نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید معمولا در شهرهای مختلفی وجود دارد. در حقیقت این نمایندگی ها وظیفه دارند تا این سنگها را طبق قیمتهای کارخانه به مشتریان عرضه کنند.

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

برندهای بزرگ در هر بازاری معمولا برای عرضه بهتر کالاها و خدمات خودشان اقدام به اعطای نمایندگی می کنند. البته این اعطای نمایندگی شرایط خاص خودش را دارد.
این شرایط بر اساس قدرت برند در بازار در نظر گرفته می شوند. شاید برخی از برندها با شرایط ساده ای نمایندگی اعطا کنند و برخی دیگر کمی سختتر. به هر حال یکی از مهمترین وظایف این برندها تسهیل عرضه کالا و خدمات برای مشتریان در بازارهای داخلی و خارجی است.
برای مثال وظیفه نماینده بازرگانی سنگ شگفت انگیز در بندرعباس عرضه سنگ به قیمت کارخانه است. بعلاوه، این نمایندگی ها می توانند برای صادرات و ارسال بار برای مشتریان نیز موثر باشند.
اما آیا مشتریان تمایل به خرید سنگ مرمر از کارخانه را دارند یا از نمایندگی؟ در ادامه بیشتر راجع به این مقوله توضیح می دهیم.

قیمت فروش سنگ مرمر سفید

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

در بازار امروز مهمترین آیتم برای مشتریان قیمت است. در طی سالها فعالیت در حوزه سنگهای ساختمانی داریم ۴ مشتری گفتند کیفیت سنگ برای ما مهم است. همه مشتریان مقهور قیمت سنگها هستند.
طبیعتا، هر فروشنده ای که قیمت بهتری ارائه دهد می تواند فروش داشته باشد. بخش زیادی از مشتریان سنگهای مرمر قصد صادرات این سنگها را دارند.
در نتیجه برای خرید خودشان بیش از دیگر مشتریان چانه زنی می کنند. البته ما معتقد به چانه زنی هستیم. زیرا این موضوع باعث بهبود روابط فروشنده و خریدار می شود.

اعطای نمایندگی فروش سنگ مرمر

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

انواع سنگهای مرمر سفید در ایران طرفداران زیادی دارد. این سنگها گذشته از موضوع زیبایی منحصر به فردی که دارند ویژگی های زیادی نیز دارند. یکی از معروفترین ویژگی های این سنگها عبور نور از این سنگها هست.
ویژگی بعدی احساس آرامشی است که به محیط می دهند. اغلب دیده شده که در کاخها و کلیساها و مساجد از این سنگها بهره می برند. در نهایت ویژگی مهم دیگر این سنگها پر بودن ساختار مولکولی این سنگها نسبت به سنگهای دیگر است.
همین ویژگی ها باعث شده تا درخواست برای دریافت نمایندگی این سنگها بیشتر از سنگهای دیگر باشد.

سیاستهای فروش سنگ

نمایندگی فروش سنگ مرمر سفید

بدون شک، هر بنگاه اقتصادی با سیاستهای خاصی اداره می شود. معتقدیم مهمترین سیاست در نمایندگی فروش سنگهای ساختمانی فروش به قیمت کارخانه است.
درست است، شاید این سیاست در فروش سود کمی داشته باشد اما مشتریان بیشتری قدرت خرید خواهند داشت. در نتیجه می شود فروش بیشتر با سود کمتر، که یک سیاست قدیمی در بازار است.
وظیفه مهم بعدی نمایندگی ایجاد خدمات برای مشتریان محلی خود است. البته برخی از خدمات را نیز مطابق با درخواستهای برند باید برای مشتریان انجام دهد.
نتیجه اینکه باید در اعطای نمایندگی یک معامله برد برد برای هر سه طرف مالک برند، نماینده و مشتری ایجاد شود. همین باعث موجب رونق در بازار نیز می شود و تبعات مثبتی در پی خواهد داشت.
بازرگانی سنگ شگفت انگیز نیز از سال گذشته در حال انجام امور قانونی برای اعطای نمایندگی است. علاقمندان می توانند فرم همکاری را در صفحه خانه سایت تکمیل و ارسال کنند.

22

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  1. مطالب خوبی بود.
    لطفا بیشتر درباره شرایط دریافت نمایندگی مطلب بنویسید.

  2. خیلی خوب بود. تشکر از مطالبی که نوشته بودید. همیشه در حال یادگیری از مطالب وبسایت شما هستم.

  3. شما در بحث اعطای نمایندگی در چه آیتم هایی به نماینده خود در شهرهای مختلف کمک می کنید؟

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  4. از شهر ارومیه درخواست دریافت نمایندگی سنگ مرمریت لاشتر شما را داریم.
    لطفا راهنمایی کنید.

    • لطفا فرم همکاری را تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  5. امکانش هست از روند شروع کارتان تا الان که بسیار موفق هستید ، برایمان توضیح دهید؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما