برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم که بتوانیم یک خرید خوب را تجربه کنیم؟ این سوال ذهن بیشتر خریداران این سنگها را به خود مشغول کرده است. آیا راههایی وجود دارد که بتوانیم یک خرید آسان و سریع را تجربه کنیم؟ بهترین تولیدکنندگان اونیکس کجا هستند؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این سوالات را بیان کنیم.

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

برای یک خرید خوب نقطه نظرات متفاوتی وجود دارد. برخی از مشتریان تصور می کنند یک خرید خوب یعنی ارزان خریدن. دسته بعدی فکر می کنند یک خرید خوب یعنی گران خریدن.
گروه بعدی فکر می کنند خوب خریدن یعنی سنگ بی کیفیت خریدن. ما پیرو نظرات هیچ کدام از این دوستان نیستیم. بلکه اعتقاد داریم یک خرید خوب یعنی یک معامله برد برد، برای خریداران و فروشندگان.
شاید شما با نظر ما موافق نباشید. مانعی ندارد. اگر اجازه دهید این موضوع را بیشتر باز می کنیم و توضیح می دهیم. ممکنه، بتوانیم شما را قانع کنیم. برای بازرگانی سنگ شگفت انگیز هیچ چیزی مهمتر از رضایت مشتریان نیست.
این اصل اساسی خدمات ما و رسالت ما است که دغدغه مهم مدیریت این مجموعه است. کیفیت سنگها و قیمت سنگها در مراتب بعدی قرار دارند.

بهترین فروشنده سنگهای اونیکس چکار می کنند

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

فروشندگان خوب و با انصاف زیادی در بازار سنگهای ساختمانی ایران هستند. بسیاری از این دوستان ما در استانهای مختلف مشغول فعالیت هستند. استانهایی نظیر اصفهان، یزد، کرمان، آذرباییجان شرقی از مهمترین تولید کنندگان انواع ستگهای اونیکس در ایران هستند.
همواره ما با این عزیزان در تعامل و همکاری هستیم. در سنگهای مختلف نظیر گرانیت، مرمریت و تراورتن فروشندگان شریفی در بازار هستند. شما به عنوان خریدار در این بخش همیشه بسایر عالی عمل می کنید.
زیرا به سادگی می توانید این افراد را پیدا کنید. از روی تجربه عرض می کنم هیچگاه یک فروشنده خوب و منصف را به خاطر قیمت بالاتر کنار نگذارید. به این دلیل که همین فرد در سورت کردن، بارگیری و حمل و نقل نیز دست شما را می گیرد.
بارها مشتریان با ما تماس گرفتند و گفتند که با فلان کارخانه به خاطر قیمت پایینتر کار کردیم اما حالا پشیمان هستیم. پرسیدیم چرا؟ می گفتند: کیفیت سنگها خوب نیست، بار یکدست نیست، سنگها ترک دارند و عوامل مختلف دیگر.

گران خریدن اونیکس صرفا برد نیست

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

شاید شما نیز تصور می کنید که اگر سنگهای اونیکس (مرمر) را گران بخرید برنده معامله بوده اید. این نیز یک تصور کاملا اشتباه است. البته اگر از فروشنده معتبر گران بخرید را تایید می کنیم.
اما در غیر این صورت را تایید نمی کنیم. سوال مهم اینجاست که چطور تشخیص می دهید که یک فروشنده معتبر است یا خیر؟ هرگز قصد نداریم باورهای شما را خراب کنیم و یا نگاه شما را به این صنف بد کنیم.
اما پیشنهاد می کنیم حتما از افردا با تجربه برای خریدتان کمک بگیرید.خرید سنگتان را به افراد با تجربه و حرفه ای بسپارید. نکات فراوانی در این خرید وجود دارد که اگر رعایت نکنید در آینده دردسر ساز می شود.

هرگز سنگ ارزان نخرید

برای خرید سنگ اونیکس چکار کنیم

احتمالا تصور می کنید اگر سنگ ساختمانی را ارزان بخرید برنده هستید. متاسفانه این دیدگاه برخی از سازندگان در بازار است. هدف ما به هیچ وجه تغییر تفکر غالب در جامعه نیست.
بلکه ایجاد و پرورش ایده های جدید برای شما عزیزان را وظیفه اجتماعی خود می دانیم. موضوع بسیار ساده است. زمانی که خریداران سنگهای ارزان را خریداری نکنند، به طبع تولید کنندگان نیز سنگهای ارزان تولید نمی کنند.
همین موضوع باعث افزایش کیفیت تولیدات داخلی کشور می شود. به همین سادگی باعث رشد صنعت در کشورمان می شویم. لطفا در ترویج این فرهنگ ما را یاری کنید.

20

  1. خیلی عالی بود. می خواهیم برای خرید از مشاوره شما استفاده کنیم.
    چطور میتونم با شما تماس بگیرم؟

    • لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه وبسایت ما تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  2. حجم سفارش ما برای خرید مرمر سبز کم هست.
    بفرمایید برای خرید کجا باید خدمت شما برسیم؟

    • بله. مجموعه ما 90 تیم نصب سنگ در شهرهای مختلف ایران دارد. اگر تمایل به همکاری با این دوستان را دارید لطفا با ما تماس بگیرید.

    • لطفا فرم همکاری را در صفحه خانه وبسایت ما تکمیل و ارسال کنید.
      همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس می گیرند.

  3. من سفارش سنگ اونیکس در متراژ بالا دارم ، کدام معدن بهترین تولید کننده اونیکس می باشد؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما