سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز، به جرات می توان گفت تنها شانس شما برای کسب سود در بازارهای مختلف ایران است. همکاران ما در تیم مشاوران هلدینگ سنگ شگفت انگیز، بهترین برنامه های سرمایه گذاری در بازارهای مختلف داخلی را برای شما تهیه نموده و کسب سود شما را با اجرای آن ها تضمین می کنیم.

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

بدون تردید در شرایط امروز ایران تقریبا همه مردم به فکر کسب پول و ثروت هستند. متاسفانه اقتصاد کشور ما در حال حاضر دچار رکود و تورم با شیب بالا است. این موضوع مشکلات معیشتی زیادی را برای مردم ایجاد کرده است.
در این میان عده زیادی از مردم متاسفانه با انتخاب های هیجانی در بازارهای بسیار پر ریسکی مانند بورس و ارز دیجیتال سرمایه گذاری کرده و از این بازارها بسیار متضرر بیرون آمدند.
بزرگترین فرصت سرمایه گذاری در ایران به نظر شما چیست؟ آیا اصلا می توان در ایران سرمایه گذاری پرسود داشت؟ واقعا هلدینگ سنگ شگفت انگیز می تواند فرصت سرمایه گذاری باشد؟ پاسخ ما بله است.
حال با این مقدمه کوتاه اجازه دهید جایگاه و اهداف هلدینگ سنگ شگفت انگیز را در این میان برای شما توضیح دهیم. مجموعه ما با تجربه سالها حضور در بازارهای مختلف داخلی و خارجی مخصوصا صادرات، موفق شده تا ارتباطات خوبی را در حوزه های مختلف ایجاد کند.
این ارتباطات بیشتر در حوزه های مختلف صنایع، معادن و تجارت در ایران و بسیاری از کشورهای دیگر است. به همین دلیل مجموعه ما امکان ارائه پیشنهادات ویژه ای را در بازارهای مختلف برای شما ایجاد کرده است.
نکته جالب توجه میزان سود این بازارها است. در برخی از این بازارها میزان سود شما بیش از هزار درصد است. این میزان سود توسط مشاوران هلدینگ بررسی و تضمین شده است.
احتمالا در قدم اول این سئوال برای شما ایجاد می شود که من نمی توانم و سرمایه کافی برای این کار را ندارم. ما جواب این سئوال شما را با یک پیشنهاد عالی پاسخ می دهیم.
تیم وکلای مجموعه ما در حال ایجاد صندوق سرمایه گذاری هستند. راه اندازی و افتتاح این صندوق باعث می شود تا با اجماع سرمایه های سرمایه گذاران مختلف، هلدینگ سنگ شگفت انگیز به نیابت از شما در این پروژه ها سرمایه گذاری کند و شما را در حداکثر سود این سرمایه گذاری مشارکت دهد. با توضیح فوق به تشریح پیشنهادات می پردازیم.

سرمایه گذاری در معادن طلای ایران

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

با یک پیشنهاد فوق العاده و خاص، حوزه های سرمایه گذاری را معرفی می کنیم. همانطور که می دانید معادن فلزات گرانبها به وفور در ایران وجود دارد. خوشبختانه معادن خاص و ویژه ای از کانسنگ طلا در استانهای مختلف ایران وجود دارد.
ممکن است این سئوال مطرح شود که مگر این معادن برای بخش دولتی نمی باشد؟ پاسخ خیر می باشد. با تصویب مجلس شورای اسلامی در سالهای اخیر امکان بهره برداری از این معادن برای بخش خصوصی نیز فراهم شده است.
طبیعتا، سود این معادن میلیاردها دلار است و اگر شما سرمایه کافی برای خرید این معادن را دارید همین حالا اقدام کنید. تعدادی از این معادن طلا در حال حاضر در لیست فروش هلدینگ سنگ شگفت انگیز موجود است.
بعلاوه، متخصصین ما در انتخاب این معادن به صورت رایگان به شما مشاوره تخصصی ارائه می دهند. به دلیل بالا بودن قیمت این معادن، شما می توانید به صورت مشارکتی نیز این معادن را خریداری کنید.

خرید معادن تیتانیوم

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

پیشنهاد بعدی ما سرمایه گذاری در معادن تیتانیوم است. این معادن در ایران به فراوانی معادن طلا موجود نمی باشد. اما سود سرمایه گذاری در این معادن اگر بیشتر از معادن طلا نباشد، کمتر نیست.
فلز تیتانیوم یکی از مهترین مواد اولیه در صنایع مختلف هوایی، کشاورزی، خودروسازی و پزشکی است. خوشبختانه ما در ایران از نعمت داشتن این مواد معدنی بسیار مهم برخوردار هستیم. پتانسیل های خوبی در این بازار برای سرمایه گذاری های بزرگ وجود دارد.
تیم تحقیق و توسعه به همراه تیم مشاوران ما تحقیقات مفصلی طی دو سال اخیر در مورد معادن تیتانیوم در ایران داشته و بهترین معادن را برای سرمایه گذاری با سودهای تضمین شده در نظر داریم.
تصور کنید اگر این معادن و مواد اولیه در کشور ما نباشد، مجبور هستیم با قیمتهای بسیار بالا این مواد اولیه را از کشورهای دیگر دنیا وارد کنیم. حال که این موهبت به ما داده شده است، پیشنهاد می کنیم حتما در این حوزه سرمایه گذاری کنید و آینده سود سرمایه های خود را تضمین نمائید.
لازم به ذکر است که معادن متعدد و بزرگ دیگری مانند مس، آهن مگنتیک و معدن پلی متال با ذخایر بالا برای استخراج، در لیست معادن هلدینگ برای فروش موجود می باشد.

سرمایه گذاری در حوزه پتروشیمی

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

به تحقیق همه مستحضر هستیم که صنعت نفت و پتروشیمی بزرگترین صنعت پولساز در دنیا است. ایران نیز به دلیل پتانسیل بالایی که در تولید نفت و گاز دارد طی 80 سال اخیر حضور پررنگی در این صنعت داشته است.
با توجه به اهمیت، جایگاه و نقش صنعت نفت و پتروشیمی مخصوصا در تنظیم بودجه اقتصاد کشور، در سنوات گذشته طی برنامه های توسعه اقتصادی در دولت های قبلی، به صورت گسترده در استانهای مختلف کشور شاهد ساخت و راه اندازی کارخانجات نفت و پتروشیمی بوده ایم.
این برنامه بسیار مفید و در راستای تقویت اقتصاد کشور می باشد اما لازم به ذکر است که تعداد زیادی از این کارخانجات به صورت نیمه کاره با درصد پیشرفت 70% به بالا رها و تجهیزات آن در حال استهلاک می باشند. شرایط این کارخانجات در حال حاضر مساوی است با اتلاف سرمایه و بودجه بیت المال که بدون برنامه رها شده است.
یکی از حوزه های قابل پیشنهاد ما، سرمایه گذاری روی این کارخانجات با توجیه اقتصادی قابل قبول و نیز تقویت بخش اشتغال زایی برای جوانان می باشد.
بر اساس آمارهای به دست آمده، در حال حاضر 90 کارخانه پتروشیمی نیمه کاره در استانهای مختلف کشور موجود است که آماده سرمایه گذاری برای اتمام پروژه و بهره برداری بینهایت می باشد. برای کسب اطلاعات با همکاران ما در تیم مشاوران تماس بگیرید.

خرید پروژه های نیمه کاره ساختمانی

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

در طی سالیان اخیر و با پیشرفت صنعت ساخت و ساز مخصوصا در حوزه برج سازی، تمرکز در این حوزه بسیار مشهود بوده است. از دلائل عمده ورود به این حوزه سود هنگفت آن می باشد که غالبا نصیب سازنده می شود.
قطعا، شما نیز در استان و شهر محل سکونت خود شاهد پروژه های بزرگ ساختمانی که نیمه کاره رها شده اند، نیز هستید. تحریم های سیاسی کشور، عدم ثبات اقتصادی، تورم، نوسانات عمده دلار و… از دلائل نیمه کاره ماندن بسیاری از پروژه های ساختمانی در کل کشور است.
در این میان انبوه سازان بسیاری برای جلب سرمایه جهت تکمیل پروژه ساختمانی خود با هلدینگ ما تماس می گیرند و درخواست جذب سرمایه دارند.
در هلدینگ سنگ شگفت انگیز با تنظیم و عقد قرارداد مابین سرمایه گذار و مالک پروژه میزان سود نهایی مشخص و این پروژه ها با همکاری سرمایه گذاران محترم تکمیل می گردند. لازم به ذکر است که  سود سرمایه گذاری در برخی از این پروژه ها تا بیش از 200% می باشد.

خرید کارخانه فولاد

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

صنعت فولاد ایران یکی از قدیمی ترین صنایع زیر ساختی در ایران است. تولید فولاد در ایران همیشه جزء یکی از بزرگترین صنایع پولساز برای کشور بوده است.
با وجود تعدادی از این کارخانجات در سطح کشور انتظار تولید بالا در این حوزه دور از انتظار نمی باشد. البته لازم به ذکر است که کشور ما در بخش استفاده از تکنولوژی و فناوری های روز دنیا در حوزه فولاد، رشد ضعیفی داشته است.
با توجه به توضیحات فوق و نقش حوزه فولاد در صنعت و اقتصاد کشور اعلام می کنیم که این حوزه هم مانند حوزه های پتروشیمی و ساخت و ساز دارای کارخانجات نیمه تمام می باشد.
طبیعتا، با سرمایه گذاری در این عرصه و تکمیل و راه اندازی این کارخانجات، چرخ اقتصاد به گردش در آمده و سرمایه های سرمایه گذاران علاوه بر ورود به چرخه اقتصاد و تولید مشمول سودهای کلان از این حوزه خواهد شد.
لازم به ذکر است که برای فروش محصولات کارخانجات فولاد این هلدینگ مذاکرات اولیه با مشتریان خارجی داشته و زمینه برای پیش فروش محصولات این عرصه فراهم می باشد. کافی است سرمایه گذاران عزیز با تزریق سرمایه خود در این بخش ما را در راه اندازی و تولید این کارخانجات یاری نمایند.

سرمایه گذاری در معادن سنگهای مرمر

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

یکی از عرصه های سرمایه گذاری زود بازده در ایران، سرمایه گذاری در معادن سنگ های تزئینی است. همانطور که مستحضر هستید کشور ما کشوری سرشار از منابع طبیعی می باشد.
یکی از این منابع مهم و سودآور، معادن سنگ های ساختمانی است. با گسترش ساخت و ساز و نیاز روزافزون به استفاده از سنگ های ساختمانی، فعالیت صاحبان معادن این بخش رونق بسیار یافته است.
تنوع سنگ های ساختمانی و تعدد سلیقه ها در استفاده از این سنگ ها، باعث شده است تا سنگ های ساختمانی زیادی کشف و در داخل و خارج ساختمان بکار گرفته شود.
در شرایط حال حاضر تعداد قابل توجهی از این معادن کشف و ثبت شده اند اما مالکان این معادن فاقد سرمایه اولیه برای استخراج و بهره برداری از معدن خود می باشند.
بسیاری از این معادن در حال حاضر دارای مشتریان خارجی (غالبا چین، هند و ترکیه) می باشند. اما با توجه به اهمیت موضوع حفظ سرمایه های داخلی، لذا مشتریان داخلی برای خرید و سرمایه گذاری در اولویت می باشند.
یکی از اهداف اصلی ما در این شرایط بکارگیری سرمایه های شما عزیزان برای حفظ این معادن در کشور می باشد.
اقدام سرمایه گذاران داخلی برای خرید، استخراج و فرآوری سنگ های این معادن در داخل کشور مانع خروج این سرمایه های هنگفت از ایران می شود.

همچنین سرمایه گذاران عزیز در این راستا به سود چندین ده برابری خود نیز می رسند. هلدینگ سنگ شگفت انگیز برای اولین بار در کشور اقدام به جمع آوری سرمایه های اندک نموده تا قدم های بزرگی در راستای توسعه اقتصاد کشور بردارد.
دوستان گرامی، همانطور که می دانید کشورهای پیشرفته و سرمایه دار دنیا با نیت در دست گرفتن تمام منابع طبیعی کشورهای توسعه نیافته، اقدام به بهره برداری از منابع ملی می نمایند.

وظیفه همه ما در این شرایط سخت سیاسی، اقتصادی پیچیده، حفظ منابع ملی با استفاده از سرمایه های حتی اندک، جهت جلوگیری از خروج منابع طبیعی و ملی از کشورمان است.

این امر فقط با همدلی و اتحاد مردم با یکدیگر ایجاد می شود. ما موظف هستیم تا این روحیه را میان خودمان و مردم ایجاد و تقویت نموده و کشورمان را نجات دهیم.
یکی از عزیران در جلسه ای چند روز پیش پرسیدند ما با سرمایه کمی که داریم چطور می توانیم در صنایع پتروشیمی یا فولاد سرمایه گذاری کنیم!؟ سرمایه های خرد در صورتی که با یکدیگر تجمیع شوند می توانند در تمام صنایع بزرگ کشور به عنوان سرمایه اولیه و زیرساخت نقش موتور محرکه را ایفا نمایند.
متأسفانه، در کشور ما انجام این امر هیچ بانی مشخص حقیقی یا حقوقی ندارد. برای اولین بار هلدینگ سنگ شگفت انگیز به عنوان بانی و متولی این امر از همه مردم ایران برای مشارکت در این سرمایه گذاری های ملی که دارای منافع خرد و کلانی می باشد دعوت به عمل می آورد.
لازم به ذکر است که عدم استقبال و تمایل شما عزیزان به این حوزه، عملا کارت سبزی است برای ورود قانونی سرمایه گذاران چینی و روس که همیشه در رویای به دست آوردن منابع ملی ایران به سر می برند.
ورود این کشورها در این عرصه مساوی است با غارت ملی و افزایش مشکلات ملت در حوزه منابع ملی و…
باز هم تکرار می کنیم، سود این سرمایه گذاری ها را برای شما تضمین می کنیم. تیم معادن سنگهای ساختمانی در مجموعه ما، با بیش از دو سال تلاش و تحقیق بهترین معادن را با بازدهی و ذخایر بالا برای سرمایه گذاری های شما انتخاب کرده اند.
این معادن از همه نظر مورد تایید متخصصین ما است که شامل سنگ های ساختمانی مرمریت، گرانیت، اونیکس و تراورتن می باشد. بازدید از همه این معادن انجام شده و صحت کلیه مدارک معادن نیز استعلام و تایید شده می باشد.
جالب است بدانید، سنگ برخی از این معادن آنقدر زیبا و چشم نواز می باشد که خریداران آماده ای دارند و این افراد حاضرند با پیش پرداخت برای عقد قرارداد آماده شوند. ما شما را به سرمایه گذاری و مشارکت در این عرصه دعوت می کنیم.

سرمایه گذاری روی شهرک های صنعتی

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

پروژه راه اندازی شهرک های صنعتی با هدف اشتغال زایی جوانان یکی از اهداف دولت های مختلف بوده است. اما این شهرک ها پس از راه اندازی و فعالیت تولیدی، پس از مدتی با توجه به شرایط سیاسی و اقتصادی کشور به صورت غیر فعال در آمده اند.
در حال حاضر راه اندازی مجدد شهرک های صنعتی غیرفعال، یکی از دغدغه های اصلی مدیران هلدینگ سنگ شگفت انگیز است.کشور ما در حال حاضر بیش از 800 شهرک صنعتی دارد که بیش از دو سوم آن ها غیرفعال و راکد می باشند.
این آمارها نشان می دهد که انبوهی از پتانسیل های تولید در کشور ما علیرغم هزینه های بسیار زیادی که برای راه اندازی آنها شده است، به صورت مغفول باقی مانده اند.
تیم تحقیق و توسعه  هلدینگ سنگ شگفت انگیز با بررسی علل ریشه ای این رویداد برای خروج از این بن بست، راهکارهای مطلوبی ارائه داده است.
یکی از بهترین راهکارهای پیشنهادی، جلب سرمایه گذار خارجی می باشد. عموما، تجار بزرگ کشور ما ارتباطات خوبی با تجار بزرگ و مجموعه های بزرگ در کشورهای همسایه مخصوصا کشورهای حوزه خلیج فارس دارند.
اگر با استفاده از این ارتباطات،رایزنی و همکاری تجار ایرانی بتوانیم سرمایه تجار بزرگ خارجی را در راه اندازی شهرک های صنعتی وارد کنیم، موفق به برداشتن گام بزرگی برای احیاء شهرک های صنعتی شده ایم.
از امتیازات مهم این طرح برای سرمایه گذار خارجی صادرات محصولات تولید شده در این شهرک ها به کشورهای خود با حداقل قیمتها می باشد. نتیجه برد، برد حاصل این سرمایه گذاری است.
همچنین در مسیر صادرات محصولات تولید شده نیز می توانند از تجربیات و حمایت های تیم صادراتی مجموعه ما به صورت رایگان بهره مند شوند.
تاکید می کنیم، برای اجرای این طرح ها نیاز به همکاری و همدلی شما دوستان و همکاران عزیز داریم.
خواهش می کنیم نسبت به این موضوعات حیاتی و سرنوشت ساز برای ایران، بی تفاوت نباشید. هلدینگ سنگ شگفت انگیز از تمام پتانسیل های خود برای اجرای صحیح و حساب شده این طرح ها استفاده می کند. خواهشمند است اگر ارتباطات و روابط خاصی با افراد متمول داخلی و خارجی دارید حتما با مجموعه ما مطرح کنید تا بتوانیم زمینه های یک همکاری عالی را ایجاد کنیم.
حتی اگر شما با سرمایه گذاران خارجی در قاره های دیگر نیز ارتباط دارید باز هم با روشهای صادرات پارتیزانی امکان همکاری با آنها را فراهم می کنیم.

سرمایه گذاری روی سنگهای مرمر

سرمایه گذاری در هلدینگ سنگ شگفت انگیز

پیشنهاد سرمایه گذاری روی سنگهای مرمر، موضوعی است که از سال گذشته در هلدینگ ما مطرح شده است. در این رابطه همکارانم در مطالب قبلی توضیحات کاملی ارائه دادند.
دوستانی که در این طرح از سال گذشته تاکنون ما را همراهی کردند به سرمایه 3 برابری رسیدند.تحت هیچ شرایطی این پیشنهادات را رد نکنید. اصل این پیشنهاد به این ترتیب است.
ما سنگهای مرمر خاصی را برای سرمایه گذاری به شما پیشنهاد می دهیم. قیمت این سنگها بین 30 تا 40 دلار زیر قیمت بازار سنگ ایران است. یعنی شما در لحظه خرید برای به ازاء هر مترمربع سنگ بین 30 تا 40 دلار سود می کنید.
هم می توانید بعد از خرید سنگها را به انبار خود منتقل کنید و هم ما می توانیم سنگها را به صورت رایگان تا زمان فروش در انبار خودمان برای شما نگهداری کنیم.
بعد از مدت دو یا نهایتا سه ماه شما می توانید سنگها را بفروشید یا ما سنگها را در بازار داخل برای شما بفروشیم و حتی می توانیم آنها را صادرات کنیم.
در این حالت شما سنگها را به ریال خرید کردید و می توانید به دلار بفروشید و حاشیه سود شما با این روش خرید تأمین شده است.انتخاب با شما است. دنیایی پر از سود، فراوانی و ثروت در انتظار شما است.
نباید فراموش کنیم که تمام این پیشنهادات کارشناسی شده و ساعتها توسط متخصصین خبره و کاربلد با جزئیات دقیق بررسی و زیرساخت آن تأمین و فراهم شده است. هم اکنون می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با آقای مهندس یادگاری تماس بگیرید و پرسشهای خود را مطرح کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما