مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس می تواند به عنوان یک وزنه اقتصادی برای کشور عمل کند. سنگهای اونیکس از جذاب ترین سنگها برای بازارهای صادراتی هستند. بنابراین مشتریان صادراتی زیادی نیز دارد. اما وظایف یک تامین کننده بزرگ برای صادرات این سنگها چیست؟

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

صحبت های زیادی در مقوله صادرات سنگهای اونیکس همیشه وجود دارد. شخصا اعتقاد دارم این نظرات برخی بسیار درست و دقیق است. اما از طرف دیگر برخی از این حرفها به هیچ وجه کارشناسی نیست.
مردم و مخاطبین همیشه در معرض این صحبتها قرار می گیرند. برای مثال برخی از افراد در بازار فکر می کنند صادرکنندگان این سنگها مالتی میلیاردر هستند. به هیچ مجه این حرفها درست نیست.
زیرا شما نیز اگر در بازار حضور داشتید حتما می دانستید که یک صادرکننده با دریایی از هزینه ها روبرو هست. هزینه هایی که بیشتر آنها به قیمت دلار محاسبه شده است.
ما انکار نمی کنیم که درآمد این افراد به دلار است اما هزینه ها نیز بی نهایت زیاد است. بعلاوه، مذاکره با مشتریان خارجی و تامین نیازهای آنها هرگز ساده نیست. در حقیقت این صادرکنندگان برای کشور خود مانند یک گلادیتور در بازار می جنگند. حتی شاید بعضی مواقع این جنگ نابرابر باشد. زیرا ما در شرایط تحریم هستیم.

موارد مهم در صادرات سنگهای اونیکس

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

صادرات در ایران فرآیندی به مراتب پیچیده تر از کشورهای دیگر دارد. زیار بارها معمولا از بنادر کشورهای همسایه ما بارگیری و ارسال می شوند. آماده سازی اسناد صادراتی برای مشتری نیز مسائل خاص خودش را دارد.
هدف ما از مطرح کردن این موضوعات آموزش صادرات نیست. به این دلیل که ما مرجع آموزشی نیستیم. بلکه قصد داریم تا شما را با چالشهای این پروسه آشنا کنیم. موارد مهمی در این پروسه وجود دارد.
برای مثال می توان به موضوعات انتقال پول، حمل و نقل بار، گمرک و حمل و نقل دریایی اشاره کرد. هر کدام از این موارد قبلا به صورت کامل توضیح داده شده است. در صورت تمایل می توانید مطالب قبلی ما رو مطالعه کنید.

بازاریابی و تبلیغات در صادرات

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

به یکی از گرانترین بخشهای کار صادرات رسیدیم. بازاریابی و تبلیغات برای تولید کنندگان و تامین کنندگان بسیار حائز اهمیت است. تکنیک ها و استراتژی های زیادی نیز برای این موارد وجود دارد.
اغلب کتابهای آموزشی موجود در بازار نیز پیرامون این موضوعات است. البته بیشتر کتابها ترجمه نویسندگان امریکایی است که چندان توجیهی در بازار ایران ندارند.
شرایط در بازار ایران بسیار با بازارهای دنیا متفاوت است. آموزشهای زیادی در این زمینه به صورت تجربی از اساتید این کار وجود دارد که نمی توان آنها را نادیده گرفت.
به هر حال افراد با تجربه زیادی در این بازارها حضور دارند که یک دنیا تجربه و دانش هستند. جوانان می توانند از ظرفیتهای این افراد در معاملات خود بهره مند شوند.

تلاش برای صادرات منصفانه

مجتمع بزرگ صادراتی سنگهای اونیکس

این موضوع همیشه برای مجموعه ما در اولویت بوده است. ارائه قیمت منصفانه به مشتری همیشه باعث خیر می شود. متاسفانه اغلب دوستان این موضوع را در نظر نمی گیرند.
مدیریت بازرگانی سنگ شگفت انگیز همیشه در صدد کسب رضایت 100% مشتریان بوده اند. شاید باور نکنید؟ مشکلی ندارد. لطفا ما را امتحان کنید تا به باور برسید.
با اطمینان می گویم خدماتی که مجموعه ما ارائه می کند هیچ کارخانه ای به مشتریان ارائه نمی دهد.

10

  1. شما انی سنگها را به کدام کشورها تاکنون صادرات کرده اید؟
    کشورهایی امریکایی تا چه حد مشتری برای این سنگها دارند؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما