خرید بهترین معدن طلای ایران

خرید بهترین معدن طلای ایران شاید آرزوی همه ما در دوران کودکی بوده است. آیا بهترین معدن طلا در دنیا در ایران است؟ به نظر شما آیا ایران معدن طلا دارد؟ شاید شما نیز قصد خرید معدن طلا در ایران را دارید. با ما همراه باشید تا پاسخ تمام این سوالات را با شما به اشتراک گذاریم.

خرید بهترین معدن طلای ایران

خرید بهترین معدن طلای ایران

خرید بهترین معدن طلای ایران

همه ما از کودکی تاکنون فیلمهای کلاسیک زیادی درباره جویندگان طلا در امریکا دیدیم. اما شخصا هیچ وقت فکر نمی کردم روزی بتوانم از نزدیک یک معدن طلا را ببینم.
خوشبختانه ایران یکی از خاص ترین کشورها در زمینه انواع مواد معدنی است. در واقع انواع معادن فلزات گرانبها، سنگ آهن، مس، سنگهای قیمتی و نیمه قیمتی و سنگهای ساختمانی در ایران فراوان است.
اما موضوع معادن طلا بسیار ویژه و خاص است. چرا؟ زیرا این فلز گرانبها پشتوانه پول ملی ایران است. به همین دلیل شرایط خاصی برای موضوع اکتشاف و پروانه بهره برداری این معادن وجود دارد.
طبیعتا، حکومتها روی این موضوعات حساسیت دارند. بخش بزرگی از اقتصاد هر کشوری در گرو میزان ذخایر طلای معادن این کشوراست. معادن طلای ایران به جرات می توان گفت جزو بهترین ها در دنیا هستند.
زیرا هم عیار بالایی دارند و هم ذخایر قابل توجهی دارند.

فروش معادن طلا به خارجی ها

خرید بهترین معدن طلای ایران

موضوع فروش معادن طلا در ایران به خارجی ها همیشه یکی از موضوعاتی بوده است که شخصا به آن فکر می کنم. به نظر شما اگر برای فروش یک معدن طلا در ایران یک خریدار خارجی پولدار پیدا شد بفروشیم؟
پاسخ ما قطعا خیر است. با توجه به مشکلات اقتصادی کشور که همه ما در جریان جزئیات آن هستیم، به هیچ وجه نباید این ذخایر از کشور ما خارج شوند.
متاسفانه با حضور چینی ها در ایران، تاجران این کشور به شدت برای خرید این معادن طلا علاقه نشان می دهند. حکومت چین برای افزایش و تثبیت حضور خود در بازارهای جهانی به این طلاها احتیاج دارند.
آقایان و خانمهای مالکین معادن طلا در ایران خواهش می کنم این معادن را در اختیار خریداران خارجی قرار ندهید. فروش این معادن به خارجی ها بزرگترین خیانت به مردم ایران در سخت ترین دوران اقتصادی کشور است.

خریداران معادن طلا

خرید-بهترین-معدن-طلای-ایران

هلدینگ سنگ شگفت انگیز در حال حاضر مسئولیت فروش چندین معدن فلزات گرانبها را بر عهده دارد. جزئیات این معادن را به تفکیک خدمت شما عزیزان مطرح می کنم.
معدن اول در جنوب کشور است و دارای ذخایر 4.500.000 تن است. عیار طلا در این معدن طبق مستندات و آنالیز موجود 32 PPM است. مشاخت این معدن فوق العاده 300 هکتار است.
مورد دوم در شرق کشور است و دارای ذخایر 1.000.000 تن است. عیار طلا در این معدن 35 PPM اندازه گیری شده است. در پایان درباره مساحت این معدن هم باید گفت که طبق پروانه کشف، این معدن 3 کیلومتر است.

قیمت بهترین معدن طلا

خرید-بهترین-معدن-طلای-ایران

 

قیمت معادن طلا در ایران بر مبنای دلار محاسبه، مذاکره و به فروش می رسد. بدون شک مهمترین عاملی که تاثیر مسقیت روی قیمت گذاری این معادن دارد، میزان ذخایر این معادن است.
جالب است بدانید قیمت معادن ما برای تاجران طلا در برخی از کشورهای دنیا بسیار پایین است. زیرا ارزش پول این کشورها از کشور ما بالاتر است و تورم کمتری ار در کشور خود دارند.

قرارداد خرید معدن طلا

خرید-بهترین-معدن-طلای-ایران

شاید شما نیز علاقمند به خرید و سرمایه گذاری روی معادن طلای ایران باشید. بدون فوت وقت با همکاران ما در هلدینگ سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید. همکاران ما با ارائه مشاوره رایگان در خدمت شما هستند.
البته لازم به ذکر است به جز معدن طلا، ما چند معدن آهن مگنیک، مس و تیتانیوم نیز که ذخایر فوق العاده ای دارند نیز می توانیم برای سرمایه گذاری به شما پیشنهاد دهیم.
اگر علاقمند هستید تا جزئیات بیشتر از تمام این معادن بدانید لطفا با ما در هلدینگ سنگ شگفت انگیز تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما