قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر شامل آیتم های مختلفی است که رعایت این موارد تاثیرات خوبی برای مشتریان دارد. برخی از این موارد بسیار واضح و مسلم است اما برخی از فروشندگان متاسفانه این امور را رعایت نمی کنند.

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

فروشندگان سنگهای اونیکس به خوبی می دانند که همیشه در بازار تقاضاهای عمده وجود ندارد. پس زمانی که یک تقاضای عمده از طرف یک خریدار مطرح شود باید قدر آن را دانست.
در این موارد مدیران مجموعه ما تمام تلاش خود را برای ایجاد خدمات بهتر برای مشتریان به کار می گیرند. رعایت این اصول هم جذابیت فروش را بیشتر می کند و هم باعث رضایت مشتریان می شود.
موضوعی که برای تمام پرسنل بازرگانی سنگ شگفت انگیز حائز اهمیت است. در حقیقت رسالت مجموعه ما در بازار سنگهای ساختمانی ایران، کسب رضایت مشتریان است.
اگر بتوانیم رضایت یک مشتری را جذب کنیم، همین مشتری برای ما تبلیغات می کند. از طریق یک مشتری راضی شما می توانید مشتریان زیادی را به دست آوردید.
شاید این اتفاق برای شما هم افتاده باشد. یک مشتری با حجم خرید کوچک چند مشتری با حجم خرید بالا را به شما معرفی می کند.

افزایش فروش با رعایت قوانین فروش

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

اشتباه نکنید. این موضوع راجع به آموزشهای فروش نیست. در واقع در بازار کتابهاب آموزشی بیش از نیاز جامعه کتاب راجع به این موضوع موجود است. بنابراین هیچ نیازی به آموزشهای ما نیست.
بلکه ما قصد داریم فقط درباره کسب رضایت مشتریان توضیح دهیم. ناچار هستیم تا برای آشنایی بیشتر با موضوع، از تجربیات خودمان استفاده کنیم. یک مشتری ایرانی از ترکیه با ما تماس گرفتند.
این دوست عزیز درخواست خرید 200 مترمربع مرمریت را داشتند. همکاران ما خیلی تلاش کردند تا این فرد را قانع کنیم که امکان ارسال این متراژ پایین به ترکیه را نداریم.
اما این دوست ما به هیچ وجه نمی پذیرفتند و فقط می گفتند می خواهم این بار را از شما بخرم. در نهایت سفارش ایشان ارسال شد. خوشبختانه کیفیت و قیمت مورد پذیرش ایشان بود.
هفته بعد این فرد یک مشتری را با حجم سفارش 3000 مترمربع به ما معرفی کردند. فکر می کنم همین موضوع باعث می شود تا شما سهم بیشتری از بازار را به دست آورید.

جلب اعتماد مشتریان سنگهای مرمر

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

عوامل زیادی در کسب رضایت مشتریان مفید و موثر هستند. بسیاری از مشتریان می توانند با کمی اعتماد سازی بیشتر مشتری دائمی ما باشند. اما به هر حال در هر مجموعه ای برخی از مشکلات وجود دارد.
البته باید این نکته را نیز اضافه کنیم که در واقع برخی از مشتریان درخواست های دشواری نیز دارند. مثلا، یک مشتری از تاجیکستان با ما تماس گرفت و قصد وارد کردن حجم قابل توجهی از سنگهای گرانیت را داشت.
همکاران ما در دپارتمان فروش هر قیمتی را که به این فرد پیشنهاد می دادیم ایشان به شدت اعتراض می کرد. ایشان قصد داشتند سنگها را با نصف قیمت خریداری کنند. این امر هرگز برای ما میسر نبود.
در نتیجه بعد از صرف زمان زیادی برای این فرد موفق به فروش نشدیم. به هر حال زمان و انرژی زیادی از تیم فروش ما به هدر رفت. علیرغم اینکه ما خیلی پیشنهادت خوبی نیز به این مشتری دادیم. ولی معامله ای انجام نشد.

خدمات مهم برای مشتریان عمده سنگهای مرمر

قواعد فروش عمده سنگهای مرمر

شاید هر مجموعه ای تعریف خاص خودش را از خدمات برای مشتریان داشته باشد. اما این موضوع در بازرگانی سنگ شگفت انگیز یک موضوع حیاتی است. در این مورد عزم راسخ مدیریت مجموعه وجود دارد.
خدمات خاص و نوینی برای مشتریان ما وجود دارد. حتی برخی از خدمات ما مخصوص مشتریان خاص ما است و عمومی نیست. به هر حال هر مجموعه ای با سیاستهای خاص خودش در بازار فعالیت می کند.
شاید شما به دنبال سورت های خاصی از سنگهای مرمر و یا خدمات ویژه ای هستید. پیشنهاد می کنم با همکاران ما تماس بگیرید.

20

  1. موضوع جالبی بود.
    دقیقا درسته. در اروپا بر خلاف بازار سنگهای ایران رقابت روی خدمات ویژه برای مشتریان است.

  2. در مورد خدمات مشتریان بحث های زیادی مطرح شده است.این موضوعات در ایران خیلی جدید هست.

  3. ما فروشنده انواع کوپ مرمریت سفید چینی هستیم. اگر تمایل به خرید دارید بفرمایید در خدمت هستیم.

  4. ما معدن لایمستون در استان فارس داریم. لطفا بفرمایید کوپ لایمستون نیاز دارید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما