ابعاد و ضخامت این نمونه می‌باشد و نیز معدنی که این سنگ از آنجا استخراج شده است. مثلا سنگ تراورتن مروارید مشهد، قیمت کمتری نسبت به دیگر آنها دارد. سنگ خارا یا گرانیت، از نوع سنگ های آذرین درونی هستند که دارای بافت متوسط تا درشت، کوارتز، فلدسپات، میکا و پاره ای از کانی های دیگر هستند. بسته به کانی های موجود در آن، به رنگ های صورتی، خاکستری پررنگ و حتی سیاه هستند. این محصول سنگی آتشفشانی است که بر اثر فوران ماگما، به سطح زمین رسیده و سرد می‌شود.

بسیاری از معبد های هند، و بناهای مصر با این نوع از سنگ مرمر و گرانیت ساخته شده اند. به دلیل اینکه به راحتی فرم دلخواه را نمی‌گیرد، در گذشته زیاد مورد استفاده نبوده است. این سنگ در مقابل مواد شوینده ی اسیدی از بین نمی‌رود و مقاومتش بالاست، در حالیکه اسید به سنگ مرمر آسیب زده و رخ آن را می‌برد.

 

 

عوامل تاثیر گذار در قیمت سنگ گرانیت

2

    • سلام. سال نومبارک.
      لطفا با مدیریت فروش سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.
      مهندس یادگاری
      09192806551

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما