همه چیز درباره سنگهای مرمر

همه چیز درباره سنگهای مرمر را در این مطلب با شما درمیان می گذاریم. موضوعاتی نظیر معادن این سنگها، تولید، فروش، بازار این سنگها و صادرات. با ما همراه باشید.

همه چیز درباره سنگهای مرمر

همه چیز درباره سنگهای مرمر

همه چیز درباره سنگهای مرمر

بدون شک، شما چیزهای زیادی راجع به سنگهای ساختمانی می دانید. حتما یا قصد خرید این سنگها را دارید و یا از علاقمندان این حوزه هستید. مطالب فراوانی درباره انواع سنگهای ساختمانی وجود دارد.
البته ما قصد داریم تا در این مطلب درباره سنگهای مرمر (اونیکس) توضیح دهیم. سعی می کنیم مراحل مختلف تولید این سنگها را برای شما باز کنیم. در واقع پیامهای زیادی دریافت کردیم تا راجع به این موضوع توضیح دهیم.
به همین علت در این مطلب این درخواست شما عزیزان را اجابت می کنیم. امیدواریم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید. در بخش اول پیرامون معادن این سنگها، در قسمت بعد کمی درباره تولید خواهیم گفت. در ادامه نیز درباره بازار و صادرات توضیح می دهیم.

معادن سنگهای مرمر در ایران

همه چیز درباره سنگهای مرمر

خوشبختانه ایران دارای معادن فراوانی از انواع سنگهای مرمر است. سنگهای مرمر آبی، پرتقالی، دودی، سبز، سفید، صورتی، عسلی، قهوه ای و لیمویی در ایران تولید می شود.
معادن این سنگها در استانهای خراسان رضوی، زنجان، آذرباییجان شرقی و کردستان است. البته این استانها معروف ترین استانها هستند. طبیعتا با توجه به وسعت ایران معادن بسیار دیگری نیز وجود دارد.
همان طور که می دانید این سنگها معمولا به صورت کوپ از معادن استخراج می شوند. سپس برای برش و فرآوری به کارخانه های مختلفی منتقل می شوند.

همه چیز درباره فرآوری سنگهای مرمر (اونیکس)

همه چیز درباره سنگهای مرمر

یکی از مهمترین بخشهای تولید سنگهای مرمر مرحله برش و فرآوری این سنگها است. زمانی که کوپ این سنگها را با قیمت گران خریداری می کنیم طبیعتا، تولید با کیفیت این سنگها بسیار مهم می شود.
بنابراین تولید کنندگان این سنگها در این بخش حداکثر تلاش و دقت خود را برای تولید بی نقص انجام می دهند. در کارخانه ما نیز این سنگها با استفاده از تجربه بهترین اساتید تولید و فرآوری می شود.
برش این سنگها معمولا اره بر است. زیرا دقت برش بالایی دارد. برای رزین و ساب نیز از بهترین متریال موجود در بازارها برای این امور استفاده می شود.

انتخاب سنگ مرمر برای ساختمان شما

همه چیز درباره سنگهای مرمر

شخصا معتقدم که خرید سنگ یک تصمیم و انتخاب سلیقه ای است. شاید شما با نظر من موافق نباشید. اگر اجازه دهید کمی راحع به این موضوع توضیح می دهم.
چند وقت پیش از خیابانی عبور می کردم که نمای یک ساختمان به شدت نظرم را جلب کرد. سازنده برای سنگ نمای ساختمان از مرمریت گلدن بلک استفاده کرده بود.
به هیچ وجه نمای ساختمان به نظرم جالب نبود. اما سلیقه سازنده این بوده است. در حالی که ما دائم می بینیم که از سنگ تراورتن برای نمای ساختمانها استفاده می شود.
تصور کنید من به عنوان یک فروشنده متخصص ساعتها درباره کیفیت و استاندارد سنگها برای مشتری توضیح می دهم. نهایتا، مشتری یک سنگ کاملا بی ربط را انتخاب می کند. به همین علت گفتم خرید سنگ کاملا سلیقه ای هست.

توزیع انواع سنگهای مرمر در بازار

همه چیز درباره سنگهای مرمر

مرحله توزیع این سنگها در بازار سنگهای ساختمانی مرحله آخر کار است. در این مرحله سنگها در بازارهای داخلی و خارجی توزیع و به فروش می رسد. عده ای از همکاران ما بر این باورند که فروش سخت ترین مرحله کار است.
همیشه صادرات این سنگها موضوع جذاب برای خریداران خارجی سنگهای مرمر بوده است. در مطالب قبلی خیلی راجع به این موضوع توضیح داده شده است. در صورت تمایل می توانید مطالب قبلی ما را مطالعه کنید.
پیشنهاد ما برای خریداران این سنگها بازدید از کارخانه سنگ شگفت انگیز است. همکاران ما در این کارخانه انواع سنگ مرمر آبی، سفید، صورتی، سبز  و پرتقالی را تولید و عرضه می کنند.

18

  1. شما سنگ مرمر دودی هم تولید می کنید؟ از این سنگ 180 مترمربع اسلب مورد نیاز ما در یک پروژه ساختمانی در تهران است.

  2. قیمت کوپ مرمر سفید تنی چند هست؟
    شما امور مربوط به صادرات این سنگها را نیز انجام می دهید؟

    • لطفا در صفحه خانه فرم همکاری را تکمیل کنید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.
      بله امور مربوط به صادرات بار شما را نیز انجام می دهیم.

  3. آیا شما اعطای نمایندگی هم دارید؟
    لطفا بفرمایید شرایط ابتدایی همکاری چیه؟

    • بله دوست عزیز. اعطای نمایندگی نیز داریم.
      لطفا در صفحه خانه فرم همکاری را تکمیل کنید همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  4. 10 تن خاک سنگ گرانیت مورد نیاز ما هست.
    لطفا بفرمایید اگر موجود هست تنی چند؟

  5. نیازمند 1200 مترمربع گرانیت خرمدره برای صادرات به ترکیه هستیم.
    لطفا بفرمایید گرانیت خرمدره هم تولید می کنید؟

    • بله گرانیت خرمدره همم تولید داریم.
      لطفا فرم همکاری در صفحه خانه را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  6. از کشور ترکیه برای شما پیام می گذارم ، نیازمند ۵۰۰ متر سنگ اونیکس آبی هستیم ، لطفا قیمت و شرایط پرداخت را اعلام نمایید.

    • لطفا فرم همکاری در صفحه خانه را تکمیل کنید. همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما