قیمت اسلب سنگ مرمر

قیمت اسلب سنگ مرمر را برای خرید شما شکستیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز ارائه دهنده بهترین انواع اونیکس در ایران است. بعلاوه، مجموعه ما پیشرو در صادرات انواع این سنگها به کشورهای مختلف دنیا نیز است.
انواع اسلب اونیکس آبی، صورتی، سبز و پرتقالی را با بهترین قیمتها به شما عرضه می کنیم. همچنین، با خرید این سنگها از بازرگانی سنگ شگفت انگیز بهترین خدمات را نیز می توانید از ما دریافت کنید. خوشبختانه اکثر خدمات ما رایگان هستند. تمام این خدمات برای رفاه حال مشتریان گرامی در نظر گرفته شده است.

قیمت اسلب سنگ مرمر بی تاثیر از تغییرات نرخ ارز و تورم نیست به همین دلیل با نوساناتی همراه می باشد البته نوع خرید، کیفیت، نوع برند، ضخامت و قانون عرضه و تقاضا هم باعث شده اند قیمت متغیر باشد سنگ اسلب مرمر نوعی برش بزرگ از کوپ سنگ های مرمر است که در ابعاد و ضخامت های بزرگی تولید می شود نام لاتین این سنگ اونیکس می باشد که در زیبا سازی و تزئین فضای داخلی ساختمان استفاده می شود که قابلیت عبور نور و شفافیت بالا از ویژگی های سنگ مرمر می باشد.

قیمت اسلب سنگ مرمر

خرید ارزان انواع اسلب مرمر

خرید ارزان انواع اسلب مرمر

همانطور که میدانید انواع سنگهای اونیکس به دلیل استحکام و زیبایی که دارند گران هستند. این سنگها میانگین قیمتی بین ۳ تا ۷ میلیون تومان در هر مترمربع دارند. در ایران اغلب مشتریان از این سنگها برای کانتر آشپزخانه و یا پشت ال سی دی استفاده می کنند.
زیبایی برخی از این سنگها بسیار خیره کننده است. اکثر اوقات این سنگها در شهرک های صنعتی استان اصفهان تولید و فرآوری می شوند. اگر به دنبال خرید ارزان انواع این سنگها هستید همین حالا با دپارتمان فروش مجموعه ما تماس بگیرید. تمام قیمتهای ما برای فروش انواع اونیکس زیر قیمت بازار است.

خرید ارزان انواع اسلب مرمر همیشه و در هر شرایطی بازار گرمی دارد چون مشتریان ترجیح می دهند با هزینه کمتری محصول را تهیه کنند که این می تواند هر خریداری را مجذوب نماید سنگ مرمر اسلب از گران ترین سنگ های ساختمانی اسلب می باشد و به دلیل شفافیت بی رقیبی که دارد باعث شده زیبایی خیره کننده ای داشته باشد به همین دلیل همیشه خرید پر رونقی دارد.

فروش فوق العاده انواع اسلب مرمر

فروش فوق العاده انواع اسلب مرمر

بدون تردید، انواع اونیکس در کیفیت ها و رنگهای مختلفی تولید و فرآوری می شوند. برخی از این سنگها به رنگ طبیعی خود فرآوری می شوند و برخی دیگر نیز رنگ می شوند. این سنگها بر طبق کیفیت و رنگ خود نیز قیمت گذاری می شوند.
طبیعتا، انواع اونیکس در بازار سنگ در شهرهای مختلف نیز قیمتهای مختلفی دارد. زیرا به قیمت این سنگها کرایه حمل نیز افزوده می شود. این سنگها در ابعاد اسلب بریده می شوند. اما بعضا دیده شده است که این سنگها را به صورت تایل نیز تولید کرده اند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز انواع اونیکس را با بالاترین استادارد در خاورمیانه تولید و ارائه می دهد. قیمت اسلب سنگ مرمر را می توانید از دپارتمان فروش مجموعه ما بگیرید.

فروش فوق العاده انواع اسلب مرمر باعث شده میزان محصول فروخته شده به طور چشمگیری افزایش یابد چون مشتریان با کیفیت و قیمت استثنایی می توانند اسلب سنگ مرمر را تهیه کنند سنگ مرمر از دگرگونی سنگ آهکی به دست می آید که کلسیت کانی اصلی تشکیل دهنده آن می باشد در واقع هنگامی که سنگ مرمر تحت دمای زیاد و فشار بالا قرار بگیرد دگرگون شده است و باعث به وجود آمدن سنگ مرمر می شود.

به طور کلی می توان گفت سنگ مرمر از غارها یا چشمه های آبگرم به وجود می آید علاوه بر کلسیت از مواد معدنی سنگ مرمریت می توان به اکسید آهن، آراگونیت، دولومیت، میکاس، پیریت و گرافیت اشاره کرد این سنگ بر خلاف دیگر سنگ ها روی سطح زمین تشکیل می شود سنگ مرمریت از کمیاب ترین، گران ترین و باکیفیت ترین سنگ های ساختمانی می باشد که خاصیت صیقل پذیری بالایی دارد و استفاده از آن در مکان های مجلل و لوکس می تواند فضایی آینه ای و جلا بالایی را در مکان مورد نظر ایجاد کند.

این نوع سنگ نور را از خود عبور می دهد که این بارزترین ویژگی های این نوع سنگ می باشد که باعث شده از دیگر سنگ های ساختمانی متمایز شود.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

بازرگانی سنگ شگفت انگیز

تمام تلاش همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز در راستای حمایت از مشتریان است. رسالت اصلی مجموعه ما کسب رضایت مشتریان گرامی است. مهم نیست شما در کدام شهر زندگی می کنید.
مشتریان می توانند در تمام شهرهای ایران از خدمات بی نظیر مجموعه ما بهره مند شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات ما و ثبت سفارش خود می توانید با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

بازرگانی سنگ شگفت انگیز با تمام توان و تلاش خود سعی می کند بهترین محصول را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان بگذارد تا بتواند در بازار رقابتی کامل امروزی دوام بیاورد و از رقبای سرسخت خود پیشی بگیرد.

عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمر

عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمر عوامل موثر بر قیمت سنگ مرمر شامل گزینه های زیر می شوند:

  • کیفیت
  • رنگ
  • نوع خرید
  • تغییرات نرخ ارز
  • شرایط بازار
  • هزینه های تولید

رنگ سنگ مرمر هم روی قیمت تاثیر گذار است که ما برای آشنایی شما عزیزان به رنگ های این نوع سنگ اشاره کرده ایم:

  • سنگ مرمر سفید: دارای رگه های طلایی رنگ و بافت ابری سفید می باشد و از معروف ترین سنگ های مرمر شناخته می شود و هر چه سنگ مرمر سفید تر و خالص تر باشد قیمت بیشتری دارد.
  • سنگ مرمر صورتی: با نام سنگ لیدی شناخته می شود که رنگ اصلی آن سفید است که هاله های چرخشی به رنگ سبز و صورتی در آن دیده می شود.
  • سنگ مرمر سبز: دارای تم رنگی غالب سبز است که رگه های طلایی و سفیدی روی آن دیده می شود که می تواند رنگ آن سبز کم رنگ تا پر رنگ باشد و این با توجه به زیاد و کم شدن نوع کانی ها انجام می شود رنگ مرمریت خالص سفید است حال اگر مقداری منیزیوم و دولومیت در کانی های این سنگ وجود داشته باشد در حین دگرگونی رنگ آن سبز می شود.
  • سنگ مرمر قرمز: دارای رنگ تیره تا روشن می باشد که هاله های سفید و طلایی دارد و برای مصارف تزیینی و فضای های داخلی استفاده می شود.
  • سنگ مرمر عسلی: دارای زمینه قهوه ای روشن و عسلی است و رگه های نارنجی، زرد و سفید در آن دیده می شود.
  • سنگ مرمر آبی: دارای رگه های طلایی و سفید می باشد و زمینه خاکستری و آبی دارد که از گران ترین و لوکس ترین سنگ های مرمر شناخته می شود.

پخش کننده اسلب سنگ مرمر

پخش کننده اسلب سنگ مرمر پخش کننده اسلب سنگ مرمر اقدام به عرضه انواع رنگ ها و مدل ها به صورت آنلاین کرده است به همین توانسته پاسخگوی نیاز تمام مشتریان سراسر کشور باشد علاوه بر این مزیت های استفاده از سنگ مرمر باعث شده پخش کننده آن بتواند سود خوبی را کسب کند که به گزینه های زیر می توان اشاره کرد:

  • بهترین و پر فروش ترین سنگ برای تزیین داخل ساختمان می باشد.
  • زیبایی و درخشندگی فوق العاده ای دارد و همین ها باعث شده اند خرید اسلب لاشتر همیشه بازار گرمی داشته باشد.
7

  1. با سلام به طور یقین می گویم که با قیمتی که شما این محصول را ارائه می دهید در هیچ کجا نمیتوان آن را خرید بسیار راضی بودم.

  2. سلام به عزیزان در سایت خوب سنگ کاران خواستم تشکر کنم از سنگ های خوب اسلب که بسیار درجه یک و عالی برای ما ارسال کردید و خواستم رضایتم را اعلام کنم درود بر شما

    • خواهش می کنم. اتفاقا برنامه امسال ما نیز همین است.
      لطفا با ما همراه باشید.

  3. از شما کمال تشکر رو دارم که برند شما هم دارای کیفیت بالاتری است نسبت به سایر کارخانجات دیگر و هم دارای قیمت مناسبتر نسبت به بقیه کارخانجات.

    • سپاس از لطف شما دوست عزیز.
      لطفا ما را همراهی کنید و پیگیر مطالب جدید ما باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما