خرید سنگ اسلب ساختمانی

خرید سنگ اسلب ساختمانی به احتمال زیاد یک چالش بزرگ برای شما است. ممکن است در حال ساخت یک پروژه ساختمانی و یا بازسازی یک پروژه باشید. این مطلب برای شما در نظر گرفته شده است و قرار است خرید آسانتری را تجربه کنید..

خرید سنگ اسلب ساختمانی

خرید سنگ اسلب ساختمانی

خرید سنگ اسلب ساختمانی

خوشبختانه در کشور ما طبق آمارهای رسمی تنوع خوبی در تولید انواع سنگهای ساختمانی است. اما مهمترین سنگهایی که در معادن، قواره اسلب بری دارند سنگهای مرمریت، سفید چینی و اونیکس است.
البته گرانیت مشکی و سبز نیز در ایران به صورت اسلب تولید می شوند که این تولید محدود است و فراگیری سنگهای دیگر را ندارد. در نتیجه برای انتخاب اسلب باید بین مرمریت، سنگهای سفید چینی و اونیکس انتخاب کنیم.
لازم به ذکر است دسته دیگری نیز در بین خریداران انواع سنگهای اسلب هستند. این دسته صادرکنندگان این سنگها هستند که این تولیدات را به کشورهای مختلف دنیا ارسال می کنند.
بخش مهمی از تولیدات سنگهای اسلب در ایران صادرات می شود. شخصا آمارهای دقیقی درباره میزان استفاده از سنگهای اسلب در بازارهای داخلی تاکنون ندیدم.
اغلب کارخانجات تولید سنگهای اسلب در استان اصفهان و شهرک صنعتی محودآباد هستند. انواع اسلب سنگهای ساختمانی در این مراکز در سایزهای مختلفی بریده و سابیده می شوند.

راهنمای خرید سنگ اسلب

خرید-سنگ-اسلب-ساختمانی

زمان خرید اسلب سنگهای ساختمانی شما باید بدانید این سنگ را برای کجا می خواهید استفاده کنید؟ آیا برای دیوار خرید می کنید و یا قرار است در کف از این سنگها استفاده کنید.
بعلاوه، باید از یک تیم نصب حرفه ای اسلب سنگ مثل تیمهای نصب سنگ بازرگانی سنگ شگفت انگیز بهره ببرید تا بهترین خروجی را داشته باشید. نکته مهم بعدی این است که سنگ ساده نیاز دارید یا بوک مچ؟
شاید برای پروژه خود به سنگهای فورمچ نیاز داشته باشید. تمام این سورتها را برای شما آماده کردیم و در صورت نیاز شما با بهترین قیمتها در اختیار شما قرار می دهیم.

قیمت سنگ اسلب ساختمانی

مهمترین تولیدات سنگ مرمر

همانطور که می دانید این سنگها در کیفیتها (سورتها) مختلفی تولید می شوند و طبیعتا قیمتهای متفاوتی نیز دارند. اجازه دهید یک میانگین کلی از قیمت این سنگها را اعلام کنیم.
قیمت اسلب سنگهای مرمریت بین 700 تا 1.500 است. سنگهای سفید چینی بین 1 تا 2.5 و سنگهای اونیکس بین 3 تا 10 میلیون تومان است. انواع گرانیت نیز بین 1.5 تا 3 است.

مشاوره رایگان خرید اسلب

معرفی انواع سنگهای مرمر ایرانی

شما بدون تردید برای خرید سنگهای به مشاوره و راهنمایی افراد خبره احتیاج دارید. پیشنهاد می کنم برای انتخاب سنگ مورد نیازتان حتما از مشاوره رایگان بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران در بازرگانی سنگ شگفت انگیز بهره ببرید.
این خدمت نیز مانند بسیاری از خدمات مجموعه ما کاملا رایگان است. برای صادرات این سنگها نیز می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده کنید. بعلاوه، برای نصب این سنگها نیز از تیمهای ما استفاده کنید.
تمام همکاران ما در این تیمها حداقل 20 سال در این حیطه فعالیت کردند و تجربیات فراوانی دارند. اگر سنگها را از ما خریداری کرده باشید می توانید از تخفیف نصب این سنگها نیز بهره مند شوید.
در انتخاب سنگ، بارگیری، بسته بندی، حمل و نقل و نصب این سنگها و حتی انجام امور گمرکی جهت صادرات این سنگها با بهترین تیمها در خدمت شما هستیم.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما