بزرگترین مرکز تهاتر ایران

بزرگترین مرکز تهاتر ایران را در این بخش قصد داریم به شما معرفی کنیم. اگر از همراهان هلدینگ سنگ شگفت انگیز باشید به خوبی می دانید که در سال ۱۴۰۲ مجموعه ما فعالیتهای خود را به طرز چشمگیری توسعه داد. البته لازم به ذکر است هنوز در برخی از قسمتها در حال ایجاد زیرساختهای مربوطه هستیم. این مطلب کاملا در مورد معاملاتی که به صورت تهاتری انجام می دهیم هست و به سوالات شما پاسخ می دهیم.

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

بزرگترین مرکز تهاتر ایران

بزرگترین مرکز تهاتر ایران

با توجه به رکود شدیدی که امسال در بخش املاک ایجاد شد علاقه فروشندگان املاک با توجه به نبود خریدار، به تهاتر بیش از پیش شده است. همانطور که می دانید مالکین اغلب علاقمند با تهاتر املاک خود با کالاهایی هستند که نقد شوندگی بالایی داشته باشد.
به همین دلیل تهاتر ملک با میلگرد، خودرو خارجی، اسلب سنگهای ساختمانی، ارزهای خارجی، ارزهای دیجیتال و طلا بسیار رایج شده است. اما بخش بزرگی از این تهاترکنندگان علاقمند به تهاتر ملک با میلگرد و خودروهای خارجی هستند.
هلدینگ سنگ شگفت انگیز نیز در این خصوص وارد مذاکرات زیادی شد و خوشبختانه توانستیم بخشی از این قراردادها را به سرانجام خوبی برسانیم.

تهاتر ملک با میلگرد

بزرگترین مرکز تهاتر ایران

شرایط تهاتر میلگرد با ملک به شرح زیر است:
● فقط املاک مناطق ۱ و ۲ تهران تهاتر می شود.
● میانگین قیمت این املاک باید بین ۵۰۰ میلیارد تومان تا ۲۰۰۰ میلیارد تومان باشد.
● ویلاهای لاکچری و پنت هاوس مورد نظر خریدار هستند.
● همچنین املاک کلید نخورده و نوساز در اولویت خریدار هستند.
● سند ملک شما به هیچ وجه نباید در رهن بانک باشد، اوقافی و یا ریشه داشته باشد. بلکه سند شما باید تک برگ، ۶ دانگ و به نام باشد. ضمنا ملک باید حتما پایان کار داشته باشد.
● تهاتر میلگرد با ملک شما با ۳۰% ریزش انجام می شود.
● لازم به ذکر است،املاک مناطق دیگر در تهران، در حال ساخت و یا زمین به هیچ وجه تهاتر نمی شود.
● املاک و پروژه های ساختمانی کامل و یا در حال ساخت در شهرستان و زمین به هیچ وجه تهاتر نمی شود.
روش تهاتر شما به چه صورتی هست؟
ابتدا متخصصین املاک در مجموعه ما، ملک شما را بازدید و در صورت تایید سند و پایان کار ملک شما را استعلام می کنند.
سپس نماینده کارخانه فولاد برای ارزیابی ملک شما اقدام می کند و قیمت املاک شما را برآورد می کنند. توجه کنید،اگر قیمت بدست آمده مورد پذیرش فروشنده باشد جلسه فروشنده و نماینده رسمی کارخانه فولاد را هماهنگ و برگزار می کنیم. مالک می تواند هم حواله میلگرد و هم میلگرد فیزیکی را از کارخانه دریافت کند و پس از انتقال 70% میلگردها به انبار مالک، وی موظف است تا سند را به نام کارخانه تولید کننده انتقال دهد.

بزرگترین مرکز تهاتر ملک با خودرو

بزرگترین مرکز تهاتر ایران

بسیاری از مشتریان ما علاقمند به تهاتر املاک خود با خودروهای خارجی هستند. فراموش نکنید، شرایط تهاتر ملک با خودرو خارجی کاملا شبیه به تهاتر با میلگرد هست.
خودروهای مورد نظر خریداران معمولا خودروهای شاسی بلند هستند که پلاک ملی دارند و آماده تحویل هستند. شاید شرایط تهاتر خودرو با ملک شاید در آینده نزدیک دچار تغییراتی شود.
همکارانم با ایجاد هر تغییری این مطلب را به روزرسانی و اطلاعات جدید را در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.

شرایط تهاتر ملک با اسلب سنگ مرمر

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

بدون تردید سنگهای ساختمانی به خصوص سنگهای مرمر، یکی از مهمترین مصالح ساختمانی در ایران است. مجموعه ما امکان تهاتر ملک با سنگ مرمر اصفهان را برای سازندگان گرامی فراهم کرده است.
روال کار نیز مانند تهاتر ملک با میلگرد هست، فقط در این روش مالک سنگهای خود را در کارخانه انتخاب می کند و بعد از ارسال به انبار مالک، اسناد منتقل می شوند.

تهاتر ملک با ارزهای خارجی و دیجیتال

بزرگترین مرکز تهاتر ایران

تا جایی که به یاد داریم بشر همیشه به دنبال یافتن طلا این فلز ارزشمند بوده است. امروزه نیز این عطش به دست آوردن طلا همچنان ادامه دارد. بخش خاصی از مالکین مناطق 1 و 2 تهران که جزو بهترین مشتریان ما هستند به دنبال تهاتر ملک با شمش طلا، حواله طلا، دلار و یورو و ارزهای دیجیتال هستند.
متاسفانه تاکنون مجموعه ما زیرساختهای لازم جهت انجام این معاملات را فراهم نکرده است. امیدوار هستیم تا در آینده نزدیک بتوانیم زیرساختهای لازم برای انجام این معاملات را نیز فراهم کنیم.
حتما با ایجاد این زیرساختها این مطلب به روزرسانی می شود و نتایج آن اطلاع رسانی خواهد شد. همراه گرامی اگر در خصوص معاملات تهاتری سوال خاصی دارید حتما در بخش کامنت ها، سوالات خود را مطرح کنید.
شما نیز شاید قصد تهاتر املاک خود را داشته باشید. همین حالا و بدون معطلی با همکاران ما در هلدینگ سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

 

2

  1. سلام بنده از ساری در خدمت شما هستم الان چند سالی هستش در کنار شرکت تولیدی که دارم تهاتر هم انجام میدیم خوشحال میشم با شما همکاری کنم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما