قیمت هر متر مربع سنگ مرمر سبز

قیمت هر متر مربع سنگ مرمر سبز را عوامل مختلفی رقم می زند. برخی از این عوامل تاثیر مستقیمی روی قیمت این سنگها دارند. برخی دیگر از این عوامل تاثیر غیر مستقیم بر روی قیمت انواع سنگهای مرمر به خصوص سنگهای مرمر دارد. اجازه دهید تا در این مطلب کمی این عوامل را بررسی کنیم.

سنگ اونیکس سبز+ لیست قیمت

قیمت هر متر مربع سنگ مرمر سبز

سفارش خرید عمده سنگهای مرمر

حقایق زیادی در بازار درباره قیمت انواع سنگهای مرمر وجود دارد. اگر سنگفروش باشید به خوبی می دانید تعیین قیمت بر اساس نوع درخواست مشتری است.
اگر متراژ بالا و سایزها استاندارد باشد و حکمی نباشد قیمتها را بسیار منصفانه می توان در نظر گرفت. اما برعکس این مورد نیز صادق است. یعنی اگر متراژ کم باشد و حکمی باشد کاملا قیمتها متفاوت است.
زیرا هزینه هایی مانند برش و پرتی سنگ به سفارش اضافه می شود که کاملا قیمتها را تغییر می دهد. در بازار فعلی کشور ما کمتر خریداری به فکر خدمات است.
بیشترین دغدغه مشتریان موضوع قیمتها است. هر چقدر یک فروشنده قیمت پایینتری پیشنهاد دهد شانس بیشتری برای فروش سنگهای خود دارد. مهم نیست آن سنگ چه سنگی باشد.
به هر حال در بازار رقابت فشرده قیمتی همیشه کمترین قیمت برنده می شود. ولی در مورد سنگهای مرمر به خصوص سنگهای مرمر سبز داشتان کمی متفاوت است.
ماجرا از خرید کوپ این سنگها در معدن شروع می شود. هر چقدر اندازه کوپ این سنگها بزرگتر باشد، طبیعتا اسلب بزرگتر و گرانتری را می توان تولید کرد. لازم به ذکر است معمولا سنگهای مرمر را به صورت اسلب تولید می کنند. بدون تردید سنگ مرمر سبز کاربردهای زیادی دارد که در ادامه به برخی از این کاربردها اشاره می کنیم.
یکی از مهمترین کاربردهای سنگهای مرمر سبز در تولید سنگهای مزاری است که خریداران زیادی نیز در بازار دارد. معولا برای سفارشات مزاری از سنگهای مرمر سبز و سفید استفاده می شود.

فروش سنگ مرمر سبز

لیست قیمت سنگهای اونیکس

همانطور که می دانید سنگهای مرمر (اونیکس) به خصوص سنگهای مرمر سبز جایگاه ویژه ای در بین خریداران سنگهای ساختمانی دارند. این سنگها خوشبختانه در کشور ما دارای تنوع زیادی هستند.
در تولید سنگهای مرمر سبز نیز تنوع زیادی وجود دارد. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از بزرگترین تولیدکنندگان انواع سنگهای مرمر ساختمانی در ایران و خاورمیانه است.
برخی از تولیدات ما عبارتند از: مرمر آبی، سبز، صورتی، سفید، نباتی، پرتقالی، لیمویی و عسلی. این سنگها دارای مشتریان زیادی در بازار هستند. بخش بزرگی از مشتریان این سنگها در حقیقت صادرکنندگان این سنگها هستند.
این افراد مشتریان زیادی در کشورهای مختلف دارند و می توانند این سنگها را به کشورهای دیگر در دنیا صادرات کنند. در واقع انواع سنگهای مرمر سبز یکی از سنگهای بسیار مهم و مورد توجه خریداران خارجی این سنگها است. شاید بپرسید چرا؟
نکته جالب اینکه سنگهای مرمر سبز همیشه جزو سنگهای پرفروش هستند. بسیار جالب است، شخصا از یک مشتری مرمر سبز پرسیدم چرا در بین تنوع سنگهای اونیکس شما این سنگ را انتخاب می کنید؟
جواب داد: وقتی به این سنگ نگاه می کنم آرامش می گیرم. کاملا درست است. سنگهای مرمر علاوه بر خاصیت بک لایت، بسیار نور جذب می کنند و باعث آرامش در محیط پیرامون خود می شوند.

چرا باید سنگ مرمر سبز بخریم؟

جدیدترین سنگهای اونیکس (مرمر)

اجازه بدهید کمی پیرامون خواص سنگهای مرمر بیشتر توضیح دهیم. تولید و برش سنگهای مرمر معمولا به روش اره بری انجام می شود. مقاومت این سنگها بسیار بالا است.
زیرا در واقع این سنگها دارای بافت ملکولی بسیار نزدیک و فشرده ای هستند. همین نزدیکی سلولهای این سنگها و صد البته نوع خاص این ملکولها باعث عبور نور (بک لایت) در این سنگها می شود.
همواره همکاران ما در بازرگانی سنگ شگفت انگیز در تلاش هستند تا انواع سنگهای مرمر با بهترین کیفیت و برش تولید و به مشتریان عرضه شود. موضوع قیمت این سنگها نیز همیشه برای خریداران یک موضوع جذاب است. بسیاری از سنگهای مرمر در کشورهای دیگر نیز تولید و فرآوری می شوند. چرا باید سنگهای مرمر را از ایران خریداری کنیم؟
ایران بهترین و زیباترین معادن سنگهای مرمر را در دنیا دارد. هیچ کشوری در دنیا تا این اندازه در تولید سنگهای مرمر مانند ایران تنوع ندارد. خوشبختانه، شاهد هستیم که در طی دو سال اخیر مرتب معادن مختلف سنگهای مرمر نیز اکتشاف و پروانه بهره برداری دریافت می کنند. بنابراین باید با اطمینان بگوییم ما بهترین تولید کننده سنگهای مرمر در دنیا هستیم.
لطفا برای ثبت سفارشات خود با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما