نمایندگی فروش سنگ گرانیت همدان در تهران

اگر بخواهیم مقاوم ترین و زیباترین مصالح ساختمانی را معرفی کنیم قطعا سنگ ها بهترین گزینه هستند که در عین سختی و مقاومت بالایی که دارند جلوه ای طبیعی و زیبا به محیط می دهند. در میان این مصنوعاتی که از معدن استخراج می شوند سنگ گرانیت همدان بالاترین سطح کیفی و بیشترین زیبایی را از آن خود می کند. این محصول دارای تنوع بالایی بوده و قابلیت شکل پذیری خوبی دارد به همین دلیل پس از استخراج از معادن در کارخانه به برش های و شکل های مختلف تبدیل می شود تا در نمای داخلی و خارجی و کف و دیوارها ها مورد استفاده قرار بگیرد. 

نمایندگی فروش سنگ گرانیت همدان در تهران

دسته بندی انواع سنگ گرانیت همدان

دسته بندی انواع سنگ گرانیت همداندسته بندی انواع گرانیت همدان بر اساس جنس و طرح و رنگ و درجه کیفی مشخص می شود. رنگ این محصول اغلب مشکی و تیره بوده و برای تزیینات هم به وفور استفاده می شود. این رنگ خاص و یکست دارای بافتی دانه ای بوده که مهمترین مشخصه برای آن به شمار می رود. 

سطح صاف و صیقلی باعث شده تا تمیز کردن آن به راحتی انجام شود. مشکی و خاکستری و گل پنبه ای از پرمصرف ترین این مصنوعات هستند و در این تقسیم بندی بیشترین سهم را دارند. در سرویس های بهداشتی به وفور می توان این نمونه ها خصوصا مشکی را مشاهده است. 

سنگ گرانیت چایان از دیگر مدل ها بوده که بافتی منحصر به فرد دارد و زمینه آن مشکی با خطوط و خال های سفید رنگ آن را پر کرده است. این مدل علاوه بر زیبایی مقاومت بالایی در مقابل نفوذ آب دارد و در مناطق مرطوب استفاده می شود. 

چند دلیل برای استفاده سنگ گرانیت همدان

چند دلیل برای استفاده سنگ گرانیت همدانسنگ گرانیت همدان دارای مزایا و ویژگی های زیادی است که این امر باعث تمایز و برتری آن نسبت به نمونه های دیگر شده است. این نمونه مقاومت بالایی در مقابل رطوبت دارد و به همین دلیل در سرویس بهداشتی به وفور استفاده می شود.‌ سختی و دوام آن بالا بوده و به راحتی دچار خش و شکستگی نمی شود. 

بافتی منحصر به فرد دارد و این امر زیبایی آن را دو چندان می کند از این رو در خانه های شیک و مدرن بیشترین مصرف را دارد. قیمت مناسب از دیگر دلایل استقبال مصرف کنندگان از این محصول است و خود راهی برای صرفه جوی در هزینه ها است. 

صیقل پذیر بوده و می توان آن را به شکل و سایزهای مختلف تبدیل کرد. در این صورت قابلیت این را دارد که در نمای داخلی و خارجی بکار برود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما