کارخانه سنگ گرانیت مشهد درجه یک

سنگها همواره نقش مهمی در زنگی انسانها داشته اند و استفاده از آنها بسیار گسترده است. سنگ گرانیت یکی از بهترین سنگهایی است که می توان از معدن شهر های مختلفی از جمله مشهد به دست آورد. سنگ گرانیت مشهد در ساختمان سازی بسیار کاربرد دارد. این سنگ دارای ویژگیهایی است که آن را برای استفاده در قسمت های مختلف یک خانه و… مناسب کرده است. 

کارخانه سنگ گرانیت مشهد درجه یک

دسته بندی انواع سنگ گرانیت مشهد

دسته بندی انواع سنگ گرانیت مشهدسنگ گرانیت یک سنگ آذرین درونی است و می توان آن در معادن شهر های مختلفی از جمله مشهد، همدان و… مشاهده کرد. این سنگ بعد از استخراج از معدن به کارخانه های سنگ بری ارسال می شود تا به شکل های مختلفی برش داده شده و بر حسب سلیقه و سفارش مشتریان به بازار عرضه شود. 

همان طور که گفته شد این سنگ دارای ویژگیهایی است که آن را برای استفاده در محیط های مختلف مناسب کرده است. انواع سنگ های گرانیتی دارای دانه های درشت و قابل تشخیص از هم هستند که این مسئله جلوه زیبایی را به سنگ داده است. رنگ انواع سنگ های گرانیتی بین صورتی تا خاکستری پر رنگ متغیر است. در برخی موارد ممکن است این سنگ را به رنگ سیاه نیز مشاهده کرد. 

در ساختمان سازی از سنگ های مختلفی استفاده می شود؛ اما سنگ های گرانیتی از پرکاربردترین و پرمصرفترین سنگها است، به همین جهت معادن شهر های مختلف برای برداشت و استخراج بیشتر این سنگ و عرضه آن در بازار تلاش می کنند. 

مزایای سنگ گرانیت مروارید مشهد

مزایای سنگ گرانیت مروارید مشهداکنون این پرسش مطرح می شود که سنگ گرانیتی از چه مزایایی برخوردار است و علت استفاده گسترده از این سنگ در ساختمان سازی و… چیست ‌‌؟

مهمترین ویژگی سنگ های گرانیتی این است که به راحتی دچار  خوردگی می شوند. یعنی حتی اگر مدت طولانی ای را در برابر نور آفتاب و سایر عواملی که باعث خوردگی سنگ می شوند قرار بگیرند، باز هم خوردگی در آنها اتفاق نمی افتد. 

ویژگی دیگر سنگ های گرانیتی ضد آب بودن آنها است. این سنگها به گونه ای هستند که آب نمی تواند در لا به لای آن نفوذ کند و به قسمت های داخلی راه پیدا کند. 

این سنگ قابلیت تحمل درجه حرارت بسیار بالایی دارد و آتش نمی گیرد. به همین علت از این سنگ در قسمت هلی مختلف خانه ها استفاده می شود. از سنگ های گرانیتی به علت سختی و محکمی ای که دارند برای ساخت راه پله ها بسیار استفاده می شود. 

با توجه به مزایای گفته شده معادن تولید کننده این سنگ را با قسمت مناسبی در بازار عرضه می کنند؛ مانند سنگ ارزان مشهد که بالاترین کیفیت از سنگها را با قیمتی مناسب به فروش می رساند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما