قیمت فروش ویژه سنگ تراورتن در مشهد

سنگ‌های مختلف بسته به خصوصیات و ویژگی هایی که دارند، برای قسمت های مختلف در ساخت و ساز  مورد استفاده قرار می گیرند. سنگ تراورتن به دلایل متعدد، یکی از بهترین سنگ ها برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان محسوب می شود. مقاومت بالای این سنگ در برابر سرما و گرما یکی از مهمترین فاکتورها برای انتخاب این سنگ در نمای ساختمان است. این سنگ همچنین در مقابل نور نیز تغییر رنگ و کیفیت نمی دهد. سنگ‌ تراورتن یکی از سنگ‌های معروفی است که از معادن سنگ‌ مشهد استخراج می شود. این محصول پس از فرآوری برای عرضه به بازار های فروش ارسال می شود. تنوع کیفیت در سنگ تراورتن مشهد سبب تنوع قیمت بازار فروش این محصول نیز شده است.

قیمت فروش ویژه سنگ تراورتن در مشهد

مراحل اجرای انواع سنگ تراورتن

مراحل اجرای انواع سنگ تراورتنسنگ‌ تراورتن به دلیل اینکه در نمای بیرونی ساختمان کاربرد زیادی دارد در نصب آن باید بسیار دقت کرد. لازم به ذکر است اگر در اجرا و نصب  این سنگ حساسیت های لازم به کار گرفته نشود، ممکن است این سنگ در مقابل عوامل بیرونی مانند باد و طوفان دوام نیاورده و جدا شود. هنگام نصب این سنگ در ابتدا باید در محل مورد نظر برای نصب سنگ‌، زیرسازی های لازم انجام شود.

در نصب سنگ تراورتن باید از اسکوپ استفاده شود. اسکوپ نوعی بست برای اتصال سنگ‌ است که سبب می شود سنگ از ملات پشت آن جدا نشود.  ترکیب ملات مورد استفاده  مثل ماسه و سیمان برای پشت سنگ باید به میزان لازم صورت گیرد. در هر حالت باید این کار توسط افراد ماهر و استادکار صورت گیرد. 

کیفیت های گوناگون سنگ تراورتن مشهد

کیفیت های گوناگون سنگ تراورتن مشهدانواع سنگ مشهد از معادن متعدد در این شهر استخراج شده و پس از انتقال به کارخانه های سنگ‌ بری فرآوری می شود. سنگ تراورتن یکی از سنگ‌های معروف شهر مشهد بوده که دارای کیفیت های متفاوتی است. کیفیت سنگ تراورتن مشهد سبب شده است تقاضا برای خرید این محصول روز به روز بیشتر شود. انواع سنگ تراورتن مشهد با کیفیت های مختلف پس از فرآوری به بازار های داخلی و خارجی ارسال می شود.

استقبال فراوان از این محصول در بازار های داخلی سبب رونق بازار این سنگ شده است. تنوع رنگ و کیفیت تراورتن مشهد سبب شده است از این محصول برای استفاده در نمای بیرونی ساختمان بسیار استقبال شود. سنگ‌ تراورتن مشهد علاوه بر بازار های داخلی، در بازار های خارجی نیز طرفداران بسیاری دارد. انواع سنگ‌ تراورتن برای صادرات به کشورهای مختلف  آماده سازی می شود. صادرات انواع سنگ‌ به بازار های جهانی می تواند ارز فراوانی را وارد کشور کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما