قیمت سنگ گرانیت گل پنبه ای همدان درجه یک

سنگ چینی و گل پنبه ای از جمله انواع سنگ های گرانیت می‌باشد که دارای زمینه روشن و دانه های تیره و مشکی می‌باشد. این سنگ، ویژگی های خاص از جمله مقاومت بالا، تراکم، استحکام فوق العاده و عدم نفوذ آب را دارا می‌باشد.

سنگ گل پنبه ای را در فضای داخلی و خارجی ساختمان به کار می‌برند و هیچ گونه محدودیتی برای استفاده در فضا های مختلف ندارد. قیمت سنگ گرانیت گل پنبه ای همدان درجه یک را هم اکنون می‌توانید به راحتی استعلام نمایید.

در اینجا و با توجه به بالا بودن کیفیت و مقرون به صرفه بودن قیمت سنگ کاغذی کف پارکینگ ارزان در همین وبسایت، فروش این محصول، با استقبال بسیار خوبی مواجه شده است. لذا پیشنهاد می‌کنیم، حتماً به این صفحه مراجعه و علاوه بر آشنایی با محصولات مرغوب ارائه شده در این صفحه، از امکان سفارش اینترنتی این محصولات با قیمتی استثنایی، بهره‌‌مند گردید.

 

قیمت سنگ گرانیت گل پنبه ای همدان درجه یک

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت گل پنبه ای

سنگ روتایل دارای مقاومت فشاری بالا و ساب پذیری مناسب می‌باشد و در برابر سرما، گرما و تغییرات شدید دمایی مقاومت بسیار بالا دارد. به همین دلیل، گزینه بسیار مناسب برای استفاده در فضای بیرونی ساختمان می‌باشد. این سنگ را در بسیاری از پروژه های ساختمانی تجاری، مسکونی، اداری، صنعتی و غیره به کار می‌برند، زیرا تمام ویژگی های یک سنگ ایده آل را دارد.

انواع گرانیت گل پنبه ای از معادن مختلفی در کشورمان استخراج می‌شود. به طور کلی تمامی این سنگ ها، مقاومت و استحکام لازم برای کاربرد در انواع ساختمان را دارند. این سنگ ظاهری زیبا دارد و به دلیل ویژگی های مطلوبی که دارد، بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته قیمت بسیار مناسبی دارد و افراد با شرایط اقتصادی متفاوت می‌توانند، این محصول را خریداری نمایند.

 

 

اطلاعاتی درباره سنگ گرانیت گل پنبه ای

مشخصات فنی سنگ گرانیت گل پنبه ای همدان

این محصول دارای سطح صیقلی می‌باشد و بسیار زیباست، اما اغلب، انواع آن را برای کف به صورت غیر صیقلی مورد استفاده قرار می‌دهند. مقاومت بسیار بالای این سنگ سیلیس، باعث شده تا آن را در مکان های پر تردد مانند راهرو ها و پله ها به کار گیرند. علاوه بر مقاومت و استحکام بالا در برابر شرایط فیزیکی، این محصول در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم می‌باشد.

این سنگ به صورت برش های طولی، تایل و غیره تولید و به بازار این محصول عرضه می‌شود و با دارا بودن کیفیت عالی و قیمت مناسب گزینه بسیار مناسب برای استفاده در نما های بیرونی و داخلی ساختمان ها می‌باشد.

سنگ گل پنبه ای همدان از جمله معروف ترین سنگ های گرانیت تولید کشورمان می‌باشد که به دلیل بافت و رنگ مناسبی که دارد از فروش مناسبی برخوردار می باشد. این سنگ دارای رنگ خاکستری با دانه هایی به شکل گل پنبه بر روی آن می‌باشد که قابلیت کاربرد در هر نوع آب و هوایی را دارد، زیرا دارای بیشترین استحکام و مقاومت می‌باشد.

 

مشخصات فنی سنگ گرانیت گل پنبه ای همدان

5

  1. خدا قوت خسته نباشید
    مجموعه بسیار خوبی دارین و محصولاتتون با کیفیتن و قیمتاتون مناسبه و کاملا میشه با اطمینان ازتون خرید کرد
    ممنون از شما

  2. کرانیت گل پنبه ای خیلی خوشرنگ است و ما برای کف و نما استفاده کردیم و راضی هستیم . ممنون از فروشگاه شما.

  3. سلام تصمیم به خرید از سایت شما را دارم اگر امکان دارد آدرس نمایندگی های فروش خود را به همراه قیمت محصول قرار دهید.

  4. سلام می کنم خدمت عزیزان و زحمتکشان در سایت خوب سنگ کاران خواستم تشکر کنم از سنگهای گرانیت گل پنبه ای که برای ما ارسال کردید و خواستم رضایتم رو اعلام کنم و اینکه ممنون از بخش فروش و مشاوره سایت

  5. سلام وقت بخیر
    چطور میتونیم سنگ خوب را از سنگ کیفیت پایین تشخیص داد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما