بهترین سنگهای اونیکس ایران

بهترین سنگهای اونیکس ایران را چطور باید بشناسیم؟ انواع سنگهای مرمریت، تراورتن، گرانیت و مرمر (اونیکس) در بازار سنگهای ساختمانی با کیفیتها و قیمتهای مختلف موجود است. اما چطور باید تشخیص دهیم که سنگ مرمر مناسب برای پروژه ساختمانی ما کدام است؟

بهترین سنگهای اونیکس ایران

بهترین سنگهای اونیکس ایران

بهترین سنگهای اونیکس ایران

ایران یکی از بزرگترین تولید کنندگان انواع سنگهای ساختمانی در خاورمیانه، قاره آسیا و جهان است. بخش کوچکی از ظرفیتهای استخراج و تولید این سنگها در ایران فعال است.
اما بخش بزرگی از این ظرفیتها هنوز بکر و دست نخورده باقی است. تمام افرادی که در این حوزه در بخشهای مختلف فعالیت می کنند صاحب تجربیات بالایی هستند.
از طرف دیگر خریداران این سنگها نیز خود، صاحب تجربیاتی هستند. بنابراین به سادگی نظرات افراد متخصص در این حوزه را نمی پذیرند. البته همیشه استثناهایی وجود دارند.
ولی متاسفانه بخش بزرگی از خریداران به توصیه های کارشناسی همکاران ما توجهی نمی کنند و ظرف مدت کوتاهی نیز پشیمان می شوند. کم نبودند افرادی که پس از دوسال خرید اشتباه به ما مراجعه کردند و اظهار پشیمانی می کردند.
خود این افراد می گفتند ای کاش ما بیشتر به صحبتهای شما توجه می کردیم. به هر حال این عزیزان متاسفانه دچار خسارتهای مالی زیادی نیز می شوند. اگر به توصیه های دلسوزانه ما توجه می کردند شاید امروز از خرید خودشان راضی بودند.

تشخیص بهترین سنگهای اونیکس ایران

بهترین سنگهای اونیکس ایران

روزانه مشتریان زیادی با ما تماس می گیرند و در انتخاب سنگ مناسب پروژه خودشان از مشاوره رایگان ما بهره مند می شوند. همانطور که می دانید همکاران ما بهترین متخصصین صنعت سنگ در ایران هستند و همه حداقل 20 سال تجربه دارند.
بارها اتفاق افتاده همکاران ما برای مثال سنگ اونیکس پرنسس را به مشتریان پیشنهاد می کنند. اما مشتری بعدا تماس می گیرد و اعلام می کند که سنگ اونیکس آبی خریداری کرده است.
وقتی علت را جویا می شویم، خریدار می گوید مرمر آبی زیباتر بود. همین مشتری دو سال بعد تماس می گیرد و می گوید سنگ کار ما گفت مرمر آبی بخریم. ای کاش به توصیه شما گوش کرده بودم و مرمر پرنسس را می خریدم.
دوستان، دلایل زیادی پشت تمام نظرات و پیشنهادات ما وجود دارد. به هر حال این حوزه، تخصص ما است و ما هیچگاه دوست نداریم به شما پیشنهادی دهیم که بعدا برای شما مشکل ایجاد شود.
خواهش می کنم نظرات همکاران ما را که تجربیات ارزشمند خود را رایگان در اختیار شما می گذارند گوش فرا دهید و استفاده کنید.

خرید بهترین سنگ اونیکس

بهترین سنگهای اونیکس ایران

بازرگانی سنگ شگفت انگیز تجربیات فراوان و زیادی در تولید انواع سنگهای اونیکس در ایران دارد. بعلاوه، مجموعه ما یکی از پیشروان صادرات انواع سنگهای اونیکس نیز است.
در واقع انواع سنگهای اونیکس سبز، سفید، نباتی، آبی، صورتی، دودی و پرتقالی را تولید می کنیم. بعلاوه، سنگهای مرمر پرنسس، لیمویی، بلک رز، رومانسی و دیاموند نیز از دیگر تولیدات ما هستند.
به لطف خداوند بزرگ هر سال در تلاش هستیم تا بتوانیم بیشتر از سال گذشته رشد کنیم. در حقیقت مجموعه ما همیشه در حال توسعه است. البته با توجه به صادرات این سنگها باید بیشتر به ارزآوری توجه کنیم.
زیرا کشور ما در یکی از تاریک ترین دوران اقتصادی خود قرار دارد. لذا، همه باید دست به دست هم بدهیم تا بتوانیم بیشتر از گذشته باعث رشد کشورمان شویم.

مشاوره رایگان خرید بهترین سنگهای اونیکس

بهترین سنگهای اونیکس ایران

در ابتدای این مطلب عرض کردیم که چقدر استفاده از مشاوره رایگان همکاران ما برای مشتریان ضروری است. سنگهای اونیکس زیادی در بازار ایران تولید می شود.
اما آیا تمام این سنگها برای پروژه های شما مفید است؟ قطعا، خیر. هر سنگی کاربردهای خاص خودش را دارد. شما در انتخاب سنگ اونیکس سعی کنید تا بهترین سنگ اونیکس مناسب پروژه خودتان را خریداری کنید.
به هیچ وجه به پیشنهادات افراد غیر متخصص گوش نکنید که در مدت زمان کوتاهی پشیمان خواهید شد. در آن زمان شما برای تعویض آن سنگها متحمل خسارات زیادی می شوید.
مشتری عزیز، شما شایسته دریافت بهترین کیفیتها و خدمات هستید. این کار را به همکاران ما بسپارید. صفر تا صد انتخاب سنگ، خرید، بارگیری و نصب سنگهای پروژه ساختمانی خودتان را به ما بسپارید.
تمام تلاش همکاران ما در دپارتمان فروش ارائه بهترین پیشنهادات برای پروژه های شما است. لطفا برای دریافت مشاوره رایگان همین حالا با همکاران ما تماس بگیرید و لذت یک خرید سریع، آسان و ارزان را تجربه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما