محل فروش سنگ مرمر آبی

محل فروش سنگ مرمر آبی می تواند در هر شهری باشد. اما اینکه این سنگ با چه کیفیت و قیمتی ارائه می شود موضوع صحبت ما است. نمی دانیم شما در کدام شهر سکونت دارید اما می خواهیم به شما کمک کنیم تا بهترین انتخاب ها را داشته باشید.

محل فروش سنگ مرمر آبی

محل فروش سنگ مرمر آبی

محل فروش سنگ مرمر آبی

از قدیم الایام ایران یکی از مهمترین کشورهای تولید کننده انواع سنگهای ساختمانی بوده است. توجه به نفت و این صنعت باعث شده است تا صنایع دیگر مانند صنعت سنگهای ساختمانی مهجور باقی بمانند.
تمام شدن دوران نفت در ایران و جهت گیری های جدید در اقتصاد، اخبار زیادی راجع به صنایع دیگر می شنویم. (منظور از تمام شدن دوران نفت توقف صادرات نفت ایران در سالهای اخیر است.)
این توجهات جدید کم کم باعث ایجاد رونق در صنایع دیگر شده است. برای جایگزین کردن صادرات نفت با صنایع دیگر برنامه ریزی های جدیدی در کشور صورت گرفته است.
یکی از این برنامه تسهیل سازی صادرات سنگهای ساختمانی در ایران است. این تسهیل سازی بیشتر شامل حال همسایگان ایران است. البته امیدوار هستیم تا این روند همچنان با شتاب ادامه داشته باشد.

پیدا کردن یک تولید کننده خوب

محل فروش سنگ مرمر آبی

همیشه مشتریان بعد از خرید از مجموعه ما و مشاهده خدمات ما می گویند ای کاش کارخانه شما را زودتر پیدا کرده بودیم. یک بار از یک مشتری پرسیدم چرا و چطور مگه؟
گفت ما خیلی سال هست که در حال صادرات هستیم. اغلب مشکلاتی در تولید و بسته بندی و یا زمان تحویل ایجاد می شد. این مشکلات باعث نارضایتی مشتریان ما می شد.
اما از زمانی که با شما کار می کنیم همه چیز مرتب و منظم انجام می شود. بعلاوه، همیشه زودتر از موعد تحویل هم سنگها ا تجویل می دهید. بنابراین مشتریان خارجی ما نیز همیشه راضی هستند. همین موضوع باعث شده تا کارخانه شما را به همکاران هم معرفی کنیم.

عرضه سنگ مرمر آبی در بازار

محل فروش سنگ مرمر آبی

طبیعتا، کارخانجات زیادی در بازار در حال تولید انواع سنگهای مرمر آبی هستند. نوع تولید در این قسمت مورد بحث ما نیست بلکه نوع عرضه برای مشتریان مهم است.
برخی از همکاران ما در شوروم خود این سنگها را به مشتریان نمایش می دهند. گروهی دیگر در کارخانه ها سنگهای خود راعرضه می کنند. اما خریداران برای خرید این سنگها با چالشهای مختلفی روبرو هستند.
اولین چالش آنها پیدا کردن محل فروش این سنگها است. به لطف اینترنت امروزه این مشکل حل شده است. چالش بعدی موضوع قیمت هست. اگر فروشنده ای بتواند این چالش را حل کند قطعا مشتری خرید می کند.
مسئله بعدی موضوع حمل و نقل است. کرایه بار یکی از مهمترین آیتم ها برای خریداران است. حتی این موضوع روی تصمیم برای خرید این دوستان نیز تاثیرگذار است. قطعا اگر روی این موضوع نیز توافق حاصل شود مشتریان خرید می کنند.

چالشهای فروش سنگ مرمر آبی

محل فروش سنگ مرمر آبی

یکی از مهمترین چالشهای فروش مرمر آبی سایز کردن این سنگ برای مشتری است. به دلیل گران بودن کوپ این سنگ تولیدکنندگان تلاش می کنند تا این سنگ پرتی کمی داشته باشد.
چالش از جایی شروع می شود که مشتری به دنبال خرید نمره های مختلف است. یعنی سایز اسلب را نمی خواهد. معمولا کمتر تولید کننده ای زیر بار نمره کردن این سنگها می رود.

18

  1. فکر می کنم مدیریت تمام این چالشها هست که فروشندگان این سنگها را متمایز می کند.

  2. من عضو انجمن سنگ ایران هستم.
    خیلی دوست داریم با شما برای هماهنگ کردن یک دوره آموزشی برای اعضاء انجمن هماهنگ کنیم.
    اگر تمایل دارید لطفا بفرمایید.

    • لطفا فرم همکاری ر صفحه خانه وبسایت ما را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در خریدتان شما را یاری می کنند.

  3. شما معدن این سنگهای مرمر را هم دارید؟ یا اینکه فقط تولید کننده هستید؟

  4. امیدوارم روزی یک کتاب جامع و یا نشریه الکترونیکی درباره این موضوعات در صنعت شما منتشر شود.

  5. امیدوارم هر روز برای شما، شاهد موفقیتهای بیشتری باشیم.
    مطلب جذابی بود.

  6. چرا چین بیشتر کوپ سنگهای معادن رو در حال خریداری هست؟
    اگر مطلبی در این مورد بنویسید عالیه.

  7. قصد داریم نمایندگی محصولات شما را در استان هرمزگان داشته باشیم.
    چطور میتونیم با شما همکاری کنیم؟

    • لطفا فرم همکاری ر صفحه خانه وبسایت ما را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند و در خریدتان شما را یاری می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما