بازار خرید سنگ گرانیت یشمی در تهران

سنگ گرانیت یکی از سنگ های کاربردی و بادوام در بسیاری از ساختمانها می باشد و یکی از پرفروشترین سنگ های تزیینی در ساختمان سازی می باشد که به دلیل استحکام و دوام بالا مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است و سنگ گرانیت یشمی یکی از زیباترین و پرمصرفترین انواع این سنگ می باشد.

بازار خرید سنگ گرانیت یشمی در تهران

دسته بندی انواع مدل های سنگ گرانیت یشمی

دسته بندی انواع مدل های سنگ گرانیت یشمی گرانیت یکی از سنگ های زیبای ساختمانی است  که از دسته سنگ های آذرین بوده و در تنوع رنگی گسترده در طبیعت وجود دارد. نمونه های پرفروش آن عبارتند از: یشمی، سیاه، سفید، قرمز و خاکستری و … . سنگ گرانیت یشمی دارای مدل های متنوعی است و در ابعاد و ضخامت متفاوت در کارخانه های سازنده تولید می شود. تولید و فرآوری سنگ گرانیت در اشکال مختلف مانند: پلاک، اسلب، فرشی، کابینت و پله و … صورت می گیرد. از انواع گرانیت یشمی می توان به سنگ گرانیت سبز یشمی دانه اناری، گرانیت سبز لاگون، گرانیت سبز آبرنگی، گرانیت سبز دانه طلایی، گرانیت سبز کاهویی، گرانین سبز عنکبوتی و … اشاره نمود.

این سنگ دارای تراکم بالا و استحکام بسیار زیادی است و به علت ساختار متراکم و سختی که دارد باعث ساب پذیری بهتر این سنگ می شود و دارای سطحی براق و صیقلی است. از موارد کاربرد و استفاده این سنگ می توان به لابی و و رودی هتلها، دیواره ها و پله های داخلی ساختمان های مجلل، ستونها، کف ساختمان، صفحه کابینت، مراکز تجاری و … اشاره کرد.

تشخیص بهترین سنگ گرانیت یشمی

تشخیص بهترین سنگ گرانیت یشمی سنگ گرانیت دارای بافتی متراکم و سخت می باشد و یکی از مقاومترین سنگ های ساختمانی است که امروزه کاربرد زیادی در نمای داخلی و بیرونی اکثر ساختمان های مسکونی، ادرای و تجاری دارد و یکی از زیباترین انواع آن سنگ گرانیت یشمی است که در برابر خوردگی و رطوبت دارای دوام و مقاومت بالایی است. کشور ما دارای معادن متعدد بهترین گرانیت یشمی در شهرهای مختلف از جمله بیرجند، همدان، نهبندان و مشهد و … است که دارای کیفیت بالا و مرغوبی است و توجه مشتریان زیادی را به خود جلب نموده است. بهترین سنگ گرانیت یشمی دارای چه ویژگیهایی می باشد؟

  • بسیار صیقلی و براق می باشد.
  • ساب پذیری بالایی دارد.
  • در برابر خش و سایش بسیار مقاوم است.
  • استحکام و دوام زیادی دارد.

این سنگها پس از استخراج از معادن وارد کارخانه های سنگ بری شده و در آن جا با استفاده از دستگاه های پیشرفته در ابعاد و اندازه مختلف برش داده می شوند و پس از فرآوری در داخل و خارج از کشور ارائه می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما