لیست قیمت انواع سنگ تراورتن طبس با کیفیت

قیمت سنگ گوهره و تراورتن طبس به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله: هر چه قدر رنگ سنگ تیره تر باشد قیمت سنگ تراورتن طبس بیشتر است. هر چقدر موج و هاله های سنگ کم تر و منظم تر باشد قیمت سنگ تراورتن طبس بیشتر است. هر چقدر ابعاد سنگ تراورتن طبس بلندتر و برش دقیق تری داشته باشد قیمت بیشتری خواهد داشت.
انواع مختلف این سنگ ها با ابعادهای مختلف و در طرح و رنگ های دلنشین و با کیفیت در بازار موجود می باشند و با مراجعه به مراکز فروش و با از طریق فروشگاههای اینترنتی می توان لیست قیمت این سنگ ها را با کیفیت های گوناگون انتخاب و خریداری کرد.

لیست قیمت انواع سنگ تراورتن طبس با کیفیت

معرفی انواع سنگ تراورتن طبس

معرفی انواع سنگ تراورتن طبسکاربرد این سنگ ها بیشتر در نماهای ساختمانی است. سنگ مرمریت و تراورتن طبس از مقاومت فشار بالایی برخوردار است. انواع تراورتن طبس دارای طیف رنگی روشن با رگه های مشکی و یا قهوه ای می باشد که زمینه اصلی آن سفید می باشد. سنگ تراورتن با داشتن طیف وسیعی از رنگ ها و طرح های متنوع دارای مزایای بی نظیری است از جمله این مزیت ها می توان به لایه لایه بودن و ثابت بودن رنگ و شفافیت آن اشاره کرد.
سنگ تراورتن سفید طبس یکی از سنگ های زیبا و تزیینی برای نمای ساختمان ها هستند که علاوه بر زیبایی، از کیفیت بالایی هم برخوردار است. از انواع این سنگها در رنگ های جذاب برای نماها و شاید دکوراسیون داخلی و بیرونی ساختمان ها از آن ها استفاده می شود.
انواع سنگ منگنز و تراورتن با پیشرفت تکنولوژی در رده سنگ های کاربردی در صنعت سنگ ساختمانی قرار گرفته است. انواع مختلف سنگ تراورتن طبس در اندازه ها و رنگ بندی ها و وزن های مختلف در بازار موجود می باشند. و با مراجعه به مراکز فروش می توان انواع آن را برای خرید انتخاب کرد.

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن طبس

مراحل فرایند تولید سنگ تراورتن طبسسنگ تراورتن با استفاده از یکی از چهار روش استخراج می شود.  ماشین های کانالینگ، سیم اره، اره های زنجیری،ماشین برش به وسیله فشار آب. پس از خارج شدن سنگ ها به وسیله یکی از این چهار روش، از معادن به انبار انتقال داده و از آن جا به کارخانه برده می شود و در آنجا تجهیزات برش تخصصی مورد استفاده قرار می گیرند تا اسلب ها را تا اندازه های مختلف برش دهند.
در ابتدا قطعات سنگ تراورتن با ضخامت یکنواخت بریده می شوند و سپس با فرایند های مختلف شامل تراشیدن، تکه تکه شدن، جلا دادن، برش و تراشیدن لبه آماده استفاده می شود و سپس ان ها را به فروشگاه ها و مراکز فروش انتقال می دهند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما