فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر خوشبختانه در اطراف ما کم نیستند. اگر شما نیز از زوایای مختلف فرصتهای صادراتی این سنگها را بررسی کنید متوجه منظور ما می شوید. شاید فرصت این بررسی را نداشته باشید. پس با ما همراه باشید.

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

به جرات می توان گفت در مورد این موضوع می توان ساعتها صحبت کرد و مطلب نوشت. در حقیقت ورود به بازار صادراتی برای کشورهای مختلف دنیا موضوع جذابی است. چرا؟
زیرا هر کدام از این کشورها فرهنگ خاص خودشان را دارند. آداب فروش و مذاکره با این مشتریان بسیار با یکدیگر متفاوت است. در واقع هر مشتری با نفر بعدی تفاوتهای زیادی دارد.
به همین علت نمی توان با تمام مشتریان با یک مدل مذاکره کرد. احتمال دارد مدل شما روی اولی تاثیر بگذارد و خرید کند. اما مشتری دوم بی تفاوت از کنار شما عبور کند.
درست در این زمان است که کارشناسان موضوعات تحلیل و خلاقیت را مطرح می کنند. برای مثال مدل فروش اعراب با روسها بسیار متفاوت است. فراموش نکنیم که فرصتهای صادراتی اینها نیز با یکدیگر متفاوت است.
شاید اعراب به سنگهای مرمر شکلاتی احتیاج داشته باشند اما روسها به سنگهای سفید. برای اینکه سنگهای سفید نور بیشتری را در سرمای این کشور جذب می کنند.

تحلیل فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

تقریبا این تحلیل ها را می توان با یک سرچ در اینترنت پیدا کرد. شخصا برخی از این تحلیل ها را مطالعه و سپس بررسی کردم. ما معتقد هستیم فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر به بزرگی دنیا هستند.
این سنگها در برخی از کشورها از شهرت خوبی برخوردار هستند. از طرف دیگر در بسیرای از کشورها باید برای این سنگها بازار سازی کنیم. برای مثال در کشور نیوزلند بسیاری از سازه ها با چوب ساخته می شوند.
تصور کنید اگر برای این سنگها در این کشور بازار سازی کنیم می توانیم مالک این بازار باشیم. درسته بسیار پروژه سخت و زمان بری هست. ولی می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد.
هنوز هم موضوع تحلیل این فرصتها جای کار بسیار زیادی دارد. به هیچ وجه این نتایج فعلی کافی و قابل قبول نیست. جوانان باید در این زمینه ورود کنند و با اشتیاق بیشتری این کارها را پیش ببرند.

بررسی فرصتهای صادراتی

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

همانطور که می دانید ایران یکی از بزرگترین فرصتها را از نظر جغرافیایی در دنیا دارد. تاریخ نیز گواه این موضوع است. دلیل اشغال ایران نیز در جنگ جهانی دوم همین موضوع بود.
ایران شرق و غرب دنیا را به هم متصل می کند. این بزرگترین فرصت ایران برای صادرات کالاهای خود است. بعلاوه، ایران از نظر داشتن ذخایر سنگ در دنیا نیز رتبه های بسیار خوبی دارد.
حمل و نقل ارزان، نیروی کار ارزان، هزینه انرژی های ارزانتر از دیگر کشورها نیز از مزایای ایران است. در حقیقت می توان گفت ایران بهشت صادرات است. شاید بپرسید تحریم ها را چه کنیم؟
راهکارهای زیادی برای دور زدن تحریم ها نیز وجود دارد. در تلاش هستیم تا این راهکارها را در یک مطلب جامع خدمت شما ارائه دهیم.

قیمت سنگهای مرمر صادراتی

فرصتهای صادراتی سنگهای مرمر

موضوع قیمت همیشه برای مشتریان داخلی و خارجی بسیار حیاتی است. نظرات زیادی نیز راجع به قیمت سنگهای مرمر صادراتی وجود دارد. اما نظر ما قیمت منصفانه برای فروش این سنگها است.
هر چند که اگر قیمت عادلانه نباشد، چون مشتریان از افراد زیادی قیمت می گیرند بنابراین فروش منتفی می شود. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از پیشروان صادرات انواع سنگهای مرمر در ایران است.
لطفا مجموعه ما را به دوستان و همکاران خودتان معرفی کنید. تا از این طریق بتوانیم به افراد بیشتری خدمات ارائه دهیم. البته اگر به دنبال خدمات ممتاز در قسمتهای مختلف فروش این سنگها هستید. لطفا همین حالا با همکاران ما در دپارتمان فروش تماس بگیرید.

18

  1. خیلی موضوع جذابی بود و انصافا شما هم به خوبی به بخشهای مختلف این موضوع اشاره کرده بودید. اصلا فکر نمی کردم این همه فرصت در اختیار ما است.

  2. بنده مطلب زیبای شما را مطالعه کردیم. می خواستم بپرسم شما به عنوان یک بنگاه اقتصادی آیا صادرات پایداری نیز دارید؟ اگر پاسخ بله است به کدام کشورها صادرات دارید؟

  3. بنده مسئول خرید یک شرکت ساختمانی در عمان هستم.
    لطفا لیست قیمت و کاتالوگ محصولات خودتان را برای ما ارسال کنید.

    • لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه وبسایت ما تکمیل و ارسال کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  4. بهترین فرصت سرمایه گذاری سنگ اونیکس در کدام کشورهای اتحادیه اروپا می باشد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما