فروش بهترین سنگ تراورتن تنه درختی آذرشهر

سنگ تراورتن تنه درختی آذرشهر فوق العاده ایده آل و باکیفیت می باشد. این سنگ به خاطر ظاهر درختی مانندی که دارد به تراورتن تنه درختی معروف است این سنگ از آهک تشکیل شده است. ضخامت سنگ تراورتن آذرشهر بسیار بالا می باشد. سنگ تراورتن تنه درختی برای تزیین و نمای دیوار های حیاط و غیره استفاده می شود. سنگ تراورتن تکاب از ته نشین شدن و رسوب چشمه آب گرم ساخته می‌شود. سنگ تراورتن خاصیت صاف شدن و صیقل پذیر بسیار عالی و بالایی دارد. وزن سنگ تراورتن بسیار کم و در مقایسه با سنگ های دیگر خیلی بهتر می باشد. به همین سبب برای ساختن ساختمان زیبا و مجلل از این سنگ سبک و باکیفیت استفاده فراوانی می‌شود.

فروش بهترین سنگ تراورتن تنه درختی آذرشهر

ویژگی های مثبت سنگ تراورتن تنه درختی آذرشهر

ویژگی های مثبت سنگ تراورتن تنه درختی آذرشهرانواع و ویژگی های سنگ تراورتن تنه درختی:  انواع این سنگ به رنگ های متنوع و مختلفی مانند سنگ تراورتن آذرشهر کرم، شکلاتی،  گردویی، سفید، زرد، قرمز، سیلور و لیمویی می باشد.

طرح روی این سنگ ها بسیار زیبا، اورجینال و خاص می باشد. این سنگ در اندازه و ابعاد مختلف برش داده می شود و به بیشتر کشور های همسایه مانند افغانستان، ترکیه و پاکستان عرضه می‌شود.

سنگ تراورتن آذرشهر چون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است در سراسر کشور موجود می باشد. این سنگ های زیبا در نماهای خارجی و داخلی ساختمانها به کار می رود.

همچنین از این سنگ با کیفیت و عالی برای نمای استخرها هم به کار می رود. این سنگ به دلیل صافی و شفافیت ی که دارد، تقاضا برای استخراج بیشتر این محصول بسیار بالا آمده است.

در فضا سازی داخل شهر نقش بسیار موثری دارد. این محصول در مراکز و نمایندگیها با قیمت بسیار مناسبی برای مشتریان عرضه می شود. آب در آن نفوذ نمی کند و نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. 

ضخامت سنگ تراورتن تنه درختی

ضخامت سنگ تراورتن تنه درختیضخامت سنگ تراورتن تنه در های بسیار بالا است، به طوری که آب در آن نفوذی ندارد. علاوه بر ضخامت این سنگ از استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشد.

این سنگ با امکانات عالی از معادن سنگ، استخراج می شود و در کارخانه با بهترین ماشین آلات و دستگاه ها این سنگ پر کاربرد را بسته بندی می کنند و به طور مستقیم به نمایندگی های فروش ارسال می کنند. این شرکت در حال تلاش است تا کارخانه تولیدی خود را گسترش دهد. تا برای جوانان ایرانی اشتغال زایی شود.

عمده فروشان این سنگ سعی می کنند تا این سنگ را با بهترین قیمت و کیفیت به خریداران این محصول عرضه کنند. سنگ تراورتن در بازار داخلی از فروش بسیار بالا و سود آور برخوردار می باشد. شرکت تولیدی این محصول را با کیفیتی اورجینال و برند روز دنیا به بازارهای بین‌المللی روانه کرده است.

برای خرید این محصول عالی می توانید به نمایندگی های فروش این کالا مراجعه کنید. تا از کیفیت عالی آن بهره کافی را ببرید. ارسال به تمام نقاط کشور صورت می گیرد. تمام تماسها کلی و جزئی پذیرفته می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما