توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران را با نازلترین قیمتها انجام می دهیم. بازرگانی سنگ شگفت انگیز یکی از قدیمی ترین تولید کنندگان انواع سنگهای مرمر (اونیکس) در ایران است. شاید شما نیز قصد صادرات سنگهای مرمر ایرانی را دارید. این مطلب برای شما است.

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

به طور قطع بهترین بودن در بازار کار ساده ای نیست. عده ای تصور می کنند که بهترین هستند. اما واقعیت متفاوت است. بهترین بودن نیازمند قواعد و استانداردهایی است که باید بزرگان داشته باشند.
اصلا تفاوت در همین است. بخش بزرگی از تولید کنندگان در بازار سنگهای ساختمانی در ایران در تلاش هستند تا بتوانند استانداردهای خود را بالاتر ببرند. این ارزشمند است.
در واقع این تلاش را می توانیم در نمایشگاه های داخلی سنگ که در شهرهای مختلف است مشاهده کنیم. برخی از همکاران ما هر سال نسبت به سال قبل در تمام طول دوره برگزاری نمایشگاه استاندارد خود را نسبت سال قبل افزایش داده اند.
بالاتر بردن این استانداردها را در تمام امور می توانید مشاهده کنید. از پوشش حرفه ای این افراد تا کیفیت معرفی محصولات خودشان کاملا نسبت به سال گذشته پیشرفت داشته اند.
از اینجا به بعد با دو دسته روبرو هستیم. گروه اول بعد از نمایشگاه نیز در صدد پیشرفت و توسعه محصولات خود هستند. اما دسته دوم فقط در نمایشگاه کیفیت بالایی را از خودشان نشان می دهند و در عمل متاسفانه کیفیت خوبی را ندارند.
درک این موضوعات نیازمند بینش و تجربه خاصی است که همکاران ما با سالیان دراز تجربیات فراوان این مطالب را در بازار درک می کنند.

بهترین تولید کنندگان سنگهای مرمر ایران

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

خوشبختانه ما در کشور تولید کنندگان خوب زیاد داریم. در حقیقت سنگهای مرمر در شهرهای مختلف تولید و فرآوری می شوند. بسیاری از این تولیدات از کیفیت ساب و برش خوبی برخوردار هستند.
افراد زیادی برای تولید و فرآوری انواع سنگهای مرمر در معادن و کارخانجات در تلاش هستند. تلاش این عزیزان منجر به تولید با کیفیت بالا می شود. همانطور که می دانید اغلب تولیدات سنگهای مرمر به کشورهای مختلفی صادرات می شود.
بخش محدودی از این تولیدات نیز در داخل و در در پروژه های لاکچری به کار می رود. سنگهای مرمر به دلیل قیمتهایی که دارند بیشتر مورد استفاده برای صادات دارد.
تولید کنندگان ما بسیار علاقمند هستند که این تولیدات در کشور خودمان بیشتر استفاده شود. اما به دلیل مشکلات اقتصادی در کشور اغلب سازندگان و یا انبوه سازان هیچ علاقه ای به خرید این سنگها ندارند.

مصرف کنندگان سنگهای مرمر

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

سنگهای مرمر با توجه به گستردگی و تنوع زیادی که دارند بازار بزرگی نیز دارند. خریداران سنگهای مرمر ساختمانی از تمام نقاط دنیا با ما تماس می گیرند و سفارشات متنوعی دارند.
ایران به عنوان یک کشور معروف در زمینه تولید سنگهای مرمر دارای معادن فراوان سنگهای مرمر است. بسیاری از این معادن هنوز به بهره برداری نرسیدند و بسیاری دیگر در حال استخراج سنگهای مختلف مرمر هستند. سلیقه خریداران این سنگها بسیار با یکدیگر متفاوت است.
کارخانجات کمی وجود دارند که بتوانند با تنوع بالا انواع سنگهای مرمر را تولید کنند. بازرگانی سنگ شگفت انگیز با تولید بیش از ۱۲ نوع سنگهای مرمر یکی از تولیدکنندگان قدیمی این سنگها است.
تا پیش از اوج گیری تحریم ها بسیاری از کشورهای اروپایی از خریداران جدی محصولات ما بودند. اما با پیچیده شدن موضوع تحریمها یکی پس از دیگری از بازارهای ما خارج شدند.

بهترین سنگهای مرمر ایران

توزیع بهترین سنگهای مرمر ایران

بازرگانی سنگ شگفت انگیز توانایی تولید انواع اسلب سنگهای مرمر را دارد. ما در ابتدا فقط مرمر آبی، سفید، صورتی و سبز را تولید می کردیم. به مرور زمان سنگهای مرمر نباتی، پرتقالی و لیمویی را نیز تولید کردیم.
در سالهای اخیر نیز شروع به تولید انواع سنگهای مرمر رومانسی، بلک رز، گلدن کلودی، پرنسس و دیاموند کردیم. تمام تولیدات ما مطابق با استانداردهای جهانی است.
برای مجموعه ما تولید با کیفیت عالی یک اصل اساسی است. بعلاوه، مهمترین هدف ما کسب رضایت مشتریان داخلی و خارجی است. زیرا این موضوع مهمترین دغدغه مدیریت بازرگانی سنگ شگفت انگیز است.
پیشنهاد می کنیم اگر به دنبال خرید انواع سنگهای مرمر ساختمانی هستید لطفا همین حالا با دپارتمان فروش ما تماس بگیرید و برای بازدید محصولات ما تشریف آورید.
بهترین متخصصین صنعت سنگ ایران آماده پاسخگویی و پیگیری سفارشات شما هستند. همچنین، برای انتخاب مناسب پروژه خودتان می توانید از مشاوره رایگان همکاران ما نیز بهره مند شوید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما