فروشنده عمده سنگ تراورتن کاشان صادراتی

سنگ تراورتن کاشان در نمای بیرونی و درونی ساختمان ها جلوه بسیار زیبایی دارد که همچنان این نوع سنگ ها دارای کیفیت بالایی می باشند و علاقه مندان به خرید سنگ تراورتن کاشان، می توانند از فروشنده های عمده این نوع سنگ در سطح کشور خریداری کنند که کیفیت سنگ تراورتن کاشان باعث شده تا بتوانیم این محصول را به کشور های دیگر صادرات کنیم.
فروشنده عمده سنگ تراورتن کاشان صادراتی

ویژگی های مهم سنگ تراورتن کاشان

ویژگی های مهم سنگ تراورتن کاشانسنگ تراورتن کاشان نوعی سنگ آهکی می باشد که در نمای ساختمان سازی کاربرد زیادی دارد و این سنگ از رسوبات چشمه های آب گرم و غارها به وجود آمده و تکریبات این سنگ استالاکتیت، استاگمتیت و کلسیم می باشد.
سنگ تراورتن معمولا در رنگ های قرمز، خاکستری، قهوه ای، زرد، لیمویی، کرم، شکلاتی، گردویی، سیلور، سیاه و سفید دیده می شود که هرچه عناصر موجود در آب این منابع کمتر باشد، رنگ سنگ روشن تر و شفاف تر خواهد بود و ب طور اتفاقی این سنگ دارای رگه یا بدون رگه است.
این سنگ های با کیفیت در برابر تغییرات آب و هوایی همچون باران و برف مقاومت بسیار بالایی دارند و خواص دیگر این سنگ عایق حرارتی و عایق صوتی بودن آن است و همچنان به دلیل وجود حفره هایی در آن باعث شده تا در برابر آتش سوزی مقاوم باشد.
 سنگ تراورتن کاشان دارای ویژگی های فروانی هستند که موارد زیر را شامل می شوند:

  • سطح سنگ تراورتن خنک می ماند.
  • بیشتر رنگ های سنگ تراورتن ارزان قیمت و به صرقه هستند.
  • دچار از بین رفتن رنگ سنگ نمیشود.
  • بافت شیک این سنگ نمای دیدنی را به وجود می آورد.
  • بافت منفذدار این سنگ، مانع لیز خوردن سنگ میشود.

صادرات انواع سنگ تراورتن

صادرات انواع سنگ تراورتنیکی از دلایلی که باعث شده است صادرات سنگ تراورتن به کشور های دیگر رونق پیدا کند کیفیت بالای این سنگ ها است که اگر سنگ ها کیفیت لازم را نداشته باشند مورد توجه کشور ها قرار نمیگیرد.

در همین سبب انواع سنگ های تراورتن را به شما معرفی خواهیم کرد و در مورد هر کدام توضیح مختصری خواهیم داد تا بیشتر با این سنگ آشنا شوید.
چن مورد از سنگ تراورتن عبات اند از:

  • سنگ تراورتن کرم:
    سنگ تراورتن دارای رنگ های گواگونی است که یکی از پر طرفدارترین نوع آن سنگ تراورتن کرم است که از کیفت بالایی برخوردار است.
  • سنگ تراورتن شکلاتی:
    این سنگ به دلیل تیره بودن دارای محبوبیت زیادی می باشد.
  • سنگ تراورتن محلات:
    نام گذاری این سنگ بر اساس مکان جغرافیایی معدن آن صورت گرفته است.
  • سنگ تراورتن آتشکوه:
    این سنگ جزء سنگ های گران و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است که رده ضعیف تر این سنگ با رگه های قرمز مشاهده میشود.
1

  1. تشکر می کنم از سایت خوب سنگ کاران که بستر بسیار عالی برای خریدن سنگهای تراورتن درجه یک قرار دادند که از هر کجای ایران بتوانیم به خرید این محصولات با قیمت کارخانه دسترسی داشته باشیم درود بر شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما